mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (29200) skrev:Jakob Jakobsen (29197) skrev:SlettetBruger (29190) skrev:...Der har doneret 1299 til velgørenhed i denne måned.
Mindre end sidste måned, der rundede +1400
Så ved i det..
Du render vel også rundt med "støt brysterne" armbånd og har "støt vores soldater" klistermærker siddende alle steder?
Jeg synes det er trist at det er mere vigtigt at reklamere med at man støtter en "god" sag, end det er at støtte den.
Nej slet ikke, det er faktisk kun dem der har læst overstående post der ved jeg donere den mængde penge. :)
Ja, og så Ling Ming nede på massage kliniken.. Altså hende du donerede pengene til.
...der har svært ved at tage sig sammen til noget som helst. Udover Sam & Max. -_-
...der stadig har ondt i nakken fra i fredags xD
...der stadig har ondt i nakken fra i fredags xD
...der simpelthen ikke fatter hvorfor det skal tage mindst 5 hverdage at sende en pakke fra England til Danmark. Sejler de dem over i en ege?
LinguaIgnota (29194) skrev:Og fuck dyr, der ikke smager godt.
Og det gjorde Lingu så hele natten.
#12: Hvis du prikker hul risikerer du infektion og dårligt arvæv. Hvis du ikke prikker hul bliver væsken absorberet af kroppen, der er en hudflap som forhindrer infektion og du får ikke noget dårligt arvæv :)
Elskov (29212) skrev:wut? det er da den hurtigste måde at få dem til at hele? oO er i hvert fald min erfaring (og jeg har voldsomt stor erfaring med vabler)
'tis be healing fluids!
Virker ihvertfald til at øge chancen for at huden ikke falder af.
Frisk hud er jænt træls som barfodsløber :D
Det bliver sjovere, når man har nogen at spille med.Mnc_ (29211) skrev:... der leger med APB Reloaded beta'en.
Gameplayet er en smule ensformigt, men alligevel sjovt nok.
Desværre bugger biler i missioner nogle gange.
Jeg synes at man får bedre missioner hvis man grouper op på forhånd i hvert fald. Ikke nødvendigvis med folk man kender, men selv hvis man finder 3 randoms får man bedre missioner, end hvis man leder efter noget at lave som 1 spiller.
Oftest, når jeg er alene, havner jeg i missioner hvor de er over halvvejs med objectives. Og så er det med fremmede, som er i den anden ende af distriktet. Yay :(
Men hvis jeg finder en gruppe på forhånd kan vi finde en 'ny' mission, hvor vi kører sammen som udgangspunkt, og det er lettere for mig at finde et sniper-spot, når jeg har team mates som kan tage de fjender som kommer for tæt på. >:)
EDIT:
Speaking of sniping, jeg synes godt nok at det er clunky, at skifte mellem våben. :(
Oftest, når jeg er alene, havner jeg i missioner hvor de er over halvvejs med objectives. Og så er det med fremmede, som er i den anden ende af distriktet. Yay :(
Men hvis jeg finder en gruppe på forhånd kan vi finde en 'ny' mission, hvor vi kører sammen som udgangspunkt, og det er lettere for mig at finde et sniper-spot, når jeg har team mates som kan tage de fjender som kommer for tæt på. >:)
EDIT:
Speaking of sniping, jeg synes godt nok at det er clunky, at skifte mellem våben. :(
Det sker halvdelen af gangene, og ofte er missionen lige startet. Jeg spiller kun alene, gerne mod 2 crims, men jeg får også en del missioner, hvor jeg er helt alene.Mnc_ (29216) skrev:Oftest, når jeg er alene, havner jeg i missioner hvor de er over halvvejs med objectives. Og så er det med fremmede, som er i den anden ende af distriktet. Yay :(
Alrekr (29213) skrev:Og det gjorde Lingu så hele natten.
#12: Hvis du prikker hul risikerer du infektion og dårligt arvæv. Hvis du ikke prikker hul bliver væsken absorberet af kroppen, der er en hudflap som forhindrer infektion og du får ikke noget dårligt arvæv :)
det skal jeg huske :P
... der er so in luuuuuv 8D
Elskov (29219) skrev:... der er so in luuuuuv 8D
Det er smigrende nok og så'n - men jeg har allerede en kæreste.
Elskov (29222) skrev:.. der har lavet porretærte :D hold kæft mand, jeg bor jo snart i det køkken... før i tiden kunne jeg knap finde derud :O
Porretærte
Elskov (29222) skrev:ej, for helvede, lingu, sgu da ikke i dig
Hvad er der nu galt med mig, om man må spørge? Jeg er da både renlig og til tider velsoigneret.
Nu er det dog ikke Porre der er problemet. Jeg ville dog gerne konkurrere med ham i hvem der har de stærkeste lægge :)
Nu er det dog ikke Porre der er problemet. Jeg ville dog gerne konkurrere med ham i hvem der har de stærkeste lægge :)
SlettetBruger (29234) skrev:Jakob Jakobsen (29233) skrev:#32
Accepted.
Fortæl dog hvad det er der er ved at gøre dig til en voldtægtsmand!
Jeg kan med ca. 400kg på i benpræs, nemt gå op på tæer 3x10 gange. Men min udholdenhed er måske ikke den bedste.
Med hensyn til at være voldsmand, så er det noget jeg, desværre, har lovet at lade være med at gøre noget ved... denne gang.
Derfor kan du vel stadig godt fortælle os om situationen, så vi kan sidde her, på vores høje heste, og tale nedladende om de indblandede parter?Jakob Jakobsen (29236) skrev:Med hensyn til at være voldsmand, så er det noget jeg, desværre, har lovet at lade være med at gøre noget ved... denne gang.
Da der er en chance for at en eller flere af parterne læser denne side, så tror jeg bare jeg tier stille om sagen.
Skulle bare ud med et eller andet for ikke at gå grassat.
Da der er en chance for at en eller flere af parterne læser denne side, så tror jeg bare jeg tier stille om sagen.
Jakob Jakobsen (29231) skrev:...der er meget tæt på at blive voldsmand.
Jakob Jakobsen (29236) skrev:Med hensyn til at være voldsmand, så er det noget jeg, desværre, har lovet at lade være med at gøre noget ved... denne gang.
Cool story, bro'.Jakob Jakobsen (29238) skrev:#37
Elskov (29219) skrev:
... der er so in luuuuuv 8D
Det er jeg også! :D
...måske bare på den lidt mindre positive måde. :(
Daniel-Dane (29243) skrev:Du kan ikke begynde på en historie om din vrede uden at fortælle den færdig.
Så får i den da i kort version...
Møder en god veninde i dag, opdager hun har blå mærker og får listet ud af hende at det er kæresten der er skyld i dem.
Kommer desværre til at love at jeg ikke gør noget ved det... denne gang.
...der netop har tunet sin mors el-scooter.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.