mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
.. Der har fødselsdag i dag og ham der fik et klip i kortet på vej hjem fra arbejde igår.. Tillykke med fødselsdagen til mig!
... som venter desperat på, at Post DK's pakkepost banker på døren!!
Jeg er desuden også ham, som lige har bygget en lille Lego gravko, købt for 5 kr. i en pakke Sniggles i Fakta...
Jeg er desuden også ham, som lige har bygget en lille Lego gravko, købt for 5 kr. i en pakke Sniggles i Fakta...
#105 Det kan du altså ikke, for den er igang med at[url= grave romkugler op![/url]
(Jeg er desuden ham, som er glad for hans gruppe ikke læser newz.dk, og derved ser hvad jeg egentlig laver på vores 'arbejde-hjemmefra'-dag!)
(Jeg er desuden ham, som er glad for hans gruppe ikke læser newz.dk, og derved ser hvad jeg egentlig laver på vores 'arbejde-hjemmefra'-dag!)
der synes at MZ måske burde finde noget at lave, i stedet for at smide mærkelige videoer på youtube.
Edit: Hvor er den "Skræmmende" rating henne?
Edit: Hvor er den "Skræmmende" rating henne?
.. der siger dobbelt tillykke til Hr. Kejser
og ham:
.. der synes newz lige buggede men ikke er sikker. For #100 stod som sidste og da jeg trykkede send, kom der lige 7 indlæg ind, selvom de tilsyneladende er skrevet for et par timer siden.
PS:
og ham .. der synes MiniatureZeus video er sjov
og ham:
.. der synes newz lige buggede men ikke er sikker. For #100 stod som sidste og da jeg trykkede send, kom der lige 7 indlæg ind, selvom de tilsyneladende er skrevet for et par timer siden.
PS:
og ham .. der synes MiniatureZeus video er sjov
... som tror, at Holmen mener, at jeg har sat mine hylder og skabe dårligt op. Der kan måske være noget om sagen, men stadig. Når man sidder og spiser sin morgenmad stille og roligt, mens halvdelen af ens krydderihylder beslutter sig at hoppe ud over kanten, så skider man sgu små, grønne grise.
... som tror at vandfarve har glemt at sætte risengrød med kanel og smørklat ud til nisserne, og de derfor nu er blevet sure, og altså nu driller ham ved at smide ting på gulvet.
Jeg er også ham, som tror at holmen har postet i den forkerte tråd...
Jeg er også ham, som tror at holmen har postet i den forkerte tråd...
#127 Jep, jeg skal til to jobsamtaler på mandag, og de begge er meget interessante, mens to af mine og jeg snakker om at flytte sammen i en pissebillig lejlighed ved Holmen i KBH, hvilket kunne være cool.
Desuden fik jeg lavet en økonomiaflevering på halvanden time, som jeg ellers havde sat 6 timer af til, men det er jo bare bonus... :)
Desuden fik jeg lavet en økonomiaflevering på halvanden time, som jeg ellers havde sat 6 timer af til, men det er jo bare bonus... :)
... der endnu engang må finde sparekniven frem, så der kan blive råd til godter fra usa! Igen igen igen...
...der kom til at starte Linux op i stedet for Windows i grub for snart 6 timer siden.
...der ikke har nogen tysk ordbog i Linux.
...der ikke gad at vente på en genstart med dertilhørende korrekt OS-valg, så har lavet overspringshandlinger i 6 timer nu.
...der af ovenstående grund ikke får lavet tysk stil i dag.
...der ikke har nogen tysk ordbog i Linux.
...der ikke gad at vente på en genstart med dertilhørende korrekt OS-valg, så har lavet overspringshandlinger i 6 timer nu.
...der af ovenstående grund ikke får lavet tysk stil i dag.
...som endnu engang har håndværkere på besøg, og derfor, endnu engang, må blive hjemme da de ellers ikke kan finde ud af at lave tingene ordentligt... forbandede håndværkere...
... som nogengange ville ønske at man kunne leje sådan en dame med rengøringstvangstanker som lige kunne tage en ordentlig omgang i hele lejligheden...
...som så ville indse at damen med føromtalte tvangstanker, nok aldrig ville forlade lejligheden igen...
(Ren satire...)
...som så ville indse at damen med føromtalte tvangstanker, nok aldrig ville forlade lejligheden igen...
(Ren satire...)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.