mboost-dp1
Windows 7 64bit install problem
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Alt efter hvilken version af windows 7 du har, kan du prøve 'Windows XP mode
Wait, what?! Yay!Skak2000 (7) skrev:Wow, ser faktisk ud til at de har frigivet XP mode til alle WIndows 7 udgaver [...]
Jeg har haft samme problem med spillet Emergency - Fighters for Life. Det var også skrevet til Windows 98. Jeg fik det aldrig til at virke (på trods af XP Mode), så jeg er bange for at du må leve med mindet. Medmindre du kan snuppe en gammel computer fra en folkeskole, så er der ikke det store håb.
Så ser jeg kun 2 muligheder:
- Virtuel Box med Win 98. (Virker måske)
- Tillslut min gamle Windows 98 harddisk til min stationær, fjerne de 4 GB ram og erstatte dem med en 512 mb blok.
(Det eneste der irriter ved den løsning er at der ikke findes nogen Grafikkort driver til GF 260GTX, bundkort og alt andet hardware på min computer, men jeg KAN få startet Windows 98 op efter en masse driver føresporgelser...
- Virtuel Box med Win 98. (Virker måske)
- Tillslut min gamle Windows 98 harddisk til min stationær, fjerne de 4 GB ram og erstatte dem med en 512 mb blok.
(Det eneste der irriter ved den løsning er at der ikke findes nogen Grafikkort driver til GF 260GTX, bundkort og alt andet hardware på min computer, men jeg KAN få startet Windows 98 op efter en masse driver føresporgelser...
Og det er ikke noget der er fixet af deres patch ? http://support.selectsoft.com/products/L/LNLEGCHES...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.