mboost-dp1

Billedtråden v1.17

Gå til bund
Gravatar #1551 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
24. sep. 2014 10:10
Qw_freak (1544) skrev:
Sådan må de da se ud:
http://i.imgur.com/4ixIXBa.jpg

Tinfoilshield?

Nej ... Nej det har de vel ikke.
Gravatar #1552 - Magten
24. sep. 2014 10:11
PHP-Ekspert Thoroughbreed (1551) skrev:
Nej ... Nej det har de vel ikke.
Er der noget vi bør vide om Mulle?
Gravatar #1553 - gramps
24. sep. 2014 10:12
Hvis jeg på et tidspunkt får en pige, så kan jeg blive nødt til at røre hendes kønslæber, hvis det er det, du spørger efter. Har du ikke børn, eller har du bare andre tricks end jeg kender til at tørre dem når man skifter ble? Du har ikke lyst til at en drengs tissemand peger opad (medmindre du synes at tøj tilsølet i tis er lækkert at tage af dit barn), og du er nødt til at rokere lidt rundt på tissemanden hvis der er kommet lort op omkring den.

En pige kan få lort ind mellem kønslæberne, og det giver en høj risiko for urinvejsinfektion, så det er ekstremt vigtigt at få ud. Der virker en finger med en engangsklud nu altså bedre end ingenting.

At stikke en finger op i en lille pige er helt sikkert ikke i orden, ligesom det ikke er i orden at give en dreng et par ryk. Men at lege en uskyldig leg, herregud.
Gravatar #1554 - Hængerøven
24. sep. 2014 10:47
gramps (1548) skrev:
Jeg rører min søns tissemand flere gange om dagen

Vi snakker her om en 4 årig dreng.. Hvornår synes du grænsen skal gå for hvornår forældre må inddrage kønsdele i legen? Hans syv årige storebror, skal han også lege med?

gramps (1548) skrev:
Årh, hold nu kæft med den kropsforskrækkelse og overpædofilering.

Det handler overhovedet ikke om pædofili.

Jeg ser bare en stor forskel på at røre ved barnets kønsdele af naturlige grunde som vask, bleskift, osv, og så det at lege "mor fanger tissemanden"

Der er slet ingen grund til at forvirre barnet på den måde, der er sgu rigeligt med måder at få et barn i godt humør.. Leg fang næsen, så slipper du for at lære dit barn at det er okay at voksne leger med hans tissemand.

og så lige igen.. han er 4 år.. ikke en baby mere.
Gravatar #1555 - Qw_freak
24. sep. 2014 11:10
Hængerøven (1554) skrev:
Der er slet ingen grund til at forvirre barnet på den måde

Forvirre, lægger du noge sexuelt i det?
Gravatar #1556 - gramps
24. sep. 2014 11:11
Nogle 6-årige bruger stadig ble. Skal vi så lade være med at rengøre dem ordentligt? Børn opbygger først en blufærdighed ved 7-8-9 år. Indtil da er de så uskyldige som noget kan være. Det at være nøgen betyder kun, at man ikke har tøj på - ikke at man viser noget frem.
Gravatar #1557 - Hængerøven
24. sep. 2014 11:35
Qw_freak (1555) skrev:
Forvirre, lægger du noge sexuelt i det?

Ikke nødvendigvis, nej.

gramps (1556) skrev:
Nogle 6-årige bruger stadig ble. Skal vi så lade være med at rengøre dem ordentligt?

Hængerøven (1554) skrev:
Jeg ser bare en stor forskel på at røre ved barnets kønsdele af naturlige grunde som vask, bleskift, osv, og så det at lege "mor fanger tissemanden"

hvad tror du selv?

Jeg har skiftet ble på en jævnalderende fyr, og jeg legede ikke fang tissemanden selv om han rent mentalt var 3, og sikkert ville synes det var pisse skægt.
Jeg havde dog intet problem med at rengøre hans kønsdele.

gramps (1556) skrev:
Børn opbygger først en blufærdighed ved 7-8-9 år. Indtil da er de så uskyldige som noget kan være.

Nu har jeg af flere gange arbejdet i børnehaver, og jeg kan sige at det der, er noget forbandet vås. Børn helt ned til 3-4 års alderen begynder at opbygge blufærdighed.

Men blufærdighed har ikke rigtigt noget med snakken at gøre.
Du må da kunne forstå at det er to forskellige signaler du sender barnet, når du henholdvis røre tissemanden fordi den skal vaskes, og og når det er i leg?

Du må da kunne forstå det er to forskellige ting du lære barnet?

jeg føler for den børnehave pædagog der skal skifte ungens ble.. Hvordan forklare du lige barnet at de voksne ikke skal lege med tissemanden imens, men mor må nok godt.. Men indtil hvornår skal pædagogerne tillade leg med tissemanden og hvornår er det svigt fra vores side at lade det stå til?

Alt i alt er der ingen grund til at lege med 4 årige børns kønsdele, og at man kan finde grunde til at stadig gøre det, er nok en ting man bør tænke lidt over..

Gravatar #1558 - gramps
24. sep. 2014 11:49
Hængerøven (1557) skrev:
Du må da kunne forstå at det er to forskellige signaler du sender barnet, når du henholdvis røre tissemanden fordi den skal vaskes, og og når det er i leg?

Du må da kunne forstå det er to forskellige ting du lære barnet?

Jeg vednte sagen med pædagogerne i min søns vuggestue i morges. De fandt ikke at der var specielt meget kød på sagen (no pun intended).

Hængerøven (1557) skrev:
Hvordan forklare du lige barnet at de voksne ikke skal lege med tissemanden imens, men mor må nok godt

I forvejen må man forskellige ting i børnehaven og derhjemme. At mor pusler på en anden måde end de voksne i børnehaven er vel helt naturligt -- eller du havde måske forældre som lærte dig hvordan lige deres pus skulle skiftes? (Det håber jeg virkelig ikke at du havde, men med den kendskab jeg har til nogle forældre, så kunne jeg godt frygte det).
Gravatar #1559 - Hængerøven
24. sep. 2014 12:02
gramps (1558) skrev:
Jeg vednte sagen med pædagogerne i min søns vuggestue i morges. De fandt ikke at der var specielt meget kød på sagen

De ved også kun om at fylde grød på små klumpe.

gramps (1558) skrev:
eller du havde måske forældre som lærte dig hvordan lige deres pus skulle skiftes?

Det er nødvendigt for nogen børn, ja. For nogen børn er det meget grænseoverskridende at blive skiftet af fremmede mennesker, så især i starten, gør man alt man kan for at gøre barnet trygt, og heri ligger altså nu engang "hvordan mor og far gør det"

Man kan skabe det der kaldes en fiksering, og det er måske ikke tissemanden der er det smarteste at skabe fikseringer omkring.

gramps (1558) skrev:
I forvejen må man forskellige ting i børnehaven og derhjemme.

og tro mig, mangel på ordentlige grænser i hjemmet er en ting der kæmpes med i stor stil, lige netop fordi børnene bliver pisse forvirret. (foruden de direkte uopdragne)

børn der pisser på legepladsen er et godt eksempel. De må pisse i hækken i haven, så hvorfor ikke på legepladsen? det sker ofte.

gramps (1556) skrev:
Nogle 6-årige bruger stadig ble

Måske jeg bare skulle vende den om.. Er det okay at lege fang tissemanden med dette 6 årige blebarn?

Gravatar #1560 - gramps
24. sep. 2014 12:45
Hængerøven (1559) skrev:
De ved også kun om at fylde grød på små klumpe.

Det er en meget flydende personalebesætning pga. "effektiviseringer". Hende jeg snakkede med i dag hjælper til indtil frokost i vuggestuen, hvorefter hun er i børnehaven.

Og vuggestuebørn, i hvert fald i min søns vuggestue, spiser stort set ikke grød længere.

Hængerøven (1559) skrev:
og tro mig, mangel på ordentlige grænser i hjemmet er en ting der kæmpes med i stor stil, lige netop fordi børnene bliver pisse forvirret.

Jeg oplever det faktisk den anden vej -- at min søn må mere i børnehaven end derhjemme. Men der er vel tale om et spektrum.

Hængerøven (1559) skrev:
Måske jeg bare skulle vende den om.. Er det okay at lege fang tissemanden med dette 6 årige blebarn?

Jeg legede "guitar" (trak den ud og spillede som på en guitar) med min tissemand indtil jeg blev 7 år. Var det også forkert?
Gravatar #1561 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
24. sep. 2014 13:06
Bleskift =! Leg med penis

At hun decideret leget med penis hver morgen er imho forkert.
Gravatar #1562 - Slettet Bruger [2590239315]
24. sep. 2014 13:21
Mulle leger med en penis hver morgen, der ser jeg intet galt i.

Personligt synes jeg det er noget underligt noget, men forældre skal have lov til at opforstre børn som de ser bedst (uden at krænke dem naturligvis).
Gravatar #1563 - Hængerøven
24. sep. 2014 13:40
gramps (1560) skrev:
Jeg legede "guitar" (trak den ud og spillede som på en guitar) med min tissemand indtil jeg blev 7 år. Var det også forkert?

Hvis du nu vil til at sammenligne at man leger med sin tissemand og at ens mor leger med din tissemand, ved jeg virkeligt ikke hvad jeg skal sige..

Måske vi ville komme længere hvis du bare svarede på spørgsmålet?

Desuden, så kunne det godt falde mig ind at spille et slag guitar på dilleren når jeg er i bad den dag i dag :) men jeg invitere sku ikke fru mor ind og lege med.

gramps (1560) skrev:
Jeg oplever det faktisk den anden vej -- at min søn må mere i børnehaven end derhjemme. Men der er vel tale om et spektrum

Det er meget atypisk. Langt de fleste børn må mere i hjemmet, nok mest fordi at man kan tillade sig mere når man har 1 til en kontakt med et barn, end når der render 25 rundt du har ansvaret for.

Bare det er der findes legetøj man skal spørge om lov for at bruge, er der meget få 4 årige der faktisk er vant til. I dagplejen/vuggestuen og i hjemmet sættes der tit ikke krav til sådanne ting.
Gravatar #1564 - Claus Jørgensen
24. sep. 2014 15:18
PHP-Ekspert Thoroughbreed (1549) skrev:
Jeg mangler en "WTF" rating
Jeg mangler en "Randers" rating til alle Ronsons links. Eller måske "Fyn" :p
Gravatar #1565 - milandt
24. sep. 2014 16:01
Hallo! Det her er en billedtråd! Hvis I vil TALE om at røre ved små børns dillere, så er det den forkerte tråd.

http://crapmamma.com/wp-content/uploads/2013/04/fu...
Gravatar #1566 - amplificator
24. sep. 2014 16:30
Jeg undrer mig om disse personer er lige så usammenhængende hvis man møder dem ansigt til ansigt? Det er sgu helt trist at læse :/
Gravatar #1567 - spand-online
24. sep. 2014 17:33
PHP-Ekspert Thoroughbreed (1561) skrev:
Bleskift =! Leg med penis

At hun decideret leget med penis hver morgen er imho forkert.

Så vidt jeg kan forstå har hun bare kildet ham på maven. Det eneste tissemanden har med det at gøre er at "solsorten" dykker ned efter den inden den skifter retning og lander på maven "kilde kilde kilde".

Men folk vil så gerne være forargede at de med det samme finder høtyvene frem :)

Gravatar #1568 - apapap
24. sep. 2014 17:38
Historien er desuden trukket tilbage og undskyldt: http://go.tv2.dk/2014-09-22-boerneblad-traekker-hi...
Gravatar #1569 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
24. sep. 2014 19:10

Okay okay ... Vi flytter det ind i "Tråden for skøre citater"
Gravatar #1570 - Ronson ⅍
24. sep. 2014 19:23
Hende Louise Sonne trækker åbenbart i mange ting.
Gravatar #1571 - apapap
24. sep. 2014 19:30
#1569 jeg tror vi skal flytte dig ind i tråden for skøre citater
Gravatar #1572 - Hængerøven
24. sep. 2014 19:33
spand-online (1567) skrev:
Men folk vil så gerne være forargede at de med det samme finder høtyvene frem :)

Den er nok lettere at købe end sælge.

Selvfølgelig bliver folk foraget, og så kan man nok så let komme bagefter og sige, at det man sagde slet ikke var ment sådan, og så komme med en heelt anderledes udlægning.

"jeg piller ved sønnens tissemand i en leg"

betyder jo naturligvis

"jeg kilder drengen på maven"

Klart, det er da folk der er dumme for ikke at kunne regne det ud.. eller?
Gravatar #1573 - spand-online
24. sep. 2014 20:02
Tja nu står der jo ikke direkte at hun piller ved drengens tissemand
Gravatar #1574 - Hængerøven
24. sep. 2014 20:10
spand-online (1573) skrev:
Tja nu står der jo ikke direkte at hun piller ved drengens tissemand

-Hvor min hånd er en sulten solsort, der kommer flyvende og forveksler hans bette tissemand med en lækker, lille regnorm. Haps!

Måske ikke direkte, men det tætteste man kommer derpå. Det haps til sidst sætter virkeligt prikken over i'et i den dårlige formulering.

I det haps er det måske underforstået at det selvfølgelig var maven og ikke tissemand/ormen der blev hapset? Helt ærligt, hvordan kan den formulering betyde andet end at det er tissemanden der bliver hapset?
Gravatar #1576 - spand-online
24. sep. 2014 20:20
Hængerøven (1574) skrev:

Måske ikke direkte, men det tætteste man kommer derpå. Det haps til sidst sætter virkeligt prikken over i'et i den dårlige formulering.

I det haps er det måske underforstået at det selvfølgelig var maven og ikke tissemand/ormen der blev hapset? Helt ærligt, hvordan kan den formulering betyde andet end at det er tissemanden der bliver hapset?

Jeg er fuldstændigt enig med dig i at det er elendigt formuleret.

Til gengæld synes jeg alligevel det er værd at tænke over når de bagefter siger at knægten bliver kildet på maven men ikke i skridtet. Folk på facebook gik totalt bananas og skrev og skreg om pædofili og jeg ved ikke hvad.

Gravatar #1577 - Hængerøven
24. sep. 2014 20:21
spand-online (1576) skrev:
Folk på facebook gik totalt bananas og skrev og skreg om pædofili og jeg ved ikke hvad.

I R found the issue. Vi snakker vel om de samme folk der gik i selvsving over en vase.

spand-online (1576) skrev:
Til gengæld synes jeg alligevel det er værd at tænke over når de bagefter siger at knægten bliver kildet på maven men ikke i skridtet.

Jeg synes også det er værd at tænke over hvordan nogen blindt har forsvaret at et barn bliver kildet i skridtet.
Gravatar #1580 - Saxov
25. sep. 2014 09:38
holmen (1579) skrev:

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-...

Så gør man da noget ud af serveringen :)
Gravatar #1584 - apapap
30. sep. 2014 08:31
Hubert (1583) skrev:
https://pbs.twimg.com/media/ByttQgCIcAAuRiz.png
er det et billede af en CRT skærm klippet ind i et screenshot af en terminal på mac. Det ser crazy ud?!
Gravatar #1586 - Slettet Bruger [3091222812]
30. sep. 2014 09:22
apapap (1584) skrev:
er det et billede af en CRT skærm klippet ind i et screenshot af en terminal på mac. Det ser crazy ud?!

Nej.
http://www.cultofmac.com/78961/turn-terminal-app-i...

Med video.
http://gizmodo.com/5742855/cathode-puts-the-sex-ba...
Gravatar #1587 - Ronson ⅍
30. sep. 2014 09:27
"Turn Terminal.App Into A Flickering Vintage CRT With Cathode"

http://cdn.meme.li/instances/500x/51431163.jpg
Gravatar #1588 - apapap
30. sep. 2014 09:38
IT-ekspert Yvossen (1586) skrev:
Nej.

Med video.

Det er simpelthen for dumt det der..
Gravatar #1589 - Clauzii
30. sep. 2014 12:11
apapap (1588) skrev:
IT-ekspert Yvossen (1586) skrev:
Nej.

Med video.

Det er simpelthen for dumt det der..

Nej, det er go' lir' :D
Gravatar #1594 - Claus Jørgensen
5. okt. 2014 13:35
Gravatar #1598 - csstener(^,^)
9. okt. 2014 14:36
Hubert (1597) skrev:
https://image-store.slidesharecdn.com/730dfe63-7e21-47fa-b64b-97c70bcf86ef-medium.jpeg

Kender jeg alt for godt fra min cheff v,v der er altid for lidt tid og for lille et budget, men det er sjovt at det altid ender med et godt overskud. Tror sku kun han siger det for at få folk til at arbejde hurtigere :/
Gravatar #1599 - Ronson ⅍
9. okt. 2014 17:35
Sådan, nu får man ikke længere ondt i hovedet af at kigge på den.

http://peecee.dk/uploads/102014/gh.png
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login