mboost-dp1

Visual Studio 2008

Gå til bund
Gravatar #1 - slemmebirk
24. apr. 2008 06:14
Da jeg først installerede blev jeg spurgt hvilket programmerings sprog jeg ville optimere Visual Studio til, valgte VB.net. Nu er jeg så kommet i den situation hvor jeg skal til at bruge C#, nogen der ved hvor jeg kan gå ind og ændre dette henne???
Gravatar #2 - reefermadness2
24. apr. 2008 06:37
Nu har jeg kun VS 2005... Men da jeg installerede det kunne jeg da vælge at installere begge sprog?
Gravatar #3 - Borg[One]
24. apr. 2008 07:12
Når du starter et nyt projekt op, har du så ikke mulighed for at vælge 'Other languages' og dernede vælge et C#-projekt?

Jeg valgte C# da jeg installerede min VS2k8, men kan snildt starte VB-baserede projekter op på den måde.
Gravatar #4 - Saxov
24. apr. 2008 07:26
#1, optimiseringen går ud på at den vælger hvilket vinduer der skal vises som standart i VS.

At du vælger VB, betyder bare den viser properties et sted, filstruktur et andet sted, osv.
Personligt flytter jeg alligevel rundt på de vinduer, så de har den størrelse jeg vil have, og de sidder hvor jeg mener de sidder bedst.
Så har du også den mani, så betyder den instiling intet, da du som Borg skriver, under new project bare kan vælge c# project.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login