mboost-dp1

win xp (32bit) theme problemer.

Gå til bund
Gravatar #1 - Svindleren
1. jun. 2008 13:48
y000

Jeg har windows classic theme, med den "grønne" baggrund... men når jeg genstarter min spand, så skifter den over til xp normal theme, men baggrunden er stadig den samme, som jeg har valgt. Sker ikke altid, men ofte.. er træt af at bruge ca 10 sec af mit liv på at ændre tilbage :-/

btw.. dejligt vejre
Gravatar #2 - FlowerChild
1. jun. 2008 17:58
Har du XP home eller pro?
Gravatar #3 - vandfarve
1. jun. 2008 18:02

Og endnu vigtigere: Har du fjernet nogle af tilføjelsesprogrammer til Windows enten intenderet eller ved et uheld? Jeg har lignende problemer med mit musetema, fordi jeg kom til at fjerne lidt for mange ting (og genoprettelsespunktet fuckede det hele op), og det kan være, at du har lavet lignende manøvre?
Gravatar #4 - Svindleren
1. jun. 2008 18:43
#2:

pr0 udgave.

#3:

hmm.. nun år du siger det på den måde, kan det være at Superantispyware fjernet det ? har nemlig scannet igen med den, og fjernet alt hvad den fandt ? men tror nu ikke selv på det, da det ikke er sket før hvor jeg har brugt det.

:-&
Gravatar #5 - FlowerChild
3. jun. 2008 19:05
Beklager den lange svartid...
1. Start -> Kør -> services.msc
2. Find derefter tjenesten "themes" eller "temaer"
3. Højreklik på den og vælg egenskaber
4. Vælg dropdownmenuen hvor der står "automatisk" og vælg stop/disabled/deaktiveret.

Det skulle løse problemet.

du kan også åbne mappen hvor temaerne ligger i den hedder enten C:\WINDOWS\Resources\Themes eller C:\WINDOWS\Resources\Temaer
der skal du slette filen Luna
Gravatar #6 - Svindleren
3. jun. 2008 19:10
#5: FlowerChild

MANGE TAKKER !!!!1!!1

du er nu min online ven <3

jeg giver en ryger en dag :) ;) ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login