mboost-dp1
Ordleg!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Tale
[spoiler]
Jeg kan ikke se det store problem, for jeg tror ikke på at folk vil komme på nøgagtigt det samme.
Det blev også vist nok også aftalt at der skal være minimum 5 posts siden ens sidste ord, før man må igen.
Det er nok mere relevant at diskutere, nu hvor vi kommer tæt på de 1000
[/spoiler]
[spoiler]
Jeg kan ikke se det store problem, for jeg tror ikke på at folk vil komme på nøgagtigt det samme.
Det blev også vist nok også aftalt at der skal være minimum 5 posts siden ens sidste ord, før man må igen.
Det er nok mere relevant at diskutere, nu hvor vi kommer tæt på de 1000
[/spoiler]
Niels Buckingham
[spoiler]Fra det afsnit hvor Niels ikke han "møge" sig fordi Robert har ødelagt hans smølfeblad - lol[/spoiler]
[spoiler]Fra det afsnit hvor Niels ikke han "møge" sig fordi Robert har ødelagt hans smølfeblad - lol[/spoiler]
ragelse
[spoiler] OMG røvhuller i er der jo snart!!!
Men egentlig burde det jo først være post #1003 eller deromkring, da der har været nogle indlæg som ikke har bidraget med nye ord!..
Btw præmien er ikke noget vildt! Bare så i ved det! Den er lavet af en nørd, til en nørd!
MEN jeg går også selv efter den! Muhaha
[spoiler] OMG røvhuller i er der jo snart!!!
Men egentlig burde det jo først være post #1003 eller deromkring, da der har været nogle indlæg som ikke har bidraget med nye ord!..
Btw præmien er ikke noget vildt! Bare så i ved det! Den er lavet af en nørd, til en nørd!
MEN jeg går også selv efter den! Muhaha
Bryster
[spoiler]Ja ja, nu fraskriver jeg mig så automatisk gaven for post #1000, men synes det var mere vigtigt at ordet "bryster" kom med, end jeg vinder en gokkesok fra mini ;-)
Btw - jeg går efter post 2000 :-)[/spoiler]
[spoiler]Ja ja, nu fraskriver jeg mig så automatisk gaven for post #1000, men synes det var mere vigtigt at ordet "bryster" kom med, end jeg vinder en gokkesok fra mini ;-)
Btw - jeg går efter post 2000 :-)[/spoiler]
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.