mboost-dp1
Utrolig høj ping?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej med jer!
Min ven og jeg sidder og spiller computer. Jeg har en ping på ca. 500-600, og det har han ikke. Vi sidder på mit netværk, og jeg har ikke nogen download programmer kørende eller nogen andre ting, kun spillet.
Hvad kan der være galt?
Og, hvad kan jeg gøre for at formindske min ping ? :)
Tak på forhånd!
//Jonas Donbæk.
Min ven og jeg sidder og spiller computer. Jeg har en ping på ca. 500-600, og det har han ikke. Vi sidder på mit netværk, og jeg har ikke nogen download programmer kørende eller nogen andre ting, kun spillet.
Hvad kan der være galt?
Og, hvad kan jeg gøre for at formindske min ping ? :)
Tak på forhånd!
//Jonas Donbæk.
Kører du med Windows eller en 3-parts firewall?
Kører du trådløst eller kablet?
sidder i begge på samme router/switch?
Kører du trådløst eller kablet?
sidder i begge på samme router/switch?
Prøv at slå windows eller 3-parts firewall fra (hvis du har sikret din router), hvis det ikke hjælper, så prøv at installere seneste driver til dit trådløse netkort, det er meget ofte skyld i dårlige forbindelser.
Er I på samme kanal (A, B, G, N, etc.)? Prøv evt. at bytte plads, hvis der er forstyrrelser nær dig.
Wifi + gaming = stupid.
WLAN er half-duplex, hvilket betyde det kan kun sende eller modtage....ikke sende og modtage på samme tid så som en kablet LAN forbindelse der kører full-duplex.
Den bedste ping fåes via kabel....net skridt er et Hawking netværkskort...næste skridt er et Intel kort...men alle "næste" skridt giver ringere ydelse...næste skridt er et aller andet generic crap...
Hvilke netkort har i og hvad router?
WLAN er half-duplex, hvilket betyde det kan kun sende eller modtage....ikke sende og modtage på samme tid så som en kablet LAN forbindelse der kører full-duplex.
Den bedste ping fåes via kabel....net skridt er et Hawking netværkskort...næste skridt er et Intel kort...men alle "næste" skridt giver ringere ydelse...næste skridt er et aller andet generic crap...
Hvilke netkort har i og hvad router?
mere FUD fra Terra.terracide (7) skrev:net skridt er et Hawking netværkskort...næste skridt er et Intel kort...men alle "næste" skridt giver ringere ydelse...næste skridt er et aller andet generic crap...
@9
Sådanne er vi så forskellige, hvis du hellere ønsker subjektive meninger uden objektivitet eller validitet, hvor folk(mindre vidende) skal efterlades med FUD, så beklager jeg?
Subjektive antagelser er en sjov ting, hvorfor bruge det? ;-)
Apropo "ignorering"..
Så kunne vi vende den om, hvorfor ignorer du så ikke min post, no?
For ikke at sige du netop har gjort det samme hvor for mig som jeg overfor tut. ;-)
Sådanne er vi så forskellige, hvis du hellere ønsker subjektive meninger uden objektivitet eller validitet, hvor folk(mindre vidende) skal efterlades med FUD, så beklager jeg?
Subjektive antagelser er en sjov ting, hvorfor bruge det? ;-)
Apropo "ignorering"..
Så kunne vi vende den om, hvorfor ignorer du så ikke min post, no?
For ikke at sige du netop har gjort det samme hvor for mig som jeg overfor tut. ;-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.