mboost-dp1
Xbox-Overplay
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej.. Hvis jeg ændre min ip-add til en amerikansk ip, burde jeg så ikke få mulighed for at bruge Netflix, Hulu, Espn og alt muligt andet godt når jeg kobler min Xbox til nettet??. Har prøvet, men får bare det normale dashboard op!!. Bruger Overplay og har selvfølgelig et gold membership til Xbox live..
Håber i kan hjælpe..
Venligst..
Håber i kan hjælpe..
Venligst..
Knaldperle76 (3) skrev:Hvorfor spørge dumt som den første i dem begge??.
Spørge dumt? Okay, kammerat, jeg er meget nysgerrig efter hvordan du skifter IP-adresse, fordi jeg mistænker at du bare har ændret din interne IP-range i din router. Det dur ikke, fordi routeren stadig vil have en offentlig IP-adresse som intet har med den interne IP-range at gøre. Dernæst bliver IP-adresser tildelt de forskellige kontinenter i /8-blokke, hvilket gør, at man ekstremt simpelt kan genkende hvilket kontinent en IP-adresse er fra. Til slut er der en grund til at mange, mange mennesker benytter sig af proxyer for netop at kunne udnytte amerikanske services.
Du skal have en amerikansk Xbox-live konto. Du kan ikke bruge din europæiske. Hvis du derefter har en amerikansk IP vil du kunne hente Netflix osv. Bemærk at det kræver at du også har Gold på din amerikanske konto, før disse kan bruges. Har du alt dette fungerer det perfekt.
Edit: ovenstående har jeg brugt i lang tid uden problemer med http://www.unblock-us.com, men det burde også virke med din VPN vil jeg tro.
Edit: ovenstående har jeg brugt i lang tid uden problemer med http://www.unblock-us.com, men det burde også virke med din VPN vil jeg tro.
_-Psycho-_ (6) skrev:Du skal have en amerikansk Xbox-live konto. Du kan ikke bruge din europæiske. Hvis du derefter har en amerikansk IP vil du kunne hente Netflix osv. Bemærk at det kræver at du også har Gold på din amerikanske konto, før disse kan bruges. Har du alt dette fungerer det perfekt.
Nvm, går ud fra at du mener en gold-account ...
Alrekr (4) skrev:Spørge dumt? Okay, kammerat, jeg er meget nysgerrig efter hvordan du skifter IP-adresse, fordi jeg mistænker at du bare har ændret din interne IP-range i din router. Det dur ikke, fordi routeren stadig vil have en offentlig IP-adresse som intet har med den interne IP-range at gøre. Dernæst bliver IP-adresser tildelt de forskellige kontinenter i /8-blokke, hvilket gør, at man ekstremt simpelt kan genkende hvilket kontinent en IP-adresse er fra. Til slut er der en grund til at mange, mange mennesker benytter sig af proxyer for netop at kunne udnytte amerikanske services.
Nu spørg du dumt igen, jeg er stærkt i tvivl om du overhovedet har læst mit spørgsmål, for de andre her inde er vist ikke i tvivl om hvordan jeg ændre min ip-add, måske du bare kommentere alt for at holde dig vågen..
_-Psycho-_ (6) skrev:Du skal have en amerikansk Xbox-live konto. Du kan ikke bruge din europæiske. Hvis du derefter har en amerikansk IP vil du kunne hente Netflix osv. Bemærk at det kræver at du også har Gold på din amerikanske konto, før disse kan bruges. Har du alt dette fungerer det perfekt.
Tusind tak for hjælpen, det var yderst brugbart..
Venligst..
Knaldperle76 (8) skrev:Nu spørg du dumt igen, jeg er stærkt i tvivl om du overhovedet har læst mit spørgsmål, for de andre her inde er vist ikke i tvivl om hvordan jeg ændre min ip-add, måske du bare kommentere alt for at holde dig vågen..
Dumt? Jeg forstår ikke hvorfor du vil skifte IP-adresse - efter min bedste overbevisning er det enten meget svært eller helt umuligt. Der er en grund til at der findes så mange forskellige proxy-services.
Hvis du vil have fat i en amerikansk IP, så fucker du altså med ting som ikke skal fuckes med. Det interne routing-system i IPv4 er bl.a. baseret på de /8-blokke som jeg nævnte. En gateway-router kan lynhurtig tjekke om pakken hører til indenfor eller udenfor kontinentet. Hvis du har en amerikansk IP-adresse, så risikerer du, alt efter netværkskonfigurering (ikke din egen, ICANNs), at du aldrig vil være i stand til at modtage pakker, da de aldrig kommer ud af USA. Når TTL-feltet når 0 vil pakkerne blive slettet og en fejlmeddelelse vil blive sendt til afsendelsesserveren. Hvis du er heldig bliver der oprettet undtagelser i routerne.
Jeg skal gerne gennemgå et semesters datakommunikation for dig, hvis du stadig ikke forstår hvorfor et skift af IP-adresse er en dårlig idé.
Give it up Alrekr. Knaldperlen har tydeligvis ingen anelse om hvad han har gang i, og jeg vurderede det var for meget arbejde at prøve at forklare. Derfor nøjes jeg med et "lol" over posten.
Alrekr (11) skrev:Dumt? Jeg forstår ikke hvorfor du vil skifte IP-adresse - efter min bedste overbevisning er det enten meget svært eller helt umuligt. Der er en grund til at der findes så mange forskellige proxy-services.
Hvis du vil have fat i en amerikansk IP, så fucker du altså med ting som ikke skal fuckes med. Det interne routing-system i IPv4 er bl.a. baseret på de /8-blokke som jeg nævnte. En gateway-router kan lynhurtig tjekke om pakken hører til indenfor eller udenfor kontinentet. Hvis du har en amerikansk IP-adresse, så risikerer du, alt efter netværkskonfigurering (ikke din egen, ICANNs), at du aldrig vil være i stand til at modtage pakker, da de aldrig kommer ud af USA. Når TTL-feltet når 0 vil pakkerne blive slettet og en fejlmeddelelse vil blive sendt til afsendelsesserveren. Hvis du er heldig bliver der oprettet undtagelser i routerne.
Jeg skal gerne gennemgå et semesters datakommunikation for dig, hvis du stadig ikke forstår hvorfor et skift af IP-adresse er en dårlig idé.
Prøv nu lige at hør her, hvis ikke du forstår hvorfor jeg ændre min ip, så er det nok fordi at du ikk kan eller skal forstå det, der må ganske enkelt være en højere magt der har bestemt, at du ikk skal ha' indsigt i hvorfor jeg gør som jeg gør.. Hvis det er svært eller helt umuligt at ændre ens ip, så er vi lige pludselig mange der kan gå ind under kategorien geni.. Og tak for budet om undervisning, men jeg sidder med en fornemmelse af at jeg nok får mere ud af at takke nej..
@ #14
Det var da utroligt hvordan du sviner de folk, der prøver at forklare problematikken i dit ærinde, groft til...!
Det du har gang i svare til at prøve at starte sin bil ved at tæske forruden med et baseball bat.
Og i den sammenhæng giver det da udemærket mening at man spørger indtil hvorfor du dog har en så omvendt tilgang til tingene...
Hvis du havde den mindste smule styr på hvad du lavede, så ville du opdage at løsningen på dit problem er kommet frem. Det kræver bare at du rent faktisk læser hvad folk skriver. Istedet for at svine dem til...
Og så lige en sidste ting, som du tilsyneladende hellere ikke har tænkt over. De folk du er igang med at svine til har har tusinde gang bedre styr på IT du du nogensinde vil få (bedømt udfra hvad du har skrevet indtil videre)...
Alt sammen leder mig tilbage til det meget enkle spørgsmål, som du er blevet stillet et par gange.
Hvad får dig til at tro at du ved at ændre din interne IP, kan tilgå services der tjekker hvor i verdenen din externe-ISP-tildelte-IP er lokaliseret?
Det var da utroligt hvordan du sviner de folk, der prøver at forklare problematikken i dit ærinde, groft til...!
Det du har gang i svare til at prøve at starte sin bil ved at tæske forruden med et baseball bat.
Og i den sammenhæng giver det da udemærket mening at man spørger indtil hvorfor du dog har en så omvendt tilgang til tingene...
Hvis du havde den mindste smule styr på hvad du lavede, så ville du opdage at løsningen på dit problem er kommet frem. Det kræver bare at du rent faktisk læser hvad folk skriver. Istedet for at svine dem til...
Og så lige en sidste ting, som du tilsyneladende hellere ikke har tænkt over. De folk du er igang med at svine til har har tusinde gang bedre styr på IT du du nogensinde vil få (bedømt udfra hvad du har skrevet indtil videre)...
Alt sammen leder mig tilbage til det meget enkle spørgsmål, som du er blevet stillet et par gange.
Hvad får dig til at tro at du ved at ændre din interne IP, kan tilgå services der tjekker hvor i verdenen din externe-ISP-tildelte-IP er lokaliseret?
Chewy (15) skrev:@ #14
Ja jeg gør alt hvad jeg kan for at få folk til at ha' en dårlig dag.. Jeg fik svar på mit spørgsmål i #6 af psycho og takker i #9, det virker fint, jeg har nu Netflix, Hulu og Espn på min Xbox , så hvorfor er det at jeg skal bruge mere tid på at finde på måder at svine folk til på.. Og jeg har på intet tidspunkt påstået at jeg er en ørn til it, men det undre mig godt nok at dig og en enkelt anden bliver ved med at ville lave problemer ud af noget der er så simpelt, at jeg kan finde en løsning..
Knaldperle76 (16) skrev:men det undre mig godt nok at dig og en enkelt anden bliver ved med at ville lave problemer ud af noget der er så simpelt, at jeg kan finde en løsning..
Jeg laver ikke problemer ud af noget. Du udtrykker et ønske om at skifte IP-adresse i #1 ("Hvis jeg ændre min ip-add til en amerikansk ip"), hvilket jeg (udførligt) fortæller er ekstremt besværligt, grænsende til umuligt. Jeg kommer endda ind på den normale løsning i #4:
Alrekr (4) skrev:Til slut er der en grund til at mange, mange mennesker benytter sig af proxyer for netop at kunne udnytte amerikanske services.
Jeg fortalte dig at skift af IP er svært og fortalte at proxyer er meget lettere og vidt brugte af folk som ønsker at kunne bruge hulu, netflix og lignende. Du kunne have spurgt mere ind til proxy-delen.
Men du vælger så at ignorere proxy-delen og fokuserer på at jeg spørger dumt. Jeg stillede ét spørgsmål i det indlæg: "Spørge dumt?" Hvilke andre 'dumme spørgsmål' jeg stiller kan jeg ikke se.
Nå, nu virker jeg måske bitter (delvist fordi jeg er det), men jeg er glad for at du har fået det til at virke. Virkelig.
Alrekr (17) skrev:Jeg laver ikke problemer ud af noget. Du udtrykker et ønske om at skifte IP-adresse i #1 ("Hvis jeg ændre min ip-add til en amerikansk ip"), hvilket jeg (udførligt) fortæller er ekstremt besværligt, grænsende til umuligt. Jeg kommer endda ind på den normale løsning i #4:Alrekr (4) skrev:Til slut er der en grund til at mange, mange mennesker benytter sig af proxyer for netop at kunne udnytte amerikanske services.
Jeg fortalte dig at skift af IP er svært og fortalte at proxyer er meget lettere og vidt brugte af folk som ønsker at kunne bruge hulu, netflix og lignende. Du kunne have spurgt mere ind til proxy-delen.
Men du vælger så at ignorere proxy-delen og fokuserer på at jeg spørger dumt. Jeg stillede ét spørgsmål i det indlæg: "Spørge dumt?" Hvilke andre 'dumme spørgsmål' jeg stiller kan jeg ikke se.
Nå, nu virker jeg måske bitter (delvist fordi jeg er det), men jeg er glad for at du har fået det til at virke. Virkelig.
Okay Alrekr, måske vi her misforstået hinanden, men problemet har ikke været at jeg ikke kan ændre min ip.. Problemet var hvorfor at jeg ikke kunne få Netflix osv på min xbox og det fik jeg så svar på i #6 indlæg og det virker.. Har jo set at du nævner proxy flere gange, men jeg bruger vpn og det fungere fint for mig og det troede jeg egentligt fremgik klart i mit spørgsmål, men det kunne måske være skrevet tydeligere.. Derfor var jeg svært træt af dig igår, fordi du blev ved med at spørge ind til det med ip'en, du skulle bare ha' fortalt mig at det jeg manglede var en amerikansk add.. Håber at din bitterhed forsvinder, personligt er jeg i betydeligt bedere humør idag..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.