mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
..som er ved at pakke min lejlighed ned så jeg kan flytte - buhuu er færdig med uddannelsen og må ikke bo her mere.. *piv piv*
Det er i Svendborg, Tvedvej 79 - lige 50 m. fra mit hjem :)
Jeg skal først derop at kigge i morgen, har ikke set Experts udbud, men jeg kender dem godt nok til at have en idé om deres sortiment og kvalitet. Det skal dog være et Philips, og 32" passer bedst til rummet det skal stå i. Har du da nogen gode råd eller insider-viden? ;)
Det er i Svendborg, Tvedvej 79 - lige 50 m. fra mit hjem :)
Jeg skal først derop at kigge i morgen, har ikke set Experts udbud, men jeg kender dem godt nok til at have en idé om deres sortiment og kvalitet. Det skal dog være et Philips, og 32" passer bedst til rummet det skal stå i. Har du da nogen gode råd eller insider-viden? ;)
..som endeligt er blevet genforenet med hans skærm og alle hans ting i Berlin. Nu mangler han bare at kunne tale tysk.
#929 das kan være ein grose problem.. :D.. hehe
OT: ... der lige er kommet hjem fra mad og bowling med arbejdet..
OT: ... der lige er kommet hjem fra mad og bowling med arbejdet..
...der har brugt hele sin søndag på at lade som om han laver lektier, når han i virkeligheden sidder og surfer på musikblogs og spiller Warcraft 2.
...der er enig i cazotaros forslag omkring dansk-undervisning.
...der er enig i cazotaros forslag omkring dansk-undervisning.
#933 Hvis vi begynder at snakke om at reformere danskundervisningen, så spørg endelig mig. Jeg vil gætte på, at en del elever kunne inddrages, hvis man smed al den gamle litteratur overbord og begyndte at læse/se og analysere nyere værker.
Den der fetish for (ellers ret underholdende) islandske sagaer kan godt tabe mange, og særligt de ikke-bogligt stærke elever, så hvis man fik bragt noget mere nutidigt (Harry Potter, anyone?) på banen, så vil man kunne fænge og derved uddanne langt flere i det ædle fag dansk.
Den der fetish for (ellers ret underholdende) islandske sagaer kan godt tabe mange, og særligt de ikke-bogligt stærke elever, så hvis man fik bragt noget mere nutidigt (Harry Potter, anyone?) på banen, så vil man kunne fænge og derved uddanne langt flere i det ædle fag dansk.
HEY jeg er ved at teste noget med min COMP
Hvis I gider ville det være supoer nice hvis der ikke blev skrevet i denne her tråd før kl 15 i dag ... På forhånd tak
Håber ikke det ik er for lidt forlangt, men det er for at se om det bare er min browser der altid spiller mig et Puds
Hvis I gider ville det være supoer nice hvis der ikke blev skrevet i denne her tråd før kl 15 i dag ... På forhånd tak
Håber ikke det ik er for lidt forlangt, men det er for at se om det bare er min browser der altid spiller mig et Puds
... der fortolker, at Flemhans vil købe en "shoulder-launched missile weapon", og som anbefaler ham at prøve Antvorskov Kasserne, der for tiden holder udsalg.
... der har ADMIN adgang til forsvaret.dk og derfor ved præcis hvordan det fungerer med de kaserner
https://admin3.forsvaret.dk/NR/rdonlyres/49BC3415-...
og som det ses kan man ikke få den slags på kasernerne uden at det er mindst sikkerhedsklasse 40
og det er næppe gadeudsalgspriserne der kører der
EDIT: DU HAR RET gnarfsan UNDSKYLD UNDSKYLD
https://admin3.forsvaret.dk/NR/rdonlyres/49BC3415-...
og som det ses kan man ikke få den slags på kasernerne uden at det er mindst sikkerhedsklasse 40
og det er næppe gadeudsalgspriserne der kører der
EDIT: DU HAR RET gnarfsan UNDSKYLD UNDSKYLD
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.