mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
..der siger til Du3- at ham der sidder og bestemmer pt fordi lederen er væk, er rigtig dobbeltmoralsk og siger det ene men gør det andet... :/ Hader det!
..som også takker Bachy for at gribe hende, hun har allerede smadret hovedet op i en reolkant idag, så vil ikke have flere buler...
*kind kys til Bachy*
OG JO JEG ER EN KVINDE!!! NOT GAY!
..som også takker Bachy for at gribe hende, hun har allerede smadret hovedet op i en reolkant idag, så vil ikke have flere buler...
*kind kys til Bachy*
OG JO JEG ER EN KVINDE!!! NOT GAY!
... som har fået sin pige ting igen på trods af at hun lige kom af med det sidste uge! ARRRRRRRRRRRRRRRRGH!
[[Sidder du der og hænger med hovedet fordi du ikke kan flå noget istykker?...Og du igen og igen prøver desperat?!
----FORTVIVL EJ!---
Hvis du har noget der skal flåes i stykker, kan du bare kontakte NioBe. Hun sørger for at alt blir flået i stykker ligesom DU vil have. Hun flår papir, ødelægger computere, og sågar din bil hvis du ønsker det!! I kan få dette vanvittige tilbud til kun 50kr*!
I skal bare ringe til 555-Niobe-flår-alt. Vi gentager: 555-Niobe-flår-alt!
*Eksklusiv transport]]
[[Sidder du der og hænger med hovedet fordi du ikke kan flå noget istykker?...Og du igen og igen prøver desperat?!
----FORTVIVL EJ!---
Hvis du har noget der skal flåes i stykker, kan du bare kontakte NioBe. Hun sørger for at alt blir flået i stykker ligesom DU vil have. Hun flår papir, ødelægger computere, og sågar din bil hvis du ønsker det!! I kan få dette vanvittige tilbud til kun 50kr*!
I skal bare ringe til 555-Niobe-flår-alt. Vi gentager: 555-Niobe-flår-alt!
*Eksklusiv transport]]
... der frygter synet af NioBe, blødende og smilende falsk, mens hun beroligende kalder på DU3- , kom så dasse asse asse asse .. koooom såååå ... pus pus pus ..
Stakkels DU3-, hvad pokker har jeg dog gjort .. *snøft* Jeg skulle aldrig have pusset NioBe på dig .. kan du nogensinde tilgive mig ?
Stakkels DU3-, hvad pokker har jeg dog gjort .. *snøft* Jeg skulle aldrig have pusset NioBe på dig .. kan du nogensinde tilgive mig ?
...Som sidder ved siden af en navnebror der har fødselsdag, og har skriver med en der her :P Tillykke herfra :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.