mboost-dp1

Windows virker ikke helt korrekt på min bærbar

Gå til bund
Gravatar #1 - simonduun
15. dec. 2007 13:19
Hejsa.

Jeg har købt mig en Acer TravelMate 7520. Den har egentlig fungeret fint nok indtilvidere. Problemet er bare nu at når jeg går ind i mit kontrolpanel siger den "Systemet har genoprettet en alvorlig fejl".

Er der noget man kan gøre for at fikse det, uden at formatere computeren?

Jeg bruger Windows XP Pro til orintering

Med Venlig Hilsen
Simon Duun
Gravatar #2 - TullejR
15. dec. 2007 13:38
Det fungerer korrekt.
Gravatar #3 - zin
15. dec. 2007 14:32
#1:
Når Windows går ind i en alvorlig fejl er det næsten umuligt at få systemet til at køre "normalt" igen, i min erfaring. Det letteste er at få en eller anden til at tage backup af dine vigtige data også få geninstalleret lortet.
De pre-installationer der kommer nu om dags er så dårligt lavede at det gør helt ondt.. Just say NO!
Der skulle være en Windows CD med til din bærbar - efter backup - geninstaller. :-)
Gravatar #4 - Norrah
15. dec. 2007 15:29
Ungdommen nu til dags, ved slet ikke hvor godt de har det.

Se dengang jeg var ung, der havde vi windows me. Og når det kørte bedst, så:

Startede jeg windows op!
Intet skærm billede.
Gik i blinde ud i dos tilstand.
Startede op igen.
OG samme procedure til det virkede.

Se det var tider...

OG så klager du over en enkelt kritisk fejl. Der bare betyder du har en pop up besked når du starter...

Fnys.

Ungdommen nu til dags... *skumle... ...Dovenskab... ...har man hørt mage... da jeg var ung.... ...se der havde vi rigtige fejl...
Gravatar #5 - simonduun
15. dec. 2007 20:33
#4 hvadeh kan du ikke tage det der lort du siger tilbage igen?
Synes sku ikke du skal fortælle mig at jeg ikke ved hvor godt jeg har det! Selvfølgelig ved jeg da det!

Jeg spørger da bare i håb om at der var en venlig sjæl herinde der kunne give mig et hint. Det er nemlig de gamle som norrah jeg går i en lang bue uden om fordi vi ikke gider at høre på det der gammelmands fis!

Og forresten! Jeg klager ikke, jeg spørger!!!
Gravatar #6 - simonduun
15. dec. 2007 20:33
#1 Hmm... okay, så du mener det bedste er at geninstallere windows?

Jeg bruger min egen kopi af windows xp på min bærbar, kører aldig med pre-installerede systemer!

:-)
Gravatar #7 - Norrah
15. dec. 2007 21:00
#5 Bare ud af interesse, hvor gammel tror du jeg er?

Og som Zin siger, så har vi en fejl i den afart hvor det ikke kan betale sig at forsøge at rette den.

Et bud er at der er en korruption i nogle windows filerne, og jeg har dårlige erfaringer med at reparere en windows installation. Specielt når vi taler om system filer. Det kan ikke betale sig tidsmæssigt, og det er ikke garanteret at du får det til at køre godt.

Geninstaller lortet.
Gravatar #8 - Norrah
15. dec. 2007 21:08
er åbenbart kun tre år ældre en dig, og sender dig lige en mail angående noget du nok bør vide.

Norrah.
Gravatar #9 - simonduun
15. dec. 2007 21:11
#8 Haha ja, blev måske lige lidt for hidsig der :D :D

Det var da egentlig irriterende at den opsigelse kan findes via google :S
Gravatar #10 - Benjamin Krogh
16. dec. 2007 20:08
Norrah skrev:
Installer Linux på lortet

There fixed that for ya. ;)

Norrah: fødselsdato: 28. sep. 2003
soduno er snart 1½ år gammel?

Mit råd er btw det samme som Norrah's (det oprindelige).
Gravatar #11 - vandfarve
16. dec. 2007 22:58

Bare af ren nysgerrig: Hvad er det lige, som Soduno absolut skal have at vide, hvilken opsigelse snakker du om, og siden hvornår er du stoppet med at invitere til børnefødselsdage?! Du har jo lige haft fødselsdag i slutningen af september, kan jeg se på din profil.

By the way, tillykke med medlemskabet af Mensa i en alder af 3. Imponerende!
Gravatar #12 - Norrah
17. dec. 2007 00:53
#10 det er tilbage fra et indlæg hvor jeg påstod jeg var newz bruger 23 timer og 58 minutter efter jeg var blevet født. Ergo måtte jeg ændre min bruger oplysninger for at få det til at matche.

#11 har desværre ingen intentioner om at specificere. Hvis du skal vide mere, så må du få det fra soduno.
Gravatar #13 - simonduun
17. dec. 2007 06:58
Det var bare noget personlig information der mærkelig nok lå på internettet! Men det er ikke noget jeg ønsker at oplyse nærmere om :-)...

Jo tak, ens alder overrasker vel altid? :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login