mboost-dp1
zip-mappe med indhold fra tidl. facebook profil ind i ny profil
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej! Der er en fejl i min nuværende fb-profil, så jeg ikke kan få den nye tidslinje (knap/link mangler). Har downloaded indholdet i den nuværende profil og fået det som zip-mappe. Problemet er så: Hvordan udruller jeg = altså får indhold fra zip-mappen ind i den nye profil???? Tusind tak for hjælp! Linda
Hej Lowkey og zymes, må jeg stille jer (og evt. andre) endnu et (sikkert dumt) spørgsmål? (Dem er jeg ekspert i):
Ved I om der er nogen som helst jordisk chance for at få den nye tidslinje på sin profil, når den der 'grønne knap'/linket til den åbenbart ikke findes på ens profil? Er der mon en 'omvej'??
Er en af de få (?), der hellere vil have den ny tidslinje, og så er det jo bare ærgerligt, at jeg tilsyneladende er nødt til at oprette en ny profil, for at få den! (Så skal man til at indsamle vennerne igen fx).
Har bedt facebook-teamet om hjælp, men de svarer jo aldrig, siges der - og jeg har da selvfølgelig heller ikke hørt fra dem, selv om de lover, at man får en mail tilbage, når man skriver!
Har I en trylleformular ....... ??:-) DET ville da bare være skønt!!!!
Tak for svarene på mit første spørgsmål - og også tak for svar på dette! Tusind tak!!
Ved I om der er nogen som helst jordisk chance for at få den nye tidslinje på sin profil, når den der 'grønne knap'/linket til den åbenbart ikke findes på ens profil? Er der mon en 'omvej'??
Er en af de få (?), der hellere vil have den ny tidslinje, og så er det jo bare ærgerligt, at jeg tilsyneladende er nødt til at oprette en ny profil, for at få den! (Så skal man til at indsamle vennerne igen fx).
Har bedt facebook-teamet om hjælp, men de svarer jo aldrig, siges der - og jeg har da selvfølgelig heller ikke hørt fra dem, selv om de lover, at man får en mail tilbage, når man skriver!
Har I en trylleformular ....... ??:-) DET ville da bare være skønt!!!!
Tak for svarene på mit første spørgsmål - og også tak for svar på dette! Tusind tak!!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.