mboost-dp1
Web backup/stortage
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej nørder :-)
Der har i den seneste tid været en del reklame (også her på newz) for hjemmesiden keepit.com - jeg må nok sige reklamerne virker, jeg er blevet lidt "hut" på at købe mit noget online backup plads, og jeg synes som udgangspunkt keepit.com lyder spændende.
30dages restorepunker
kryptering
og ikke mindst uendelig plads (tilsyneladende uden forbehold??)
Jeg er lidt i tvivl om keepit, da jeg synes siden ikke viker så proffecionel (endnu) - synes bla. ikke deres FAQ er dækkende. Desuden bryder jeg mig ikke om man er låst til deres software for at kunne lave backup.
Men nu går spørgsmålet så - er det noget I kender noget til?
Findes der andre / bedre alternativer?
Der har i den seneste tid været en del reklame (også her på newz) for hjemmesiden keepit.com - jeg må nok sige reklamerne virker, jeg er blevet lidt "hut" på at købe mit noget online backup plads, og jeg synes som udgangspunkt keepit.com lyder spændende.
30dages restorepunker
kryptering
og ikke mindst uendelig plads (tilsyneladende uden forbehold??)
Jeg er lidt i tvivl om keepit, da jeg synes siden ikke viker så proffecionel (endnu) - synes bla. ikke deres FAQ er dækkende. Desuden bryder jeg mig ikke om man er låst til deres software for at kunne lave backup.
Men nu går spørgsmålet så - er det noget I kender noget til?
Findes der andre / bedre alternativer?
Glemte at nævne at jeg sikkert vil komme ud over de 10G som f.eks tdc webdisk tilbyder, da jeg primær har tænkt mig at tage backup af mine billeder -(og dem har jeg mange af, og de fylder godt da jeg skyder i RAW format)
Tja, jeg er nu selv ved at kigge på KeepIT, men ellers så har Microsoft jo også lige kommet med noget online plads: http://newz.dk/microsoft-lancerer-skydrive-med-5-g...
Jeg kan indskyde at gmail tilbyder, nogenlunde, samme service.. du skal bare gemme det i en email du sender til dig selv
Havde nok håbet der var nogle der allede brugte en service af en eller anden slags - som kunne anbefale noget alternativt?
#7 den der med en NAS har jeg faktisk selv overvejet - har selv en Synology, og den kan out of the box - forestiller mig bare sikkerheden er bedre hos et prof datacenter - med UPS osv..
Google lige GMAILFS, dejligt lækkert program. Den laver dog ikke backup automatisk.
Nogen der kender et GMAIL app der gør det?
Google lige GMAILFS, dejligt lækkert program. Den laver dog ikke backup automatisk.
Nogen der kender et GMAIL app der gør det?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.