mboost-dp1

Web IRC

Gå til bund
Gravatar #1 - NightZtorm
7. apr. 2011 12:41
Hej

jeg har en hjemmeside jeg skal have smidt noget IRC channel på. så nu spørger jeg jer altvidende newzbrugere, hvilken irc template skal jeg bruge

krav
-hurtig at loade
-let at administrere
-danske tegn
-historie med alt hvad der er blevet skrevet i den

nogen herinde der har en god idé til hvilken jeg skal bruge?
Gravatar #2 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
7. apr. 2011 12:53
Mibbit fungerer fint - har dog ikke kendskab til særligt mange, men har god erfaring med det :) Ellers kan du bruge det tyske IRC-halløj som EVE-Radio bruger (Link)
Gravatar #3 - NightZtorm
7. apr. 2011 12:55
mibbit ser spændende ud =) det må prøves... takker
Gravatar #4 - NightZtorm
7. apr. 2011 13:11
hmm, kan godt være det bare er mig der ik lige kan finde det, men kan man ikke hoste mibbit selv?
Gravatar #5 - Bllets
7. apr. 2011 13:31
TherkelMJ (4) skrev:
hmm, kan godt være det bare er mig der ik lige kan finde det, men kan man ikke hoste mibbit selv?

Umiddelbart heller ikke af hvad jeg kan se. Det ser ud til at foregå med iframe.
Gravatar #6 - Bllets
7. apr. 2011 13:35
Hvis du hellere vil har noget som du selv skal hoste, så brugte jeg i tidernes morgen PJIRC, det fungerede fint nok og var rimelig let at smide op. :)
Gravatar #7 - NightZtorm
7. apr. 2011 13:37
jo tak, det virker mere som det jeg søgte =)
Gravatar #8 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
7. apr. 2011 17:36
TherkelMJ (4) skrev:

Misforstod dig :) Havde ikke lige fået med at du selv ville hoste det ... Men bruger selv Mibbit ude på arbejde, da den anden jeg linkede til var noget Java-halløj ...

Men held og lykke med det :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login