mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der er vildt imponeret over sin Nokia N95. Den har været i brug af mig og andre siden jeg fik den med posten for lidt mere end 4 år siden. Den holder stort set stadig samme battertid, som den gjorde fra ny, og dens slide display kører også som da den var ny. Plastikken ser slidt ud, men det er absolut det eneste, der er galt med den. Den har været i brug af mig og andre konstant, siden jeg fik den.
Magten (29753) skrev:...hvis generator i bilen højst sandsynligt har problemer.. igen..
Suk, kun et halvt år siden den blev skiftet :(
Ufatteligt at du ikke giver de strejkende PROSAer skylden..
gnarfsan (29754) skrev:...der er vildt imponeret over sin Nokia N95. Den har været i brug af mig og andre siden jeg fik den med posten for lidt mere end 4 år siden. Den holder stort set stadig samme battertid, som den gjorde fra ny, og dens slide display kører også som da den var ny. Plastikken ser slidt ud, men det er absolut det eneste, der er galt med den. Den har været i brug af mig og andre konstant, siden jeg fik den.
Vil du bytte med en Nokia 6700 Classic?
gnarfsan (29754) skrev:...der er vildt imponeret over sin Nokia N95. Den har været i brug af mig og andre siden jeg fik den med posten for lidt mere end 4 år siden. Den holder stort set stadig samme battertid, som den gjorde fra ny, og dens slide display kører også som da den var ny. Plastikken ser slidt ud, men det er absolut det eneste, der er galt med den. Den har været i brug af mig og andre konstant, siden jeg fik den.
Har den været i brug af dig og andre konstant siden du fik den?
LinguaIgnota (29750) skrev:Så skal du knalde Elskov. Det er sådan en slags regel, at når man har spillet disc golf, så skal man også knalde Elskov.
jeg knalder alle disc golf-spillere i Danmark! - nej, VERDEN!! men I må ikke sige det til mark, han tror vi er exclusive...
..Jeg går aldrig i andet, så.. MED
Jeg kan tage et par med i kan låne? ^^
Endnu bedre.. Jeg kan lade Camilla Besøge Magten og torturere ham til han udlevere de sko han lånte for mange uger siden ^^
Jeg kan tage et par med i kan låne? ^^
Endnu bedre.. Jeg kan lade Camilla Besøge Magten og torturere ham til han udlevere de sko han lånte for mange uger siden ^^
Rasmus064 (29768) skrev:Tror ikke du ville have dem med igen hvis jeg først har haft dem på.
De kan maskinvaskes
NioBe (29775) skrev:...der lige har fået noget FAQ fra kæresten: En sædcelle indeholder 37.5MB af DNA information. En typisk udløsning representere en "data" overførsel af 1587 GB på 3 sek....og du syntes vores internet er hurtigt.
..der stadigvæk griner.
Din kæreste er godt nok original
http://failbook.failblog.org/2011/05/30/funny-face...
SlettetBruger (29777) skrev:NioBe (29775) skrev:...der lige har fået noget FAQ fra kæresten: En sædcelle indeholder 37.5MB af DNA information. En typisk udløsning representere en "data" overførsel af 1587 GB på 3 sek....og du syntes vores internet er hurtigt.
..der stadigvæk griner.
Din kæreste er godt nok original
http://failbook.failblog.org/2011/05/30/funny-face...
Flot smarte, nu er jeg så klog at jeg VED at folk som regl har deres oplysninger andet steds fra og ikke går med den tro at folk selv ved det.
Nu synes jeg bare at jeg ville dele den med andre som ikke har læst den før, ikke? Partypooper.
Du ved jo heller ikke rigtig en skid før du har set/hørt det, vel? :)
NioBe (29779) skrev:Nu synes jeg bare at jeg ville dele den med andre som ikke har læst den før, ikke? Partypooper.
DEN HAR JO VÆRET LINKET TIL FLERE GANGE!!
;)
NioBe (29779) skrev:Du ved jo heller ikke rigtig en skid før du har set/hørt det, vel? :)
Fristes til at komme med en Meditation/drømme troll-post. Men ved hvad du mener.
Sorry, det var en "og hvad så jeg læste det først" infantil post.
Elskov (29783) skrev:... der skal til LAN i weekenden og ikke kender nogen af de andre .__.
... der har en back-up-plan, hvis det viser sig at være nederen.
Du kender sgu da Lukas :O Og hende kagedamen, som ikke er mig, obviously.
Men hvorfor skulle det dog være nederen?
Caek of Doom (29785) skrev:Elskov (29783) skrev:... der skal til LAN i weekenden og ikke kender nogen af de andre .__.
Det er selvfølgelig rigtigt nok. Jeg ved ikke hvorfor det skulle blive nederen, men nu har jeg i hvert fald en back-up-plan :P
Elskov (29786) skrev:Caek of Doom (29785) skrev:Elskov (29783) skrev:... der skal til LAN i weekenden og ikke kender nogen af de andre .__.
Det er selvfølgelig rigtigt nok. Jeg ved ikke hvorfor det skulle blive nederen, men nu har jeg i hvert fald en back-up-plan :P
Are you like "[url=
Caek of Doom (29785) skrev:Elskov (29783) skrev:... der skal til LAN i weekenden og ikke kender nogen af de andre .__.
Du kender sgu da Lukas :O Oghende kagedamen, som ikke er mig,Isa obviously.
FYP
XorpiZ (29791) skrev:"15 cm høj, 20 cm i diameter
2 kg, ingen social status"
Er det vores pikkemænd du her snakker om caek?
You wish :D
...der sidder og ser "The best thing i ever ate - Fried chicken"
...der har en utrolig lyst til kylling lige nu.
...der har en utrolig lyst til kylling lige nu.
...der synes at TV2 er for nemme...
Dette:
http://blog-dyn.tv2.dk/beep.blog/entry403960.html
Førte til dette:
http://beep.tv2.dk/entry.php/id-404135.html?forsid...
Vist tid til jeg genopliver min blog, hvad helt glemt hvor nemme TV2 (Red.) er at trolle...
Dette:
http://blog-dyn.tv2.dk/beep.blog/entry403960.html
Førte til dette:
http://beep.tv2.dk/entry.php/id-404135.html?forsid...
Vist tid til jeg genopliver min blog, hvad helt glemt hvor nemme TV2 (Red.) er at trolle...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.