mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
mikk4237880 (29339) skrev:nogen som ved om der findes noget lignene af dette her i danmark??
1: Lav en Facebook-konkurrence
2: Få en masse ind på din konkurrence
3: Snup deres kontaktinfo
4: ????
5: PROFIT!!!
Danish Dude (29342) skrev:
DanishDudeify
Den snuppede jeg, da jeg ikke kunne hedde Alrekr derinde :( Altså, Alrekrify, ikke DanishDudeify.
LinguaIgnota (29340) skrev:Jeg kan ikke lade være at tænke, at ingen milkshake ville være mere kalorielet end kalorielet milkshake. Men så igen, der er ingen der betaler 1250 kr. for at høre på mig.
jamen så kunne jeg da også bare lade helt være med at spise, det ville jo være endnu mere kalorielet. Det er da bedre at stille lækkersulten med en ikke-fedende milkshake end at shoppe slikamok nede i kiwi...
Elskov (29352) skrev:jamen så kunne jeg da også bare lade helt være med at spise, det ville jo være endnu mere kalorielet. Det er da bedre at stille lækkersulten med en ikke-fedende milkshake end at shoppe slikamok nede i kiwi...
Du kunne også drikke vand eller spise et æble.
Der er vidst noget om, at når man får trang til sukker, så er det faktisk væske man mangler..
No can do, Firmaudflugt idag.
Det blir et helvede >_<
Vi skal til Kolding... nogen der vil kidnappe mig?
Det blir et helvede >_<
Vi skal til Kolding... nogen der vil kidnappe mig?
XorpiZ (29360) skrev:Hvis du tager nogle hotte chicks med, så kan vi snakke om det
Vi har nogen overklasse milfs.
Er ikke sikker på om picolinerne kommer med dog. ellers var der guld.
... der åbenbart ikke fatter speed of light / minimum latency, etc. Eller også står google's servers bare ikke hvor man regner med.
Prøver at traceroute google.com, og jeg ender her
Ifølge en random geoIP dims jeg hurtigt fandt, så burde serveren stå i Atlanta, som er cirkus 9000 km væk. (gæt med distancepindene i venstre bund af google maps :D)
Det burde, ifølge en converter jeg fandt, tage lyset 45 ms at rejse så langt (30 ms + at fiber kun skulle udnytte lysets hastighed ~66%. "tredjedel fra, halvdel til")
Men jeg pinger serveren med 22 ms?
also, good morning viet-newz!
Prøver at traceroute google.com, og jeg ender her
22 ms 22 ms 23 ms ey-in-f104.1e100.net [74.125.79.104]
Sporing fuldført.
Ifølge en random geoIP dims jeg hurtigt fandt, så burde serveren stå i Atlanta, som er cirkus 9000 km væk. (gæt med distancepindene i venstre bund af google maps :D)
Det burde, ifølge en converter jeg fandt, tage lyset 45 ms at rejse så langt (30 ms + at fiber kun skulle udnytte lysets hastighed ~66%. "tredjedel fra, halvdel til")
Men jeg pinger serveren med 22 ms?
also, good morning viet-newz!
Colapusheren (29365) skrev:Hvad skal I lave i Kolding?
Det ved jeg ikke. Ud i noget skov, noget ala spejderlejr-sjov.
Det holdes hemmeligt.
Der går rygter om at vi også skal i vand.
Af samme grunde har jeg 3 par sko med xD så er jeg dækket ind ved at fra Sofahygge til bjergvandring.
Garanteret ja. Det ligger ude i Seest et sted. Har prøvet deres paintball. Det var sjovt .. God tur!
XorpiZ (29373) skrev:Det er nu Bramdrupdam, mener jeg. Det er ihvf. få hundrede meter fra hvor jeg arbejder :p
Hvor arbejder du? ^^
Mnc_ (29379) skrev:^ Hvor bliver "WTF" rating'en af?
Det får dem til at smage af meget mere og samtidig bliver de dejlig saftige! mums mums!
Så længe det ikke er svensk vand.MiniatureZeus (29378) skrev:... der spiser friske blåbær i dansk vand..!
...hvis nærmeste afdeling(/konkurrent) er gået konkurs. FLERE KUNDER TIL OS!
Det er sjovt som kunder der bor tættere på os godt kan bruge os når der er noget der skal ordnes på garantien, men ikke når der skal købes nyt...
Men nu går vi snart ud af kæden, så vil jeg grine af alle dem der har købt i en anden butik og vil have det laves hos os. Det kan de fandme glemme!
Det er sjovt som kunder der bor tættere på os godt kan bruge os når der er noget der skal ordnes på garantien, men ikke når der skal købes nyt...
Men nu går vi snart ud af kæden, så vil jeg grine af alle dem der har købt i en anden butik og vil have det laves hos os. Det kan de fandme glemme!
Expert Danmark er ikke kun = Expert
Expert Danmark = Expert, blå gruppe (tidligere 2tal + selvstændige butikker der kan købe via centrallager), punkt1, ELplus, Lysmesteren og lidt andet skummelt.
Så vi går ud af Expert-kæden, men forbliver i Expert Danmark - hvilket betyder at vi betaler nogle procenter af omsætningen for at have stort set de samme muligheder som Expert-butkkerne. Men nej, der kommer ikke til at stå Expert på facaden.
Expert Danmark = Expert, blå gruppe (tidligere 2tal + selvstændige butikker der kan købe via centrallager), punkt1, ELplus, Lysmesteren og lidt andet skummelt.
Så vi går ud af Expert-kæden, men forbliver i Expert Danmark - hvilket betyder at vi betaler nogle procenter af omsætningen for at have stort set de samme muligheder som Expert-butkkerne. Men nej, der kommer ikke til at stå Expert på facaden.
... som vist har fundet årsagen til al gassen i min mave-tarm-kanal. Gær. Jeg må simpelthen holde op med at spise det. :S
Det lygter også pissegrimt.
Det lygter også pissegrimt.
Hvem har buttet om på knapperne på mit tastatyr?! >={
Anuwho, det lygter så grimt, at jeg ny tager et fodbad. Men det hjælper ikke. ):
Jeg ville have rettet den lugter, hvis folk ikke stressede mig!
Anuwho, det lygter så grimt, at jeg ny tager et fodbad. Men det hjælper ikke. ):
Jeg ville have rettet den lugter, hvis folk ikke stressede mig!
... der har kaldt to underudviklet 6.klasse elever fra sin praktik, som i frikvarteret gik i gang med at lege doktor, for Lise og Henrik, som en lille hyldest til i-ved-nok...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.