mboost-dp1
Yousee bredbånd, tager de pis på folk?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg er lige flyttet og skal finde en bredbåndsudbyder. Jeg modtager TV fra yousee og tænkte så at samle det hos dem og tage deres bredbånd. Det koster 199kr om måneden for 8/1 Mbit, men så læser jeg så følgende:
http://yousee.dk/Bredbaand/Om_Bredbaand/Hastighede...
Og tænker WTF. Siden hvornår kan man ikke spille spil(WOW, poker!), have flere devices online samtidig, Se filmklip som TV2 sputnik m.m. med en 8/1 Mbit forbindelse...
Er der noget med småt som jeg ikke har opdaget eller prøver de bare at snyde folk til at tage en dyrere forbindelse?
Det vil være pænt ærgeligt at købe en 8/1 Mbit forbindelse og så ikke kunne spille på nettet fordi yousee har lavet et eller andet lamt trick...
http://yousee.dk/Bredbaand/Om_Bredbaand/Hastighede...
Og tænker WTF. Siden hvornår kan man ikke spille spil(WOW, poker!), have flere devices online samtidig, Se filmklip som TV2 sputnik m.m. med en 8/1 Mbit forbindelse...
Er der noget med småt som jeg ikke har opdaget eller prøver de bare at snyde folk til at tage en dyrere forbindelse?
Det vil være pænt ærgeligt at købe en 8/1 Mbit forbindelse og så ikke kunne spille på nettet fordi yousee har lavet et eller andet lamt trick...
De mener 8/1 ikke er hurtigt nok til online gaming, og de andre ting. Alene for at få folk der vil de ting til at købe en hurtigere forbindelse.
DU var lige ved at falde i fælden og tro dem...
Og der er sørme også loft på deres hurtige forbindelser. 200 GB om måneden. Det er da at tage pis på folk... :)
Web-tv er også lidt meh. Man kan jo kun bruge det hvis man er på sin egen forbindelse. Og der har man vel alligevel sit TV... men okay, så er der TV på toilettet :D
Web-tv er også lidt meh. Man kan jo kun bruge det hvis man er på sin egen forbindelse. Og der har man vel alligevel sit TV... men okay, så er der TV på toilettet :D
Billy Blaze (6) skrev:Og der er sørme også loft på deres hurtige forbindelser. 200 GB om måneden. Det er da at tage pis på folk... :)
Der er ikke loft på den i øjeblikket. Det bliver dog genindført efter sommerferien, og de vil også indføre det på de mindre forbindelser.
Billy Blaze (6) skrev:Web-tv er også lidt meh. Man kan jo kun bruge det hvis man er på sin egen forbindelse. Og der har man vel alligevel sit TV... men okay, så er der TV på toilettet :D
Ja, de sender ikke flere kanaler end man har. Men ligefrem at sige at man kan se top gear med et billede af en computer der streamer tv3+HD er vel på grænsen af misledende markedsføring når man ikke kan få den uanset hvor mange kanaler man ellers betaler for.
SlettetBruger (2) skrev:De mener 8/1 ikke er hurtigt nok til online gaming, og de andre ting. Alene for at få folk der vil de ting til at købe en hurtigere forbindelse.
Hvad er den nedre grænse for det?
Kunne det tænkes at de ikke lever op til de 8/1 og man derfor er nødt til at købe den store forbindelse?
fidomuh (11) skrev:#10
Eller lade vaere med at have en forbindelse fra Fullrate? :)
Jeg har 25ms til mit uplink med Fullrate.
Paa min gamle adresse havde jeg ~5-6ms, ogsaa med Fullrate.
Hvor langt ned skal vi, foer du synes der er god nok latency? :)
Og hvor i EU mener du at det vil give dig 100ms?
Nu er det ikke blot offenligt IP og din opsætning du ikke har styr på...nu er det også lantency?!
terracide (10) skrev:XorpiZ (9) skrev:#8
Mig bekendt er latency langt vigtigere end båndbredde, når det kommer til online-gaming.
Det nytter ikke meget, at man har 50/5, hvis man har en ping på over 100 i f.eks. CS.
Du kan lade vær emed at spille på servere i US så...
Jeg elsker din evne til at drage vanvittige konklusioner. Det er ganske underholdende :D
Jeg kender ikke nogen tjenester på nettet som streamer HD video ved 40 mbit/s. Jeg kender ikke engang nogen der streamer ved 8 mbit. Når du streamer YouTube i 1080p, så er den maksimale bitrate 5 mbit/s.
DR NU som i følge YouSee kræver 30 mbit/s, kører vist ved 1½ mbit/s så vidt jeg husker.
Men det er da sjovt at YouSee mener man skal have en 15/1 forbindelse for at spille poker. Det må godt være mange borde man sidder ved samtidig så.
DR NU som i følge YouSee kræver 30 mbit/s, kører vist ved 1½ mbit/s så vidt jeg husker.
Men det er da sjovt at YouSee mener man skal have en 15/1 forbindelse for at spille poker. Det må godt være mange borde man sidder ved samtidig så.
You tell me. Det er hos din arbejdsplads at jeg har 25ms til min gateway.
Jeg ville bare hoere hvad *DU* mener er "god" latency paa en xDSL i Danmark i dag.
Oho, du har laert at kigge i en ordbog? Har du ogsaa laert din arbejdsgiver dette?
Well, det er jer der ikke vil hoere paa hvad baade jeg og TDC siger til jer.
Min egen opsaetning fungerer ganske glimrende... I hvert fald lige indtil at i beslutter jer for at roere ved det, hvilket jeres teknikere jo saa har indroemmet flere gange :)
Mener du "latency"?
Og ud fra hvilken del af spoergsmaalet:
Fortaeller dig at jeg ikke ved noget om latency? :)
Og hvor i EU mener du at det vil give dig 100ms?
Jeg ville bare hoere hvad *DU* mener er "god" latency paa en xDSL i Danmark i dag.
Nu er det ikke blot offenligt IP
Oho, du har laert at kigge i en ordbog? Har du ogsaa laert din arbejdsgiver dette?
og din opsætning du ikke har styr på...
Min egen opsaetning fungerer ganske glimrende... I hvert fald lige indtil at i beslutter jer for at roere ved det, hvilket jeres teknikere jo saa har indroemmet flere gange :)
nu er det også lantency?!
Mener du "latency"?
Og ud fra hvilken del af spoergsmaalet:
Hvor langt ned skal vi, foer du synes der er god nok latency? :)
Fortaeller dig at jeg ikke ved noget om latency? :)
#1 - YouSee kører ok og jeg sidder på en 8/1 forbindelse selv og har ingen problemer med at spille hverken poker eller andet.
Nogle gange kører forbindelsen generelt lidt langsomt og det på trods af, at jeg vist bor ret tæt på en central, men ved test af hastigheden (når det går lidt langsomt), så viser de tests jeg har prøvet, at forbindelsen ligger på ca. 8/1.
Ved ikke rigtigt om jeg specielt kan anbefale dem, da stabiliteten nogle gange kommer langt ned specielt på de sene nattetimer, men det er ok billigt, så jeg lever med det og går i seng i stedet for at sidde oppe hele natten :P
En lille ting, hvis du bestiller hos dem, så gør dig selv den tjeneste at sørge for at få lov til at pille i routeren - det gør det lidt sjovere, så du kan ændre dit Yg3UkP8 ssid og password til noget andet eksempelvis og så selvfølgelig selv bestemme hvilke porte der er åbne osv. ;)
Nogle gange kører forbindelsen generelt lidt langsomt og det på trods af, at jeg vist bor ret tæt på en central, men ved test af hastigheden (når det går lidt langsomt), så viser de tests jeg har prøvet, at forbindelsen ligger på ca. 8/1.
Ved ikke rigtigt om jeg specielt kan anbefale dem, da stabiliteten nogle gange kommer langt ned specielt på de sene nattetimer, men det er ok billigt, så jeg lever med det og går i seng i stedet for at sidde oppe hele natten :P
En lille ting, hvis du bestiller hos dem, så gør dig selv den tjeneste at sørge for at få lov til at pille i routeren - det gør det lidt sjovere, så du kan ændre dit Yg3UkP8 ssid og password til noget andet eksempelvis og så selvfølgelig selv bestemme hvilke porte der er åbne osv. ;)
#15 Jeg kan streame vores TV kanaler fra vores fiberudbyder via VLC Player og der er der flere af HD kanalerne der ligger et godt stykke over de 10-15mbit/s - men ok det er heller ikke webstream. Men der er IPTV udbydere der kan levere TV til computeren hvor der er fuld skrue på trafikken.
fidomuh (16) skrev:#12
Så ikke blot er du en idiot...du kan ikke fidne et stedi EU med +100ms ping og du aner røv om ITU G.992.5 Annex M? :)
Why should I waste anymore time on you?
Når du engang fatter at dig der dig der er forkert på:
http://www.debianadmin.com/private-and-public-ip-a...
Kan det være jeg gider...
Det er nu ikke mit indtryk af dig...mit indtryk af dig er at du har fået en fiks ide, stukket fingrene i ørene og siger "lalalalalala"...Andy.
foer du synes der er god nok latency? :)
Fortaeller dig at jeg ikke ved noget om latency? :) [/quote]
Det fortæller mig at du ikke aner 5 potter pis om hvad du snakker om...
terracide (21) skrev:mit indtryk af dig er at du har fået en fiks ide, stukket fingrene i ørene og siger "lalalalalala"
Sjovt, det er netop det indtryk jeg tror de fleste newz.dk-brugere har af dig. :)
terracide (21) skrev:du kan ikke fidne et stedi EU med +100ms ping
Ping != Latency.
Lær at udtrykke dig klart, hvis du skal spille smart.
- MC Mnc
Du svarer stadig ikke paa mit spoergsmaal og det er stadig ikke mig der snakker om 100ms latency.
Why shouldn't you? Jeg har set din arbejdsplads og moedt dine kollegaer. Det er skraemmende at anerkende at du nok ved mere om netvaerk end de goer :D
Men det er jo ikke en statisk adresse jeg faar? Det er en dynamisk adresse, bare med noget laengere levetid.
Det har du jo selv (og jeres teknikere) indroemmet flere gange.
Derudover saa er "public IP" ikke ensbetydende med at den er statisk, selvom du linker til et debian site der paastaar det.
Du kan evt slaa ordene "Offentlig" og "Statisk" op.
OK, Henrik?
Det er altsaa min skyld at i, gentagende gange, har sat hastigheden op og derved oedelagt min linie?
Eller at I, gentagende gange, har fortalt mig at min reserverede IP ikke er reserveret laengere, fordi "et eller andet magisk" er sket, uden at i kan fremvise logs der siger at jeg selv har afmeldt min reservering ? :)
Jeg medgiver gerne at jeg i foerste omgang ikke vidste at jeg skulle reservere min IP aktivt, mest af alt fordi jeg fandt det ret besynderligt at jeg ikke bare beholdte den IP i tildelte mig.
Dvs. du altsaa bare ikke vil svare paa spoergsmaalet, eller ikke kan.
Det er helt OK at du ikke ved det, eller ikke vil staa ved dine udtalelser, det er bare lidt soergeligt at du kommer med personangreb for noget der beviseligt er jeres skyld :)
Så ikke blot er du en idiot...du kan ikke fidne et stedi EU med 100ms ping og du aner røv om ITU G.992.5 Annex M? :)
Du svarer stadig ikke paa mit spoergsmaal og det er stadig ikke mig der snakker om 100ms latency.
Why should I waste anymore time on you?
Why shouldn't you? Jeg har set din arbejdsplads og moedt dine kollegaer. Det er skraemmende at anerkende at du nok ved mere om netvaerk end de goer :D
Når du engang fatter at dig der dig der er forkert på:
http://www.debianadmin.com/private-and-public-ip-a...
Kan det være jeg gider...
Men det er jo ikke en statisk adresse jeg faar? Det er en dynamisk adresse, bare med noget laengere levetid.
Det har du jo selv (og jeres teknikere) indroemmet flere gange.
Derudover saa er "public IP" ikke ensbetydende med at den er statisk, selvom du linker til et debian site der paastaar det.
Du kan evt slaa ordene "Offentlig" og "Statisk" op.
Det er nu ikke mit indtryk af dig...mit indtryk af dig er at du har fået en fiks ide, stukket fingrene i ørene og siger "lalalalalala"...Andy.
OK, Henrik?
Det er altsaa min skyld at i, gentagende gange, har sat hastigheden op og derved oedelagt min linie?
Eller at I, gentagende gange, har fortalt mig at min reserverede IP ikke er reserveret laengere, fordi "et eller andet magisk" er sket, uden at i kan fremvise logs der siger at jeg selv har afmeldt min reservering ? :)
Jeg medgiver gerne at jeg i foerste omgang ikke vidste at jeg skulle reservere min IP aktivt, mest af alt fordi jeg fandt det ret besynderligt at jeg ikke bare beholdte den IP i tildelte mig.
Det fortæller mig at du ikke aner 5 potter pis om hvad du snakker om...
Dvs. du altsaa bare ikke vil svare paa spoergsmaalet, eller ikke kan.
Det er helt OK at du ikke ved det, eller ikke vil staa ved dine udtalelser, det er bare lidt soergeligt at du kommer med personangreb for noget der beviseligt er jeres skyld :)
#Henrikcide
Ioevrigt, ping 62.40.124.166:
<min router>:~$ ping 62.40.124.166
PING 62.40.124.166 (62.40.124.166) 56(84) bytes of data.
64 bytes from 62.40.124.166: icmp_req=1 ttl=248 time=138 ms
64 bytes from 62.40.124.166: icmp_req=2 ttl=248 time=137 ms
64 bytes from 62.40.124.166: icmp_req=3 ttl=248 time=137 ms
64 bytes from 62.40.124.166: icmp_req=4 ttl=248 time=137 ms
^C
--- 62.40.124.166 ping statistics ---
4 packets transmitted, 4 received, 0% packet loss, time 3004ms
rtt min/avg/max/mdev = 137.122/137.504/138.020/0.454 ms
Det er en IP i EU.
Saa igen, Hr Henrik, hvilken ping er "OK" for dig?
Ioevrigt, ping 62.40.124.166:
<min router>:~$ ping 62.40.124.166
PING 62.40.124.166 (62.40.124.166) 56(84) bytes of data.
64 bytes from 62.40.124.166: icmp_req=1 ttl=248 time=138 ms
64 bytes from 62.40.124.166: icmp_req=2 ttl=248 time=137 ms
64 bytes from 62.40.124.166: icmp_req=3 ttl=248 time=137 ms
64 bytes from 62.40.124.166: icmp_req=4 ttl=248 time=137 ms
^C
--- 62.40.124.166 ping statistics ---
4 packets transmitted, 4 received, 0% packet loss, time 3004ms
rtt min/avg/max/mdev = 137.122/137.504/138.020/0.454 ms
Det er en IP i EU.
Saa igen, Hr Henrik, hvilken ping er "OK" for dig?
Ja de tager pis på folk.
Jeg har kortvarigt kigget på den fordi jeg har brug for mere upload. Men de har en 200GB grænse om måneden og så kan det være ligemeget. Så hellere bare fortsætte med min overbelastede 20/2 (det er de 2 der er overbelastet).
Jeg ville nemlig gerne lave online backup af mine maskiner og jeg har 3 overvågningskameraer som logger til internettet(hvad nytter det man har overvågning hvis folk render med ens DVR)
Jeg har kortvarigt kigget på den fordi jeg har brug for mere upload. Men de har en 200GB grænse om måneden og så kan det være ligemeget. Så hellere bare fortsætte med min overbelastede 20/2 (det er de 2 der er overbelastet).
Jeg ville nemlig gerne lave online backup af mine maskiner og jeg har 3 overvågningskameraer som logger til internettet(hvad nytter det man har overvågning hvis folk render med ens DVR)
Ah, okay. :Dfidomuh (35) skrev:Ah, nej. Det er en ISP backbone, ikke en endpoint router.
EDIT:
Så forstår jeg bare endnu mindre hvorfor jeg får bedre pingresultater end du.
En ISP backbone burde jo gerne få mindst lige så gode resultater, som jeg får fra min Windows klient. :D
~117 til ~137 er da en bemærkelsesværdig forskel.
Fjolle (36) skrev:Det kan du da stadigvæk ikke bruge til noget. Hvor tit spiller man lige cs på en backbone router?
Det er for at fremvise et 'best case scenario'. Hvis end ikke backbone'n kan snige sig under 100, hvordan skulle kunden så nogensinde kunne forvente det.
Mnc (38) skrev:Så forstår jeg bare endnu mindre hvorfor jeg får bedre pingresultater end du.
En ISP backbone burde jo gerne få mindst lige så gode resultater, som jeg får fra min Windows klient. :D
Jeg tror Fidomuh prøver at vise at hans ISP ikke er så god som andre, dvs. at han har højere ping-svartider end de fleste andre. Han pinger serveren hjemmefra (sådan forstår jeg det). Serveren I pinger står iflg. mit opslag et sted i Cambridge, UK. At pinge den fra DK skulle gerne give nogenlunde samme resultat indenfor en vis acceptabel afvigelse.
Du, fido...du vækker mig lige når GEANT 2 NET er færdig med at opbygge deres netværk ikke?
(Hvilket vil forklare deres congestion på det link.
Og når du kan kende forskel på ITU G.992.1 & ITU G.992.5 Annex M?
(Hint: Lantency er defineret i protokollerne)
Og når du kan bruge traceroute og ikke ping:
Det sidste hop adder ~70ms i lantency...og så piver du over din protokol lantency...fucking idiot!
(Hvilket vil forklare deres congestion på det link.
C:\Users\xxxxxxxx>tracert 62.40.124.166
Tracing route to cynet-ap1-gw.rt1.lon.uk.geant2.net [62.40.124.166]
over a maximum of 30 hops:
1 <1 ms * <1 ms xxx.xxx.dk [xxx.xxx.xxx.xxx]
2 1 ms <1 ms 3 ms ge0-1-0.cex1.amb.dk.ip.fullrate.dk [90.185.3.25]
3 4 ms 1 ms 1 ms ge0-1-1.cex1.amb.dk.ip.fullrate.dk [90.185.4.190]
4 <1 ms <1 ms <1 ms ae3.mr1.vby.dk.ip.fullrate.dk [90.185.4.16]
5 1 ms 1 ms <1 ms xe1-0-0.mr2.hoer.dk.ip.fullrate.dk [90.185.5.107]
6 1 ms 1 ms 1 ms xe-2-0-0-443.alb2nqu2.dk.ip.tdc.net [87.54.42.85]
7 1 ms 1 ms 1 ms kbn-b1.telia.net [195.215.109.2]
8 1 ms 1 ms 1 ms kbn-bb2-link.telia.net [80.91.247.112]
9 11 ms 1 ms 1 ms kbn-b4-link.telia.net [80.91.254.221]
10 1 ms 1 ms 1 ms dante-ic-125712-kbn-b2.c.telia.net [213.248.97.146]
11 26 ms 26 ms 26 ms so-2-0-0.rt1.ams.nl.geant2.net [62.40.112.78]
12 35 ms 34 ms 34 ms as1.rt1.lon.uk.geant2.net [62.40.112.138]
13 114 ms 113 ms 113 ms cynet-ap1-gw.rt1.lon.uk.geant2.net [62.40.124.166]
Det sidste hop adder ~70ms i lantency...og så piver du over din protokol lantency...fucking idiot!
Ja fullrate, man tror de er fremragende lige indtil selv oplever hvor ringe det kan være. http://peecee.dk/upload/view/318131
Husk dette er et øjebliks billede det har både været dårligere og bedre, men aldrig løst.
Dette er ikke ment om rant blot oplevelsen her af.
Symtomer:
I dårlige perioder, deres router disconnected uden at kunne traine op igen.
Selv ikke i deres test training. Noise margin <6db
Gode perioder og generelt packet loss over det hele. Noise margin >16db
Over 2 måneders fejlsøgning og ingen løsning.
2 teknikker ude, der begge kan se det ligger ekstern (inclulding me)
Telefonisk i røret med dem flere gang ugeligt, lange telefonkøer 20min+
"Teknisk" Supporter med ringe søforklaringer (at det kun tænkes at det måske var mit setup/maskine/kabler og DHCP endda, osv.)
Sidste samtale gik cirka således:
J "Jeg vil gerne afmelde min linje"
F "Hvorfor ?"
J "Fordi i ikke magter at lave en stabil linje"
F "Vi tænkte også på om vi ikke prøve at flytte dig på centrallen"
J "Og det siger du først nu, i har fumlet i flere måneder"
Jeg har min teori om årsag (congestion), dog er ikke grund til en kæmpe mudderkamp, blot at fullrate har skåret for langt ind til bennet og magter ikke at rette op det for dem det rammer.
Fullrates ping til første hop/gateway 24ms
Nuværende ved min nye ISP er 5ms
Husk dette er et øjebliks billede det har både været dårligere og bedre, men aldrig løst.
Dette er ikke ment om rant blot oplevelsen her af.
Symtomer:
I dårlige perioder, deres router disconnected uden at kunne traine op igen.
Selv ikke i deres test training. Noise margin <6db
Gode perioder og generelt packet loss over det hele. Noise margin >16db
Over 2 måneders fejlsøgning og ingen løsning.
2 teknikker ude, der begge kan se det ligger ekstern (inclulding me)
Telefonisk i røret med dem flere gang ugeligt, lange telefonkøer 20min+
"Teknisk" Supporter med ringe søforklaringer (at det kun tænkes at det måske var mit setup/maskine/kabler og DHCP endda, osv.)
Sidste samtale gik cirka således:
J "Jeg vil gerne afmelde min linje"
F "Hvorfor ?"
J "Fordi i ikke magter at lave en stabil linje"
F "Vi tænkte også på om vi ikke prøve at flytte dig på centrallen"
J "Og det siger du først nu, i har fumlet i flere måneder"
Jeg har min teori om årsag (congestion), dog er ikke grund til en kæmpe mudderkamp, blot at fullrate har skåret for langt ind til bennet og magter ikke at rette op det for dem det rammer.
Fullrates ping til første hop/gateway 24ms
Nuværende ved min nye ISP er 5ms
Jeg maerker en vis ... tvaerhed? :)
Der er ingen behov for tilsvininger. Havde jeg ikke ret i, at du var vaek fra traaden? :)
Saa du indroemmer altsaa at du lyver i dit tidligere indlaeg?
Lantency? :)
Du mener nok stadig latency og ja, det er defineret i protokollerne.
Mener du herved at Fullrate overhovedet ikke kan levere en linie med under 25ms latency til uplink? Eller er det bare udenomssnak? :)
Well, Mr Løgnhals, du efterspurgte en IP i EU med mere end 100ms latency. Det har jeg givet dig.
Du har stadig ikke svaret paa, hvad du mener en god latency er.
At du kalder mig idiot aendrer ikke paa fakta, Mr Henrik.
Jeg maerker en vis ... tvaerhed? :)
Der er ingen behov for tilsvininger. Havde jeg ikke ret i, at du var vaek fra traaden? :)
Du, fido...du vækker mig lige når GEANT 2 NET er færdig med at opbygge deres netværk ikke?
Saa du indroemmer altsaa at du lyver i dit tidligere indlaeg?
Lantency? :)
Du mener nok stadig latency og ja, det er defineret i protokollerne.
Mener du herved at Fullrate overhovedet ikke kan levere en linie med under 25ms latency til uplink? Eller er det bare udenomssnak? :)
bla bla bla
Well, Mr Løgnhals, du efterspurgte en IP i EU med mere end 100ms latency. Det har jeg givet dig.
Du har stadig ikke svaret paa, hvad du mener en god latency er.
At du kalder mig idiot aendrer ikke paa fakta, Mr Henrik.
Jeg ser at jeg ikke er alene. Fullrate har ikke formaaet at levere en stabil linie her i 2 aar. Jeg flytter heldigvis lige om lidt, hvor jeg kan faa noget lidt mere brugbart.
Men altsaa, jeg har 4/0.5 pt (de paastod fra start af at jeg kunne faa 20/2) og selv det fungerer af doed negerpik.
Det er dog bedre end da de nedgraderede til 15/2, 12/2, 12/1, 8/1, men fejlen har vaeret rimeligt meget ens hele vejen igennem, saa vi har ogsaa proevet forskelligt udstyr og linien fungerer nu engang bedst naar jeg har mit eget 200krs lorte modem paa.
Jeg kan lige finde min smokeping graf, som viser lidt af hvor meget pakketab jeg har i snit.
Jeg ser at jeg ikke er alene. Fullrate har ikke formaaet at levere en stabil linie her i 2 aar. Jeg flytter heldigvis lige om lidt, hvor jeg kan faa noget lidt mere brugbart.
Men altsaa, jeg har 4/0.5 pt (de paastod fra start af at jeg kunne faa 20/2) og selv det fungerer af doed negerpik.
Det er dog bedre end da de nedgraderede til 15/2, 12/2, 12/1, 8/1, men fejlen har vaeret rimeligt meget ens hele vejen igennem, saa vi har ogsaa proevet forskelligt udstyr og linien fungerer nu engang bedst naar jeg har mit eget 200krs lorte modem paa.
Jeg kan lige finde min smokeping graf, som viser lidt af hvor meget pakketab jeg har i snit.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.