mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
tazimn (29274) skrev:men jeg har ladet mig fortælle at HTC ikke var heldige med Windows Mobile
tazimn (29274) skrev:HTC ikke var heldige med Windows Mobile
tazimn (29274) skrev:ikke var heldige med Windows Mobile
tazimn (29274) skrev:med Windows Mobile
tazimn (29274) skrev:Windows Mobile
Mit snit i matematik var på 12, men jeg arbejdede ikke særlig meget for det, så det går nok.
... som kan klare 3v1-missioner i APB. Jeg var ved at klare en 4v1, men der var så mange, at jeg ikke kunne nå at skyde dem alle sammen.
... som kan klare 3v1-missioner i APB. Jeg var ved at klare en 4v1, men der var så mange, at jeg ikke kunne nå at skyde dem alle sammen.
Elskov (29305) skrev:Alrekr (29304) skrev:
Du behøver da ikke penge for at svede?!
jo hvis jeg skal sidde og svede til et LAN på sjælland :O
Idet hun skriver "we has drive" går jeg ud fra, at hun mener "vi har køremulighed" eller "vi har bil til rådighed".
Derfor er det vel begrænset hvor meget det kommer til at koste...? :P
Hvor?!Elskov (29305) skrev:Alrekr (29304) skrev:
Du behøver da ikke penge for at svede?!
jo hvis jeg skal sidde og svede til et LAN på sjælland :O
Elskov (29303) skrev:
uuuh interesting... hmm.. det kunne være nice, men jeg har ingen penge :(
Jamen! Du sagde da at du gerne ville, hvis vi kunne blive kørt? Og det kan vi? :o Men jeg skal også lige finde ud af om jeg overhovedet har tid til det ._____.
Og det er i Ballerup ja :P
...Der nu ejer 24 Fivefingers.
5 minutter efter udpakningen af de 2 nyankommende, blev den af dem som er til udlån.. udlånt :D
Fik netop den sko med fra leverandøren gratis, fordi jeg har ventelister på udlånsprojektet :D
5 minutter efter udpakningen af de 2 nyankommende, blev den af dem som er til udlån.. udlånt :D
Fik netop den sko med fra leverandøren gratis, fordi jeg har ventelister på udlånsprojektet :D
...der ikke ville have noget imod en lov der gjorde det muligt at sende idioter som [url= her[/url] direkte på et fly og hjem til deres eget land. Der er absolut ingen grund til at sådan nogle tosser render rundt heroppe når de ikke kan tilpasse sig.
Årh hvor bliver jeg irriteret når jeg ser så noget :(
SlettetBruger (29314) skrev:...Der nu ejer 24 Fivefingers.
Sååå... Du har fortalt leverandøren at du låner Fivefingers ud, og han støtter dit projekt og sender ekstra sko i nakken af dig?
Du burde næsten få betaling - med alle dem, som går over til Fivefingers står alle leverandørerne jo til gyldne tider!
Alrekr (29321) skrev:Du burde næsten få betaling - med alle dem, som går over til Fivefingers står alle leverandørerne jo til gyldne tider!
Gør det for at sprede ordet, hjælpe folk :) og jeg får jo nogen af skoene gratis, af dem jeg låner ud, skulle jeg engang stoppe med den 'service' kan jeg gi de sko væk og gøre folks dag bedre = gøre min dag bedre. Det er betaling nok :-)
Men nu du siger det går meget af min tid med det. sms'er, mails, opkald, beskeder på FaceBook.
det er en hobby!
Rating: Snesman
Mamad (moveax1ret) Relevant
Hvad er det du ikke tør sige til mit ansigt dit gris ;-) WALLA!
Ikke tør at sige til dit ansigt?!?!?!?!
Kommer det bag på dig at jeg er sindsygt træt af at høre om dine homoerotiske lorte fem fingers sko????????
Kommer det bag på dig at jeg er sindsygt træt af at høre om dine homoerotiske lorte fem fingers sko????????
SlettetBruger (29325) skrev:Rating: Snesman
Tror 94% af newz vil mene at snesman's indlæg er relevant for opretholdelsen af newz.dk's samfundsorden..
Mamad (moveax1ret) (29326) skrev:Ikke tør at sige til dit ansigt?!?!?!?!
Jeg skal gi dig 5 fingre skal jeg din Sandneger.
Rasmus064 (29330) skrev:Det er stadig bedre end den gang han hele tiden snakket om sit sexliv.
Sexliv? mig? lol!
Igen med de femfingersko! Nu stopper du.Mamad (moveax1ret) (29326) skrev:Ikke tør at sige til dit ansigt?!?!?!?!
Rasmus064 (29334) skrev:Der var da engang noget med 15 2-årige i en campingvogn.
Nå, det var i mine unge dage.
Sorry i skulle udsættes for det. Really...
Flamebait for at minde mig om hende!
Og den ene var 16, sorry, snød her lidt der ;)
Magten (29317) skrev:...der ikke ville have noget imod en lov der gjorde det muligt at sende idioter som [url= her[/url] direkte på et fly og hjem til deres eget land. Der er absolut ingen grund til at sådan nogle tosser render rundt heroppe når de ikke kan tilpasse sig.
Et fly? Stod det til mig kunne de blive slæbt på jorden bag en hest hele vejen.
nogen som ved om der findes noget lignene af dette her i danmark??
Jeg kan ikke lade være at tænke, at ingen milkshake ville være mere kalorielet end kalorielet milkshake. Men så igen, der er ingen der betaler 1250 kr. for at høre på mig.
.. som skal vælge mellem nedenstående alternativer, når nu en eller anden båtnakke har snuppet mit nick på YouTube:
DanishDudeful
MsDanishDude
DanishDudeify
MegaDanishDude
DanishDudeable
Det er ikke super... bedre forslag?!
Danish
newz.dk - always at our service.Danish Dude (29346) skrev:Det blev en kombination! http://peecee.dk/upload/view/309759
Der besluttede sig for at give Tv3's nye serie "Chase" en chance her til aften. Det faktum, at jeg nu sidder og læser om kompleks funktionsanalyse i min matematikbog, afspejler nok meget godt min mening om serien.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.