mboost-dp1

Vedr. Signatur

Gå til bund
Gravatar #1 - AviatorBobo
12. jul. 2013 17:47
Kære Alle,

Dette er min første post herinde, så jeg beklager på forhånd, hvis jeg har postet det her det forkerte sted :) Jeg håber at i vil bære over med mig.

Årsagen til at jeg skriver dette indlæg er at jeg ikke kan finde ud af at lave et signatur med et lille link i, på min profil. Er her en som kort kan forklare mig hvad jeg gør forkert?

1. Trykker ret profil
2. Indsæt link-knappen
3. Skriver adressen, skriver kort besked
4. Trykker gem

Problemet er så bare at den bliver ved med at skrive html-koden, i stedet for selve linket?

- Er her en som kan forklare mig hvorfor det sker?

AviatorBobo
Gravatar #2 - kinaholm
12. jul. 2013 18:20
Dit første indlæg herinde er om, hvordan du indsætter en reklame i hver af dine posts?
Hvor smart synes du selv det virker?
Gravatar #3 - AviatorBobo
12. jul. 2013 18:36
Hej Kinaholm,

Jeg kan godt sætte pris på hvad du siger, når du formulere det på den måde.

- Men er det virkelig så slemt, det jeg spørger om hjælp til? Føler du at jeg fornærmer dig, eller din intelligens på nogen måde?

Jeg beklager det naturligvis, hvis det er sådan du opfatter det. For det var ikke min hensigt.

Jeg havde en teknisk problemstilling, som jeg skulle bruge lidt hjælp til. At jeg gerne ville udnytte min signatur til at reklamere lidt for min hjemmeside, og at gerne ville have styr på det fra starten af, nu hvor jeg alligevel sidder og keder mig lidt - Det beklager jeg også.

Håber at du får det bedre af det? :) At jeg har brugt mit andet indlæg på at sige undskyld til dig...

AviatorBobo
Gravatar #4 - dub
12. jul. 2013 18:47
At du ikke kan lave et link i din signatur er en feature.
kinaholm gav bare udtryk for hvad alle andre aktive forum bruger tænker.
Gravatar #5 - Ronson ⅍
12. jul. 2013 18:55
Det er slemt fordi du
a) formentlig allerede spammer linket på alle mulige andre sider (det gør folk som jer altid)
b) åbenlyst kun har reklame og din signatur for øje frem for at deltage aktivt her på siden
c) laver en tråd for at drage fokus på din signatur
d) allerede har overklistret din profiltekst med reklame

Så deeet...
Gravatar #6 - Chewy
12. jul. 2013 19:16
Du gør det i den forkerte rækkefølge.
Først bidrager du positivt til "communitiet" over en længere periode. Evt. hjælper nogle af de andre brugere når du kommer til, og bare generelt ikke opfører dig som en idiot.
Når du så, over en længere periode, er blevet "anerkendt" af resten af brugerne i en eller anden grad, så kan du begynde at "misbruge" siden uden at du vil blive stemplet som en simpel spammer....
Gravatar #7 - Atom
12. jul. 2013 19:18
#1 Lyder som om du skal have fat i Morph3s (Owner af Shellsec). Han har tidligere vist hvordan man udvider funktionaliteten her på siden. :)

tldr; Vi gider ikke se links i signaturer.
Gravatar #9 - Daniel-Dane
12. jul. 2013 21:02
Du burde overveje selvmord kinaholm, så du ikke fremover sænker gennemsnits-intelligenskvotienten betydeligt, når du er blandt andre mennesker. FOLKENAR.
Gravatar #10 - kinaholm
12. jul. 2013 21:23
#9 say what?
Gravatar #11 - Magten
12. jul. 2013 22:14
Det er sjovt som sådan nogle mennesker tit snakker om intelligens. Man skulle næsten tro de ved hvad det er.
Gravatar #12 - Jakob Jakobsen
12. jul. 2013 22:27
Nå Ozan Mustafa Kesen, eller er det i dagens anledning Sascha Christiansen, der er igang med at spamme noget mere for endnu en halv-lyssky svindelside?

Mon ikke bare du skulle fortsætte med at spamme alle de andre steder, og så springe newz over?
Gravatar #13 - Zombie Steve Jobs
15. jul. 2013 12:38
Daniel-Dane (9) skrev:
Du burde overveje selvmord kinaholm, så du ikke fremover sænker gennemsnits-intelligenskvotienten betydeligt, når du er blandt andre mennesker. FOLKENAR.

wat?
Gravatar #14 - Ronson ⅍
15. jul. 2013 12:44
kinaholm (10) skrev:
#9 say what?

Zombie Steve Jobs (13) skrev:
wat?

Følg nu lidt med, folkens FOLKENAR.
http://newz.dk/forum/tagwall/things-that-make-you-...
Gravatar #15 - gramps
15. jul. 2013 16:01
Jeg mindes ikke at jeg nogensinde har set et fungerende link i en signatur.

Er det for at undgå at han er træls gennem en længere periode at han skal være flink?
Gravatar #16 - Chewy
15. jul. 2013 16:18
Det handler om goodwill...
Jo mere goodwill du har opbygget hos folk, jo mere lort vil de oftetst bære over med...
Gravatar #17 - gramps
15. jul. 2013 17:44
[url= gennem en længere periode[/url].
Gravatar #18 - TheAvatar
15. jul. 2013 18:09
Damn - det klip er jo guld værd - der skal bare ikke meget til mere i dagens Danmark må man sige :)
Hans mor må være stolt.
Gravatar #19 - XorpiZ
16. jul. 2013 06:41
TheAvatar (18) skrev:
Hans mor må være stolt.

Ligeså stolt som ham her er over at have nået overskrifterne?

Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login