mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jamen hvorfor i alverden skal du tilfredsstille. De er der for at tilfredsstille dig. Altså ....CNR. De er der for dig og ikke omvendt.
Og du skal ikke begynde at opdrage dem til noget andet end det de er skabt til. Det er med til at destabilisere hele kulturen. Er det det du vil? Er det?
Hvis du er i tvivl, så spørger du bar Naser.
Og du skal ikke begynde at opdrage dem til noget andet end det de er skabt til. Det er med til at destabilisere hele kulturen. Er det det du vil? Er det?
Hvis du er i tvivl, så spørger du bar Naser.
CNR, Du skal netop ikke gøre noget og skal bare være i det. På den måde vil du mærke livet( og en gang imellem også dødsangsten). Det er det der er skønt. Leve som om det er den sidste dag i dit liv.
Glem alt om fagforeninger, husforsikring, lønsikring, og alle andre forsikringer. Slip din indre kriger løs og det kan godt være at dit liv bliver forkortet( rigtig meget), men du dør med en oprejst pande (med mindre du er omskåret).
Men hvis du er til kedelige forsikringer og boligfradrag og Aula, så skal du ikke opsøge halal kød.
Jeg og CBM er småvæsener svarende til en snotklat i din næse. men du... du... din storhed, din ro, din visdom. Magnificent.
Du er hævet over de små ligegyldigheder, som jeg og CBM er optaget af.
QW .
CBM --
ÆgteCBM ----
Fe --------
CNR ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Du hersker over Persien, kongen over Arabien og sultanen over Skandinavien. Hvorfor bruger du din tid på os dødelige skabninger der finder små fornøjelser i "Hvem får det sidste ord". Det sidste ord er tilkommer naturligvis dig. Og vi spiser blot krummer fra gulvet og beundrer dig for din visdom og klarsynethed i en verden hvor selv 13 årige piger kan finde på at sige SGU til en stakkel buschauffør.
Giv os en åbenbaring og vi er dig evig taknemlig.
Giv os en åbenbaring og vi er dig evig taknemlig.
Fuck dem
Man kan få den her til forsøg.
Region syd forsøger ikke engang
https://www.harvardapparatus.com/hugo-sachs-guillo...
Jeg synes ikke at dit svar er fyldestgørende. Vi befinder os i en situation hvor CNR er forsvundet. Noget tyder på at Region Syd forsøger at dække over en fejloperation.
Og du viser en tilfældig Youtube hvor en umoden person leger med laserlys. Og når jeg kommer med kritik af din håndtering af sagen, så er dit svar et simpelt HA HA.
Er du begunstiget af Region Syd? Har du økonomiske interesser i den sag, som gør dig inhabil?
Eller endnu værre. Har du været direkte involveret i hændelserne op til CNRs forsvinding?
Du skal udtale dig med en sigtedes rettigheder, dog uden ret til beskikket avocado. Du har en frist på 24 timer at besvare ovenstående og i denne periode må du ikke forlade Danmark.
Jeg skal udtrykkeligt oplyse at fortielse af oplysninger medfører udelukkelse fra Newz i op til 7 dage.
Og du viser en tilfældig Youtube hvor en umoden person leger med laserlys. Og når jeg kommer med kritik af din håndtering af sagen, så er dit svar et simpelt HA HA.
Er du begunstiget af Region Syd? Har du økonomiske interesser i den sag, som gør dig inhabil?
Eller endnu værre. Har du været direkte involveret i hændelserne op til CNRs forsvinding?
Du skal udtale dig med en sigtedes rettigheder, dog uden ret til beskikket avocado. Du har en frist på 24 timer at besvare ovenstående og i denne periode må du ikke forlade Danmark.
Jeg skal udtrykkeligt oplyse at fortielse af oplysninger medfører udelukkelse fra Newz i op til 7 dage.
fe950 (19991) skrev:Jeg synes ikke at dit svar er fyldestgørende. Vi befinder os i en situation hvor CNR er forsvundet. Noget tyder på at Region Syd forsøger at dække over en fejloperation.
siger du, at jeg er mongol?
Det passer ikke.
Du tror at Jej er mongol. Jej lyver i hvert fald ikke.
dugfrisk (19987) skrev:Fuck dem
Du tror at Jej er mongol. Jej lyver i hvert fald ikke.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.