mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Oh... Troede det var tvivlen om hvorvidt der var en scammer der holdte dig fra at poste billede... Men nu jeg dobbeltchecker forstår jeg det..
Nobelt.
Desværre er Nobelt = Gay i visse kulture ;)
Nobelt.
Desværre er Nobelt = Gay i visse kulture ;)
Ronson (29903) skrev:...der undrer sig lidt over hvordan en 9W monitor kan køre på 5V/900mA (USB3).
Hvis den ikke bruger 9W konstant, samt har et par gode kondensatorer, kan det sagtens lade sig gøre.
Dog bruger mange af de enhede 2 USB porte, så de kan dele belastningen.
Ja! Min moder har dem (et par planter), og de er pisselækre!SlettetBruger (29887) skrev:Nogensinde smagt skovjordbær? de der små banditter på 1 cm?
SlettetBruger (29887) skrev:Lidt ^^ Den ene af de sorter skulle angiveligt være pænt gammel. En del af dem er små og trælse.
Nogensinde smagt skovjordbær? de der små banditter på 1 cm?
Skovjordbær (eller vilde jordbær generelt) er så intense i smagen, at man skulle tro at den eneste forskel på vilde jordbær og fremavlede er, at de fremavlede er større, men med samme smag..
Protip; Jordbær er faktisk en nød!
Frosne jordbær er konge at gå og tygge på :)
Da vi før havde en kæmpe produktion af jordbær, blev mange frosset ned til senere marmeladebrug... Så kunne man godt lige stjæle en jordbær fra fryseren uden mutter så ^^
Frosne jordbær er konge at gå og tygge på :)
Da vi før havde en kæmpe produktion af jordbær, blev mange frosset ned til senere marmeladebrug... Så kunne man godt lige stjæle en jordbær fra fryseren uden mutter så ^^
SlettetBruger (29911) skrev:Protip; Jordbær er faktisk en nød!
En nød? Det er da den første nød jeg har hørt om, hvor frøene sidder på ydersiden..
Edit: Jordbærret er ikke en nød. Heller ikke en frugt. Frugtkødet er en opsvulmet frugtbund, og frøene er nødder.
tazimn (29912) skrev:Du ikke den Google Fu mestre.. Mit navn står i min newz-profil.. måske du kan finde noget der.. ;-)
Google-Fu er fin. TinEye-fu er skidt..
Jakob Jakobsen (29916) skrev:...der har defragmenteret og slettet midlertidige enheder på førstesalen.
Er det dine tøser vi snakker om nu?
MiniatureZeus (29915) skrev:Så vidt jeg husker, så er det kun de grønne frø, der betegnes som nødder..
Ja. Men det er en nøddeplante.
Elskov (29921) skrev:... der overvejer hvorfor mine (nyindkøbte) riskiks smager af muggen luft?
Fordi det ER muggen luft?!
...der tror der er nogen der har kommet speed i sin drink.
...der ikke har haft så meget energi i meget lang tid.
...der dog gerne ville have et par ekstra timer i dag.
...der ikke har haft så meget energi i meget lang tid.
...der dog gerne ville have et par ekstra timer i dag.
Jakob Jakobsen (29934) skrev:...der tror der er nogen der har kommet speed i sin drink.
Hader når det sker
http://birthdayshoes.com/media/blogs/bdayshoes/Vib...
Ronson (29948) skrev:Det lyder ellers til at være en total amatørfestival.
Et par timers kø for at få mad og løben tør for øl.
1) Spis hjemmefra eller få leveret mad til festivalen, som vi gjorde.
2) Shit happens. Det ramte ikke mig, da jeg havde fået mere end rigeligt i løbet af den søndag. Dvs., cry me a river.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.