mboost-dp1

XP og wireless

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
21. mar. 2008 10:13
Jeg har et meget simpelt spørgsmål:

PT er det den netgear-applikation, som fulgte med til mit netkort, der administerer mine trådløse forbindelser.
Jeg vil have windows til at administrere mine trådløse forbindelser, men kan ikke huske hvor det er man vælger dette.

Nogen der kan fortælle mig det?

Ville hade at skull afinstallere kortet, for at vælge windows som default under installationen.
Gravatar #2 - The-Lone-Gunman
21. mar. 2008 10:28
Status for Trådløs netværksforbindelse > Egenskaber > Trådløs netværk > Brug Windows til at...
Gravatar #3 - holmen
21. mar. 2008 10:33
Hvis "trådløs netværk" er et faneblad under egenskaber for tcp/ip indstillingerne på min trådløse forbindelse, så mangler det faneblad...

Ellers aner jeg ikke hvor "Status for Trådløs netværksforbindelse" er. Mener du bare den trådløse forbindelse under netværksforbindelser?
Gravatar #4 - The-Lone-Gunman
21. mar. 2008 11:00
http://imageload.dk/files/b24eb3d4332b1a89c7fe4427...

Er nok det bedre jeg kan klare :)

Hvilken Windows bruger du anyways?
Gravatar #5 - freesoft
21. mar. 2008 11:56
Hvis jeg ikke husker helt forkert, står der i vinduet med listen af trådløse netværk hvad man skal gøre.
Hvis fane bladet mangler skal du ind og starte "Automatisk konfiguration af trådløse enheder" under tjenester.
Gravatar #6 - hgul
21. mar. 2008 11:57
#4 Jeg er overbevist om, at han bruger XP som der står i overskriften ;-)
Gravatar #7 - holmen
21. mar. 2008 11:58
Det er XP. Det faneblad du har på dit CS, det mangler hos mig. Det forsvandt da jeg valgte netgears applikation til at administrere forbindelserne.
Det kommer igen hvis jeg afinstallerer og geninstallerer og vælger ta netgear's app ikke skal være default.

Sidst jeg havde dette problem, fandt jeg ud af at ændre en eller anden indstilling, som så sagde: For at windows kan udføre denne handling skal windows være default til administration af trådløse netværk, ønsker du at gøre dette? (Eller noget lignende, jeg fik ihvertfald det der faneblad igen.)
Gravatar #8 - holmen
21. mar. 2008 11:59
#5 Det er hvis man højreklikker på denne computer -> administrer -> tjenester og programmer -> tjenester og så er det derinde et sted? Kigger lige efter det.
Gravatar #9 - holmen
21. mar. 2008 12:00
#5 Fandt det derinde, nu er fanebladet der.

@ all: Tak for hjælpen.
Gravatar #10 - freesoft
21. mar. 2008 12:05
Er RET sikker på, har ikke lige gidet og teste det nu, at det står i det vindue som Windows laver med listen over trådløse netværk, hvad man skal gøre :-)

Var så lidt ;-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login