mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
fe - jeg har brug for at trække på din viden. Jeg var på tinder date i går - vin og tapas (med svinekød) og vi nåede base 1. Men jeg fandt også ud af undervejs, at hun har en muslimsk baggrund, hendes forældre er iranere og hendes stedfar højtstående militær mand i Mellemøsten. Er jeg i akut livsfare, bør jeg gå med skudsikker vest??
Kære CNR. Iranere i udlandet er at betragte som falske muslimer. Din beskrivelse af situationen understreger kraftigt ovenstående. Rigtige muslimer bruger muslima.com og ikke den satanistiske app tinder.
Rigtige muslimer spiser falafel og ikke haram tapas.
Men for at være på den sikre side, så foreslår jeg omskæring. Det har en beroligende effekt på den fordærvede kvindes forældrene.
Og husk at skudsikker vest ikke giver beskyttelse mod halshugning.
Ps. Har hun en søster?
Venlig hilsen Online muslimsk rådgivning.
Rigtige muslimer spiser falafel og ikke haram tapas.
Men for at være på den sikre side, så foreslår jeg omskæring. Det har en beroligende effekt på den fordærvede kvindes forældrene.
Og husk at skudsikker vest ikke giver beskyttelse mod halshugning.
Ps. Har hun en søster?
Venlig hilsen Online muslimsk rådgivning.
Det er normen i dette land at vi tester konventionerne. Det er ikke et menneskeret at blivebehandlet værdigt. Menneskerettigheder er en konstruktion.
Og hvis du alligevel konverterer, så er du jo fri for disse konstruktioner og skal kun stå til ansvar for mellemøsten og dens herligheder.
Allah vær dig nådig.
Og hvis du alligevel konverterer, så er du jo fri for disse konstruktioner og skal kun stå til ansvar for mellemøsten og dens herligheder.
Allah vær dig nådig.
Den følsomme del bliver i sagens natur mindre følsom gennem opvækst. Der er fordele og ulemper afhænger af hvad man er til...
Og i praksis tager du godt fat og hiver noget skin op til at simullere forhud.
Men det kan være årsagen til at Nasar Khadar foretrækker mundarbejde. Det skal betragtes som handicaphjælp.
Og i praksis tager du godt fat og hiver noget skin op til at simullere forhud.
Men det kan være årsagen til at Nasar Khadar foretrækker mundarbejde. Det skal betragtes som handicaphjælp.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.