mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Nå, røvhuller, vi kan vist godt blive enige om, at det er på tide, jeg udforsker mine kreative evner - og på den baggrund har jeg besluttet mig for at blive kunstner. Da I i dén grad har været inspirationskilde til mit første værk, manglede det da bare, at jeg dele det med jer.
Derfor tillader jeg mig at præsentere:
Fedtkongen!
Nu er jeg ikke en af disse hersens snobbede avant garde-kunstnere, der ikke vil diskutere sine værker, hvorfor jeg kun glædeligt kan afsløre, at navnet kommer fra Enø Pizza og Steak House, som i kærlige folkemunde kaldes netop Fedtkongen. Det hænger sammen med stedets kærlighed til friture.
Dele af værket er også hentet direkte hos Enø Pizza og Steak House. Der er tale om en skønsom blanding af brun sovs og bearnaise, som forsigtigt er blandet i en foliebakke, før det blev påført et lærred af det pureste porcelæn. Selve processen tog, inkl. ventetiden foran Enø Pizza og Steak House, ca. 40 min. Og jeg tror, I vil blive grænseløst forundret, når I opdager den knivskarpe kommentar til V. Søvndal, som jeg på snedigste vis har indlejret i mit mesterværk (protip: læg mærke til farven).
I behøver ikke at takke mig for mit finkulturelle indslag i jeres ellers så indholdsløse liv. - Det var da virkelig så lidt.
Fedtkongen!
Nu er jeg ikke en af disse hersens snobbede avant garde-kunstnere, der ikke vil diskutere sine værker, hvorfor jeg kun glædeligt kan afsløre, at navnet kommer fra Enø Pizza og Steak House, som i kærlige folkemunde kaldes netop Fedtkongen. Det hænger sammen med stedets kærlighed til friture.
Dele af værket er også hentet direkte hos Enø Pizza og Steak House. Der er tale om en skønsom blanding af brun sovs og bearnaise, som forsigtigt er blandet i en foliebakke, før det blev påført et lærred af det pureste porcelæn. Selve processen tog, inkl. ventetiden foran Enø Pizza og Steak House, ca. 40 min. Og jeg tror, I vil blive grænseløst forundret, når I opdager den knivskarpe kommentar til V. Søvndal, som jeg på snedigste vis har indlejret i mit mesterværk (protip: læg mærke til farven).
I behøver ikke at takke mig for mit finkulturelle indslag i jeres ellers så indholdsløse liv. - Det var da virkelig så lidt.
LinguaIgnota (29851) skrev:Nå, røvhuller, vi kan vist godt blive enige om, at det er på tide, jeg udforsker mine kreative evner - og på den baggrund har jeg besluttet mig for at blive kunstner. Da I i dén grad har været inspirationskilde til mit første værk, manglede det da bare, at jeg dele det med jer.
Fedtkongen!
Sjovt, du er måske blevet inspireret af en glimrende artikel i Politiken, som har taget et dyk i
I så fald, kudos til dig, du forstår virkelig at være up to date og vide, hvad der rør sig i de finkulturelles højborg og agere derefter. Top 10'en bliver forhåbentlig snarligt til en Top 11. Jeg glæder mig til at se mere.
5 ud af 6 hjerter.
Det handler om at færddiggøre sætningen "Jeg er ham.."
...Der aldrig har set Twillight men ved det er et hån mod vampyre
...Der aldrig har set Twillight men ved det er et hån mod vampyre
Jeg skal sørenjenseme på tur til Lidl igen. Fra den 16. har de 2 l. Jolly Cola eller Jolly Time til sølle 12 kr. Så bli'r det næsten ikke bedre.
Du skal ikke tænke på Jolly Cola som en cola. Det er helt sin egen læskedrik - ligesom Dr Pepper og Mountain Dew. Jolly Time synes jeg at mindes smager af bæ og bræk. Men til 12 kr. får den en chance til.
Also, der er en hare i haven. Men den vil ikke klappes. :'(
Also, der er en hare i haven. Men den vil ikke klappes. :'(
NioBe (29864) skrev:...der ser lidt Le Mans...
..der synes at det eretsuper skod år fordanskerne iår. :(
Apropos
En gammel araber har boet i New York i over 40 år. Han vil gerne plante kartofler i sin have, men han er alene, gammel og svag. Hans søn er i Paris, så den gamle mand sender en mail til ham, hvor han klager sin nød:
"Kære søn, jeg er meget nedtrykt, for jeg kan ikke plante kartofler i min have. Jeg er sikker på, at hvis bare du var her, så ville du hjælpe mig.
Hilsen din far"
Den følgende dag, modtager han et svar fra sin søn:
"Kære far, hold dig venligst fra haven. Det er der, jeg har gemt du-ved-nok!
Hilsen, din søn."
Klokken 4 om morgenen kommer den amerikanske hær, Marine, FBI, CIA og specialstyrkerne til den gamle mands hus. De går straks i gang med at grave hele haven op, endevender hver eneste kvadratcentimeter, men finder intet.
Skuffede forlader de hans ejendom.
Næste dag modtager den gamle mand en ny mail fra sin søn:
"Kære far, jeg håber at din have nu er gravet op, så du kan plante dine kartofler. Det var alt, hvad jeg kunne gøre herfra.
En gammel araber har boet i New York i over 40 år. Han vil gerne plante kartofler i sin have, men han er alene, gammel og svag. Hans søn er i Paris, så den gamle mand sender en mail til ham, hvor han klager sin nød:
"Kære søn, jeg er meget nedtrykt, for jeg kan ikke plante kartofler i min have. Jeg er sikker på, at hvis bare du var her, så ville du hjælpe mig.
Hilsen din far"
Hilsen, din søn."
Klokken 4 om morgenen kommer den amerikanske hær, Marine, FBI, CIA og specialstyrkerne til den gamle mands hus. De går straks i gang med at grave hele haven op, endevender hver eneste kvadratcentimeter, men finder intet.
"Kære far, jeg håber at din have nu er gravet op, så du kan plante dine kartofler. Det var alt, hvad jeg kunne gøre herfra.
SlettetBruger (29868) skrev:Apropos
Hilsen din far"
Hilsen, din søn."
DEN HAR VI LISSOM HØRT FØR, IKK'?!
Caek of Doom (29850) skrev:But why? D;
Fordi jeg havde det ret træls med at være der D:
Elskov (29870) skrev:Fordi jeg havde det ret træls med at være der D:
Jeg troede da godt du kunne lide at være til LAN? Det var måske fordi jeg ikke joinede? ;D
...der tog et bad, der blev til et ret kodt et af slagsen.
...der fandt ud af at termosikringen på vandvarmeren var gået, grundet en irret ledning og stik.
...der har udskiftet samtlige ledninger og stik på vandvarmeren.
...der fandt ud af at termosikringen på vandvarmeren var gået, grundet en irret ledning og stik.
...der har udskiftet samtlige ledninger og stik på vandvarmeren.
Ronson (29881) skrev:...der er dybt skuffet over at ingen har kommenteret mine designændringer på KYNZ!
Det ligner lort.
...Der har fået sin bestilling fra sine forældre
http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/24887...
Jordbær, hjemmedyrkede, Uber økologiske ( dvs eneste forskel på dem og dem der gror i naturen er et net imod fuglene )
Mums, 2 sorter, begge smager fantastiske.
Skulle ha været chokoladeovertrukne og med på arbejde. men de vil blive dårlige inden tirsdag + jeg skal til glostrup >_<
De kommer i fryseren istedet...
http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/24887...
Jordbær, hjemmedyrkede, Uber økologiske ( dvs eneste forskel på dem og dem der gror i naturen er et net imod fuglene )
Mums, 2 sorter, begge smager fantastiske.
Skulle ha været chokoladeovertrukne og med på arbejde. men de vil blive dårlige inden tirsdag + jeg skal til glostrup >_<
De kommer i fryseren istedet...
Alrekr (29885) skrev:Og så det faktum, at de jordbær, som vi spiser, er fremavlet, gætter jeg på.
Lidt ^^ Den ene af de sorter skulle angiveligt være pænt gammel. En del af dem er små og trælse.
Nogensinde smagt skovjordbær? de der små banditter på 1 cm?
Caek of Doom (29871) skrev:Jeg troede da godt du kunne lide at være til LAN? Det var måske fordi jeg ikke joinede? ;D
Ja, for de få jeg kendte (lukas og isa) rendte rundt og lavede tusind andre ting... og jeg var bare ikke motiveret til at være sammen med en masse fremmede en hel weekend :(
... der har sovet 12 timer.
tazimn (29891) skrev:..der har fået en beundrer.. <3
Hvad med de billeder?
[quote=tazimn (29893)]Jeg er lidt i tvivl om jeg skal offentliggøre dem. Det er jo sådan set en uskyldig pige, hvis billeder er blevet hugget og nu misbruges..[/quote
WTH, jeg troede du var cool :S
WTH, jeg troede du var cool :S
tazimn (29893) skrev:Jeg er lidt i tvivl om jeg skal offentliggøre dem. Det er jo sådan set en uskyldig pige, hvis billeder er blevet hugget og nu misbruges..
Havde jeg ikke lige tænkt på, lyder som en god idé at lade være :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.