mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der har haft en herlig arbejdsuge indtil videre!
I går var der indbrud i bilen så jeg måtte udskyde en masse aftaler og vi måtte bruge tid på en masse unødvendigt i den forbindelse.
I dag var serveren så gået ned, så jeg måtte ræse til Odense og finde nyt bundkort.
I går var der indbrud i bilen så jeg måtte udskyde en masse aftaler og vi måtte bruge tid på en masse unødvendigt i den forbindelse.
I dag var serveren så gået ned, så jeg måtte ræse til Odense og finde nyt bundkort.
.. som oplyser #231 og 232 at han har følgende lækre ting til salg!
1 stk. NAD HTR-M multiremote i alumium! Lækker fjernbetjening som erstatter op til 8 andre og kan lærer 52 forskellige makroer med hver op til 63 funktioner!
Se mere her!
1 stk. Xbox 360 med spil, tilbehør og mulighed for at afspille backup spil!
Se mere her!
1 stk. JVC MX GT91R minianlæg i fedt design! Står som nyt og spiller helt fantastisk!
Se mere her!
1 stk. 22" CRT TV fra bilka! Perfekt til børneværelset eller soveværelset!
Se mere her!
1 stk. TV bord i aluminium fra IKEA. Sølvfarvet og meget minimalistisk. Plads til helt utrolig meget ragelse på de tre hylder!
Se mere her!
1 stk. 17" fladskærm med Eizo-panel. Selvbygget (dvs. har sat panelet ind i et sort kabinet) incl. VGA kabel, uden strømstik/omformer (dog et rimelig standard et der skal bruges) Skulle være brugt til touchscreen projekt, men har ikke nogen steder at hænge den op.
Se mere her!
1 stk. NAD HTR-M multiremote i alumium! Lækker fjernbetjening som erstatter op til 8 andre og kan lærer 52 forskellige makroer med hver op til 63 funktioner!
Se mere her!
1 stk. Xbox 360 med spil, tilbehør og mulighed for at afspille backup spil!
Se mere her!
1 stk. JVC MX GT91R minianlæg i fedt design! Står som nyt og spiller helt fantastisk!
Se mere her!
1 stk. 22" CRT TV fra bilka! Perfekt til børneværelset eller soveværelset!
Se mere her!
1 stk. TV bord i aluminium fra IKEA. Sølvfarvet og meget minimalistisk. Plads til helt utrolig meget ragelse på de tre hylder!
Se mere her!
1 stk. 17" fladskærm med Eizo-panel. Selvbygget (dvs. har sat panelet ind i et sort kabinet) incl. VGA kabel, uden strømstik/omformer (dog et rimelig standard et der skal bruges) Skulle være brugt til touchscreen projekt, men har ikke nogen steder at hænge den op.
Se mere her!
#236 Som vandfarve skriver i en anden af mine salgstråde: webshopz.miniaturezeus.newz.dk/privatgaranti kommer nok snart online! :P
...som er pisse træt af at min lorte skole ikke snart vil snakke med en lorte skole i Berlin, så jeg kan komme afsted fra Danmark!!
...som snart ikke har noget strøm... hvilket vil sige intet internet, intet musik, intet fjernsyn... jeg overlever ikke... :S
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.