mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der lige på min arbejdsplads (stor ingeniør-tung virksomhed) har 'optimeret' kaffemaskinen, så den ikke virker.... ooops!
vandfarve (770) skrev:... der gerne vil have den historie uddybet.
Well.. http://n-club.dk/fora/emner/199602/
Og det var altså ikke den samme! Vi sad bare begge på skolen.
Det var lidt lulz, det der er bare én af de tråde vi trollede
okay, det var måske sjovere fordi vi sad og snakkede sammen samtidig... oh well, vi havde det stadig sjovt
...der underligt nok kun kan logge på newz via Facebook?
...der undrer sig over at nogen vil arbejde i pausen. ...Men det svarer vel egentligt til at jeg har lyst til at tegne når vi har pause.
....der for det meste tegner croquis, fordi hun går på The Drawing Academy. Og der er ikke flere piger end drenge xD
Tumleren (793) skrev:...der måske skulle til at komme i gang
...hvis præsentation til i morgen åbenbart er ikke-eksisterende. tak for det office! så blev det arbejde da også lige slettet, så det er fint nok
..der er rimelig pissed off på microsoft atm (syndebuk!)
..der venter på svar fra sin engelsk-lærer
#794 Hvis du er skarp, så kan du altid finde de midlertidige kopier OG sikkerhedskopierne, hvis du ellers har indstillet programmet til at lave sådanne.
Ingen moralske opsange, men alle, der bare laver noget, som minder om at være vigtigt, bør som minimum sikre gendannelseskopier/sikkerhedskopier samt automatisk gem hvert 5. år.
Ingen moralske opsange, men alle, der bare laver noget, som minder om at være vigtigt, bør som minimum sikre gendannelseskopier/sikkerhedskopier samt automatisk gem hvert 5. år.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.