mboost-dp1
win7 rettigheder
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
når jeg prøver at gemme min netbank nøglefi génnem IEl, får jeg meddelslsen at jeg ikke har rettigheder til at gemme her, men at jeg skal kontakte system administratoren - jatak, det er mig.
Men hvordan hulen giver jeg mig selv lov til at gemme en nøglefil gennem IE - say f.eks på C:/ ? jeg ved sguikke lige hvor jeg skal gøre det.
hjælp anyone?
Men hvordan hulen giver jeg mig selv lov til at gemme en nøglefil gennem IE - say f.eks på C:/ ? jeg ved sguikke lige hvor jeg skal gøre det.
hjælp anyone?
ja, jeg sendte den ned på laveste sikkerheds niveau, hvorefter deen bad om genstart for at at "slå den fra"...
pludselig virkede mit STEAM installerede Mass Effect også, som jeg ellers indtil videre trods ihærdige forsøg ikke kunne få til at starte.
Hvilken sikkerhed yder det? Jeg er rimelig ligeglad træt af at skulle spørges hver gang jegskal køre et program eller et lave en ændring.
pludselig virkede mit STEAM installerede Mass Effect også, som jeg ellers indtil videre trods ihærdige forsøg ikke kunne få til at starte.
Hvilken sikkerhed yder det? Jeg er rimelig ligeglad træt af at skulle spørges hver gang jegskal køre et program eller et lave en ændring.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.