mboost-dp1

Win XP - Aktivering virker ikke, viser kun baggrunds billede

Gå til bund
Gravatar #1 - freesoft
27. apr. 2011 08:39
Hej

Har en computer med en del problemer.
Det startede med den fik BSOD, pga. disk, for efter jeg kørte chkdsk på den så startede den. Men kunne så ikke åbne IE og den var i det hele tage lidt mærkelig. Og Start menuen forsvandt fx.

Jeg kørte så en reparation installation med en SP3 CD, jeg glemte, eller tænkte det kunne nok vente, at indtaste key som var brugt tidligere.
Den kom til sidst hvor der stod "Vent et øjeblik", mens den vel lige sætter de sidste ting inden login. Der stod den dog lang tid, 5-10 min, uden jeg synes den lavede noget. Så genstartede jeg den.

Så kom jeg til login, hvor den med det samme siger Windows skal aktiveres, trykker ja, men så bliver baggrunden kun vist, intet aktiverings vindue.

Jeg kan derfor heller ikke starte i normal fejlsikker tilstand, men kun fejlsikker tilstand med kommandoprompt, hvor jeg så godt kun starte resten så jeg får start menu osv.
Nu har jeg så prøvet en del, taget en masse fra i opstart både med msconfig og autoruns. Scannet med Malware bytes, som fandt en enkel stk spyware.

Har også lavet en ny bruger, men den gør det samme ved login; Windows Logon lyd, Aktiverings pop up, trykker Ja, vindue lukker og kan kun se den fine blå baggrund.

Nogle idéer, udover total reinstall ?

/Kim
Gravatar #2 - terracide
27. apr. 2011 08:41
Opgrader til Win 7...problem solved.
Gravatar #3 - fjols
27. apr. 2011 08:44
Prøv at køre reparationen igen.
Gravatar #4 - freesoft
27. apr. 2011 08:49
Ja det jo oplagt, gør jeg omlidt.
Gravatar #5 - freesoft
27. apr. 2011 10:07
Det hjalp så ikke.
Gravatar #6 - Bllets
27. apr. 2011 11:21
Seriøst svar: Format c:

Gravatar #7 - freesoft
27. apr. 2011 11:27
Ja tror sgu også det er eneste udvej.
Den var godt fyldt med alle mulige spil, så det vel ikke umuligt der er kommet en masse lort ind.
Gravatar #8 - terracide
27. apr. 2011 11:51
freesoft (7) skrev:
Den var godt fyldt med alle mulige pirat-spil, så det vel ikke umuligt der er kommet en masse lort ind.

FYP...
Gravatar #9 - freesoft
27. apr. 2011 11:52
Ja det kan jeg heldigvis være ligeglad med om det er.
Gravatar #10 - Bllets
27. apr. 2011 11:55
terracide (8) skrev:
freesoft (7) skrev:
Den var godt fyldt med alle mulige pirat-spil, så det vel ikke umuligt der er kommet en masse lort ind.

FYP...

Hvad er problemet med spil som Sid Meier's Pirates!?
Gravatar #11 - terracide
27. apr. 2011 12:07
freesoft (9) skrev:
Ja det kan jeg heldigvis være ligeglad med om det er.

Det holder jo ikke, kvikke...da du mistænker at dine piratspil netop er ÅRSAGEN til din hovedpine *shot*
Gravatar #12 - fjols
27. apr. 2011 12:13
Jeg tror det er en pc han skal lave for en anden.
Gravatar #13 - freesoft
27. apr. 2011 12:21
Fjolset gættede det.
Gravatar #14 - terracide
27. apr. 2011 12:24
#13:
Problemet er stadig dit...da du skal lave den.

Terra - ZZZzzZZzzzZzzzzZZZZZ....
Gravatar #15 - freesoft
27. apr. 2011 13:13
Da ikke om de har betalt for spil eller ej...
Gravatar #16 - Bllets
27. apr. 2011 14:19
terracide (14) skrev:
#13:
Problemet er stadig dit...da du skal lave den.

Terra - ZZZzzZZzzzZzzzzZZZZZ....

Hvordan er det relevant om spillene er warez eller ej, hvis han skal i gang med en format c: ? :)
Gravatar #17 - freesoft
27. apr. 2011 14:21
Computeren er nu geninstalleret med XP, så alt køre igen.
Gravatar #18 - Mnc
27. apr. 2011 15:00
Også spillene?
Gravatar #19 - freesoft
27. apr. 2011 15:01
Nej ;)
Gravatar #20 - p1x3l
27. apr. 2011 15:51
ban terracide ... problem solved ... har forslået poll for får jo hovedpine o.O og gør newz ik viirker
Gravatar #21 - Rainmeter
27. apr. 2011 20:09
terra skulle tage og pisse ind og svare de steder mongolen mangler at svare...
Gravatar #22 - terracide
28. apr. 2011 07:16
#21:
O/
U mad?
Gravatar #23 - Daniel-Dane
28. apr. 2011 08:13
Trololololololo.
Gravatar #24 - Rainmeter
28. apr. 2011 20:01
terracide (22) skrev:
#21:
O/
U mad?

nej men har regnet ud hvis jeg snakker til dig som du snakker til mig amøbe så taler du du næsten pænt spade :)
Gravatar #25 - praktikant muffe AKA pewbe
29. apr. 2011 06:06
Rainmeter (24) skrev:
terracide (22) skrev:
#21:
O/
U mad?

nej men har regnet ud hvis jeg snakker til dig som du snakker til mig amøbe så taler du du næsten pænt spade :)

Terra-spasseren mangler da egentlig også at svare på et mine indlæg, den noob.
pew - Terrafail is failing.

(Det kan jeg ikke finde ud af :()
Gravatar #26 - terracide
29. apr. 2011 07:03
Rainmeter (24) skrev:
terracide (22) skrev:
#21:
O/
U mad?

U think, puppie?
Gravatar #27 - terracide
29. apr. 2011 07:03
pewbe (25) skrev:
Rainmeter (24) skrev:
terracide (22) skrev:
#21:
O/
U mad?

Terra-spasseren mangler da egentlig også at svare på et mine indlæg, den noob.
pew - Terrafail is failing.

(Det kan jeg ikke finde ud af :()

o/
U mad?
Gravatar #28 - Rainmeter
29. apr. 2011 07:08
terracide (26) skrev:
Rainmeter (24) skrev:
terracide (22) skrev:
#21:
O/
U mad?

U think, puppie?

Det ser da ud til virke din retarderet abe?
Gravatar #29 - terracide
29. apr. 2011 07:22
Rainmeter (28) skrev:
terracide (26) skrev:
Rainmeter (24) skrev:
terracide (22) skrev:
#21:
O/
U mad?

U think, puppie?

Kun inde i dit hovede...men jeg kan da godt tage det ned på pixie-bogs niveau hvis du stadig ikke har fattet det?
Gravatar #30 - Rainmeter
29. apr. 2011 07:28
terracide (29) skrev:
Rainmeter (28) skrev:
terracide (26) skrev:
Rainmeter (24) skrev:
terracide (22) skrev:
#21:
O/
U mad?

U think, puppie?

Kun inde i dit hovede...men jeg kan da godt tage det ned på pixie-bogs niveau hvis du stadig ikke har fattet det?

Yeah lets do that, hvis du føler din hjerne celle kan over komme det selvfølgelig. Hvis du har brug for flere farveblyanter til tegningerne, så sig til amøbe og jeg skaffer hvad cellen behøver.
Gravatar #31 - terracide
29. apr. 2011 07:33
Rainmeter (30) skrev:
Yeah lets do that, hvis du føler din hjerne celle kan over komme det selvfølgelig. Hvis du har brug for flere farveblyanter til tegningerne, så sig til amøbe og jeg skaffer hvad cellen behøver.

Du er allerede dernede, jeg spurgte om jeg skulle ned på det niveau før du kunne følgemed...kan se det skal jeg.

Pladsen som "lad-mig-sige-noget-shizzle-klovn" er allerede optaget af Lingu...at least be original...

Terra - Amatør troll er amatør troll.
Gravatar #32 - Rainmeter
29. apr. 2011 07:58
terracide (31) skrev:
Du er allerede dernede, jeg spurgte om jeg skulle ned på det niveau før du kunne følgemed...kan se det skal jeg.

Pladsen som "lad-mig-sige-noget-shizzle-klovn" er allerede optaget af Lingu...at least be original...

Hov hov der taber, jeg fik det klare indtryk, at du ville igang med nogle farveblyanter og ellers fremvise noget hulemands kunst. Desuden troede jeg vi var langt enige om, at jeg går stærkt ind for kopiring ballz 2 u karate kid, men selvfølgelig hvad man kunne forvente, af en troll der ikke selv kan huske hvor keglen troller typisk...

Desuden synes jeg overhovedet ikke at du tog den ned på pixie-bogs niveau, der mangler klart en handling. hvad havde jeg dog også forventet af en mand som ikke er i stand til at læse en pixie-bog.
Gravatar #33 - terracide
29. apr. 2011 10:03
Rainmeter (32) skrev:
terracide (31) skrev:

Hov hov der taber, jeg fik det klare indtryk, at du ville igang med nogle farveblyanter og ellers fremvise noget hulemands kunst. Desuden troede jeg vi var langt enige om, at jeg går stærkt ind for kopiring ballz 2 u karate kid, men selvfølgelig hvad man kunne forvente, af en troll der ikke selv kan huske hvor keglen troller typisk...

Desuden synes jeg overhovedet ikke at du tog den ned på pixie-bogs niveau, der mangler klart en handling. hvad havde jeg dog også forventet af en mand som ikke er i stand til at læse en pixie-bog.

Jeg henviser til #31
Gravatar #34 - Bllets
30. apr. 2011 14:10
Kan da også være lige meget... vi er alle sammen liderlige svin der kun tænker med pikken og drømmer om DD nøgen...

Bortset fra lingu selvfølgelig, han drømmer og savler om Terra..
Gravatar #35 - Daniel-Dane
30. apr. 2011 15:14
Bllets (34) skrev:
DD
Dirk Diggler eller Danish Dude?!
Gravatar #36 - markjensen
30. apr. 2011 15:26
Dee Dee selvfølgelig. Hun er fucking hot.
Gravatar #37 - Daniel-Dane
30. apr. 2011 15:27
Too thin.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login