mboost-dp1

Virus ved download.

Gå til bund
Gravatar #1 - Knors
16. okt. 2008 08:04
Hver gang jeg downloader et program, fra hvilken som helst sted, følger der en trojansk hest med ved navn AgentW. Mit virusprogram, Norman, kan godt finde den trojanske hest, men ikke det ondsindede program der henter den trojanske hest! Kan nogen hjælpe mig med en scanner der kan finde og fjerne denne pestilens!
Gravatar #2 - zin
16. okt. 2008 08:13
Prøv evt. en online virus scanner fra en af de kendte AVer - NOD32, Avast!, AVG m.v.
Jeg har aldrig hørt om Norman AV.. Jeg kunne godt forestille mig at det var en af de AV'er der kalder sig en AV men ikke er det.
Gravatar #3 - 3214N
16. okt. 2008 08:40
Norman er et "rigtigt" AV, men det kan ikke anbefales. Beskyttelsen er ikke god nok, og vil man afinstallere Norman, kan dette godt blive lidt af en udfordring...
Gravatar #4 - zin
16. okt. 2008 09:43
#3: Hvis det ikke kan anbefales er det heller ikke et "rigtigt" AV. :>
Gravatar #5 - Knors
16. okt. 2008 11:12
Norman er virusprogrammet i TDCs sikkerhedspakke.
Gravatar #6 - zin
16. okt. 2008 11:17
#5: Og siden hvornår har det været en god ting? O.o
Gravatar #7 - 3214N
16. okt. 2008 11:35
Virus eller AntiVirus fra TDC?

Jeg ville holde mig langt væk fra det skidt.
Gravatar #8 - Knors
16. okt. 2008 15:35
Jeg er ny her på stedet, men det er også sidste gang jeg vil benytte mig af det. Jeg skrev et indlæg fordi jeg troede at jeg kunne få hjælp til et konkret problem. Men i stedet har jeg oplevet det som et forum for iscensat. lavpandet stupiditet!!!
Gravatar #9 - sissy
16. okt. 2008 15:57
Du har sgu da fået hjælp, hvis du nu læser hvad der står i #2. Prøv med en online scanner, se om problemet stadig er der hvis ikke, dit problem er løst, hvis det stadig er der, så tager vi den derfra!!!!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login