mboost-dp1
Valg af Router ??
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej
Er igang med at etablere trådløst netværk og har 3 Routere at vælge imellem.
Linksys - WRT54G
Level One - WBR-3406TX
NetGear - CVG824G
Er mest interesseret i hastighed/respons og stabilitet.
Kan nogen Rådføre mig ?? Hjælpe ?
mvh
Asbjørn
Er igang med at etablere trådløst netværk og har 3 Routere at vælge imellem.
Linksys - WRT54G
Level One - WBR-3406TX
NetGear - CVG824G
Er mest interesseret i hastighed/respons og stabilitet.
Kan nogen Rådføre mig ?? Hjælpe ?
mvh
Asbjørn
Tilslutter mig #2
Kender ikke Level One (bortset fra en gammel udgave fra før krigens tid) Netgear synes jeg køre ok, men Linksys spiller max.
Snup en Linksys
Kender ikke Level One (bortset fra en gammel udgave fra før krigens tid) Netgear synes jeg køre ok, men Linksys spiller max.
Snup en Linksys
Jeg kan godt lide Linksys routere - men WRT54G er altså en gammel svend efterhånden (og de har endda nedgraderet dens hardware over tid). Jeg synes ikke jeg i god tro kan anbefale den. Der er ikke nogen gode routere i listen - det er virkeligt discount - men skal der vælges ville jeg mene de fleste er bedst tjent med Netgear'en - forudsat de har YouSee Internet som så vidt jeg ved er det eneste sted du kan bruge den (det er et kombineret kabelmodem/router).
Der er en her, som har nogenlunde samme spørgsmål som dig. Det kan være, at du finder noget.
Meh, nu kan langt de fleste linksys køre custom firmware.kinaholm (8) skrev:Anyways, jeg ville gå efter en WRT54GL og L'et betyder nemlig at den kan køre custom firmware som DD-WRT :)
Anyho, hvad brug du tænkt dig den skulle kunne, da det påvirker virkeligt hvilken router du burde kigge efter.
For eksempel hvis du har en 40mbit og vægler en ældre men god WRT54G så makser du den ved cirka 35mbit og derfor ikke kan få fuld bw.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.