mboost-dp1
XP og wireless
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har et meget simpelt spørgsmål:
PT er det den netgear-applikation, som fulgte med til mit netkort, der administerer mine trådløse forbindelser.
Jeg vil have windows til at administrere mine trådløse forbindelser, men kan ikke huske hvor det er man vælger dette.
Nogen der kan fortælle mig det?
Ville hade at skull afinstallere kortet, for at vælge windows som default under installationen.
PT er det den netgear-applikation, som fulgte med til mit netkort, der administerer mine trådløse forbindelser.
Jeg vil have windows til at administrere mine trådløse forbindelser, men kan ikke huske hvor det er man vælger dette.
Nogen der kan fortælle mig det?
Ville hade at skull afinstallere kortet, for at vælge windows som default under installationen.
Hvis "trådløs netværk" er et faneblad under egenskaber for tcp/ip indstillingerne på min trådløse forbindelse, så mangler det faneblad...
Ellers aner jeg ikke hvor "Status for Trådløs netværksforbindelse" er. Mener du bare den trådløse forbindelse under netværksforbindelser?
Ellers aner jeg ikke hvor "Status for Trådløs netværksforbindelse" er. Mener du bare den trådløse forbindelse under netværksforbindelser?
http://imageload.dk/files/b24eb3d4332b1a89c7fe4427...
Er nok det bedre jeg kan klare :)
Hvilken Windows bruger du anyways?
Er nok det bedre jeg kan klare :)
Hvilken Windows bruger du anyways?
Det er XP. Det faneblad du har på dit CS, det mangler hos mig. Det forsvandt da jeg valgte netgears applikation til at administrere forbindelserne.
Det kommer igen hvis jeg afinstallerer og geninstallerer og vælger ta netgear's app ikke skal være default.
Sidst jeg havde dette problem, fandt jeg ud af at ændre en eller anden indstilling, som så sagde: For at windows kan udføre denne handling skal windows være default til administration af trådløse netværk, ønsker du at gøre dette? (Eller noget lignende, jeg fik ihvertfald det der faneblad igen.)
Det kommer igen hvis jeg afinstallerer og geninstallerer og vælger ta netgear's app ikke skal være default.
Sidst jeg havde dette problem, fandt jeg ud af at ændre en eller anden indstilling, som så sagde: For at windows kan udføre denne handling skal windows være default til administration af trådløse netværk, ønsker du at gøre dette? (Eller noget lignende, jeg fik ihvertfald det der faneblad igen.)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.