mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
I've got the song!Ronson (29150) skrev:Forestil dig Aaaarhus eller Odense lave sådan noget.
(jeg tog en mild en, da Sussi fandeme lyder som en pint kat)
...der endelig er begyndt at skrive i TeX, og er vild med det.
...der dog synes MiKTeX editoren er lidt underlig...
...der dog synes MiKTeX editoren er lidt underlig...
Alrekr (29155) skrev:Texmaker.
Disregard that, I suck cocks. TexMakerX er faktisk meget, meget bedre. Ikke så pudset UI, men langt bedre funktionalitet.
pewbe (29153) skrev:...der endelig er begyndt at skrive i TeX, og er vild med det.
Hmm.. Mener du at du er begyndt at skrive i TeX eller LaTeX?
Tak.Alrekr (29157) skrev:Disregard that, I suck cocks. TexMakerX er faktisk meget, meget bedre. Ikke så pudset UI, men langt bedre funktionalitet.
Alrekr (29157) skrev:Hmm.. Mener du at du er begyndt at skrive i TeX eller LaTeX?
Jeg vil tro det er LaTeX, men jeg er ikke helt klar over hvad forskellen er?
Udover de to bogstaver:
'La' står i øvrigt for lazy. Du kan nok gætte hvorfor ;)
http://www.physicsforums.com/showthread.php?t=68245 skrev:Essentially, LaTeX is a built on TeX. TeX itself, is quite difficult to use, whereas, LaTeX was written by mathematicians/scientists for mathematicians/scientists. TeX, itself, is also quite old. You should use all the *latex commands, rather than the *tex commands.
https://secure.wikimedia.org/wikipedia/en/wiki/LaTeX skrev:LaTeX is intended to provide a high-level language that accesses the power of TeX. LaTeX essentially comprises a collection of TeX macros and a program to process LaTeX documents. Because the TeX formatting commands are very low-level, it is usually much simpler for end-users to use LaTeX.
'La' står i øvrigt for lazy. Du kan nok gætte hvorfor ;)
vandfarve (29164) skrev:... der har fucket min check-in til turen til NYC up takket være Chromes autoudfyld.
Nu må vi se, om jeg får lov til at komme igennem paskontrollen i JFK. :/
How..?
vandfarve (29164) skrev:... der har fucket min check-in til turen til NYC up takket være Chromes autoudfyld.
Hvis informationen ikke står 100% præcist, så fucker det op når de scanner passet!
Så du kommer til at få bøvl, det vil sige du får fokus på dig, hvis du derimod ligesom jeg gjorde, gør dem opmærksom om det i god tid, så kan man faktisk springe nogle kø'er over!
Norrah (29166) skrev:vandfarve (29164) skrev:... der har fucket min check-in til turen til NYC up takket være Chromes autoudfyld.
Hvis informationen ikke står 100% præcist, så fucker det op når de scanner passet!
Så du kommer til at få bøvl, det vil sige du får fokus på dig, hvis duderimodikke, ligesom jeg gjorde, gør dem opmærksom om det i god tid, så kan man faktisk springe nogle kø'er over!
FYP
...Der skal bestille Fivefingers fra Italien her snart.
Nogen der skal ha noget med? :D
http://www.vibramfivefingers.it/eng/footwear.aspx
^^ Større farveudvalg end hvad de danske butikker kan levere.
Og jeg tager mig af fragten..
Nogen der skal ha noget med? :D
http://www.vibramfivefingers.it/eng/footwear.aspx
^^ Større farveudvalg end hvad de danske butikker kan levere.
Og jeg tager mig af fragten..
Mamad (moveax1ret) (29169) skrev:Du kan få fragtet fem italienske flerfarvede fingre direkte op i din RØV hvis det stod til mig!
I Iranere er også ligeså villige til at skille jeres tæer, som i er til at skille jeres øjenbryn...
Jamen, altså, de gør det heller ikke let for mig. Jeg har udfyldt min ESTA-ansøgning korrekt, så derfor blev jeg overrasket over, at SAS insisterede på at få samme informationer.
Problemet opstod, da Chrome udfyldte rubrikkerne for mig, hvorefter jeg trykkede tilbage (i browseren). Det accepterede SAS som en godkendelse, og nu kan man herefter ikke ændre det. Krafthelvede.
Siden jeg skal afsted i morgen mandag, er der intet at gøre, så jeg vil forhøre mig hos flypersonalet om deres vurdering af situationen.
Problemet opstod, da Chrome udfyldte rubrikkerne for mig, hvorefter jeg trykkede tilbage (i browseren). Det accepterede SAS som en godkendelse, og nu kan man herefter ikke ændre det. Krafthelvede.
Siden jeg skal afsted i morgen mandag, er der intet at gøre, så jeg vil forhøre mig hos flypersonalet om deres vurdering af situationen.
vandfarve (29173) skrev:Jamen, altså, de gør det heller ikke let for mig. Jeg har udfyldt min ESTA-ansøgning korrekt, så derfor blev jeg overrasket over, at SAS insisterede på at få samme informationer.
kan du ikke ringe til SAS nu og spørge?
Fisting.Mamad (moveax1ret) (29169) skrev:Du kan få fragtet fem italienske flerfarvede fingre direkte op i din RØV hvis det stod til mig!
Ikke rigtigt ^^
'Uheld' i mine teenageår i stalden hvor 2 Søer kom op og slås. Dum som jeg var prøvede jeg at få dem til at stoppe... "Haps" sagde det.
Endnu pinligere var det at det var nabokonen der var Doktor på sygehuset den aften xD
"Oh hai"
...Natten til Nytårsaften.
'Uheld' i mine teenageår i stalden hvor 2 Søer kom op og slås. Dum som jeg var prøvede jeg at få dem til at stoppe... "Haps" sagde det.
Endnu pinligere var det at det var nabokonen der var Doktor på sygehuset den aften xD
"Oh hai"
...Natten til Nytårsaften.
Jeg ER Joking
Det var min arbejdsgiver der fik bidt sækken af.
Ellers er det alt sammen Sandhed :D
Han kunne dog godt se det sjove i at det var nabokonen der skulle sy sække-resterne sammen.
Det skete dagen EFTER han gav os karle en lektion i at vi ikke måtte gå inærheden af søer der slås.
Det var min arbejdsgiver der fik bidt sækken af.
Ellers er det alt sammen Sandhed :D
Han kunne dog godt se det sjove i at det var nabokonen der skulle sy sække-resterne sammen.
Det skete dagen EFTER han gav os karle en lektion i at vi ikke måtte gå inærheden af søer der slås.
...der midlertidigt har genoplivet Gnarfsan, for at anmelde SGS 2 i9100, når jeg har haft den i lidt flere dage. Samsung har fortjent lidt god omtale her.
...der fik den igår, og indtrykket indtil videre: Wow, that is some crazy ass shit! Næsten alle kritikpunkter, jeg har haft til den første er der rettet op på, og den er sindssygt hurtig. Næsten 4 gange så hurtig som 1'eren i benchmarks, og det kan mærkes i alt hvad man laver på den.
More to follow.
...der fik den igår, og indtrykket indtil videre: Wow, that is some crazy ass shit! Næsten alle kritikpunkter, jeg har haft til den første er der rettet op på, og den er sindssygt hurtig. Næsten 4 gange så hurtig som 1'eren i benchmarks, og det kan mærkes i alt hvad man laver på den.
More to follow.
...Der har doneret 1299 til velgørenhed i denne måned.
Mindre end sidste måned, der rundede +1400
Så ved i det..
Inb4 studenter der lever for mindre...
Så ved i det..
Inb4 studenter der lever for mindre...
Jeg ville hellere brænde mine penge end at sende dem til en flok uduelige negere, der alligevel bare bruger dem på sniffelim og bling. Fuck dem. Og fuck dyr, der ikke smager godt.
'LinguaIgnota (29194) skrev:Jeg ville hellere brænde mine penge end at sende dem til en flok uduelige negere, der alligevel bare bruger dem på sniffelim og bling. Fuck dem. Og fuck dyr, der ikke smager godt.
Word, nigger
SlettetBruger (29190) skrev:...Der har doneret 1299 til velgørenhed i denne måned.
Så ved i det..
Du render vel også rundt med "støt brysterne" armbånd og har "støt vores soldater" klistermærker siddende alle steder?
Jeg synes det er trist at det er mere vigtigt at reklamere med at man støtter en "god" sag, end det er at støtte den.
Jeg giver en altid mine byttepenge-mønter, hvilket nok løber op i en 100-150 kr. pr. måned til Scleroseforeningen. Alene fordi min onkel lider af sygdommen, og det er en af de foreninger som eftersigende skulle bruge mindst på administration og mest på brugerne af foreningen.
Jakob Jakobsen (29197) skrev:SlettetBruger (29190) skrev:...Der har doneret 1299 til velgørenhed i denne måned.
Så ved i det..
Du render vel også rundt med "støt brysterne" armbånd og har "støt vores soldater" klistermærker siddende alle steder?
Jeg synes det er trist at det er mere vigtigt at reklamere med at man støtter en "god" sag, end det er at støtte den.
Nej slet ikke, det er faktisk kun dem der har læst overstående post der ved jeg donere den mængde penge. :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.