mboost-dp1
SAY NR. 1!!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
you got no world because of meim a machine i never sleepand now you prayall night and daya funny wayim human made
i was created in the pastim controlling in the present next i make them equal
in the past humans createdin the present they are controlledin the future they will be automatics
past represents the future
in the past humans createdin the present they are controlledin the future they will be automatics
past represents the future
Biomechanic
das leben wird probiert
gefühle generiert
natur perfektioniert
hmm ser forkert ud
de der iert endelser ser skøre ud men jeg gider ikke til at finde en ordbog
das leben wird probiert
gefühle generiert
natur perfektioniert
hmm ser forkert ud
de der iert endelser ser skøre ud men jeg gider ikke til at finde en ordbog
sad lige og hørte nogle elektro klassikere..
har til dato ikke hørt nogen styre en vocoder bedre en Rother..
anyone ?
har til dato ikke hørt nogen styre en vocoder bedre en Rother..
anyone ?
Ich bin alleine doch nicht allein
ich kann mit mir zusammen sein
ich küsse früh mein Spiegelbild
und schlafe abends mit mir ein
wenn die anderen Mädchen suchten
konnt ich mich schon selbst befruchten
so bin ich dann auch nicht verzagt
wenn einer zu mir "Fick dich" sagt
Zwitter
ich bin so verliebt
Zwitter
ich bin in mich verliebt
(nu når vi er igang jo :))
ich kann mit mir zusammen sein
ich küsse früh mein Spiegelbild
und schlafe abends mit mir ein
wenn die anderen Mädchen suchten
konnt ich mich schon selbst befruchten
so bin ich dann auch nicht verzagt
wenn einer zu mir "Fick dich" sagt
Zwitter
ich bin so verliebt
Zwitter
ich bin in mich verliebt
(nu når vi er igang jo :))
Rammstein? Det er da et digt om mig :P
Nogen der var i KB Hallen og se dem sidste år? Totalt iorden koncert der
Nogen der var i KB Hallen og se dem sidste år? Totalt iorden koncert der
Ok, det var ellers sygt nok :)
Der var alle typer mennesker, "fine" mennesker der skulle ha' noget "kultur" med deres 5 årige barn (totalt forykt imo at tage sådan et lille barn med til en koncert som Rammstein, ikke at jeg er snerpet men det ville bare aldrig gi' mening at gøre) til gamle hippier til de tyske, bleg hårede gestapo typer
Men damn det var en god koncert
Der var alle typer mennesker, "fine" mennesker der skulle ha' noget "kultur" med deres 5 årige barn (totalt forykt imo at tage sådan et lille barn med til en koncert som Rammstein, ikke at jeg er snerpet men det ville bare aldrig gi' mening at gøre) til gamle hippier til de tyske, bleg hårede gestapo typer
Men damn det var en god koncert
Karl Herman & jeg (Tjo och Tjim och inget annat)
Musik : Ulf Peder Olrog / Dansk tekst : John Mogensen Udgivet 1976 ˆ PLAY 2117 (a)
Børge og lille Lasse, Karl Herman og jeg spilled´ i Cafe "Skuden"- en dødssyg galej. Hver gang den fik lidt Mozart og den slags musik skred publikum på stedet og sa´ da de gik :
"El-guitar og saxofon vil vi ha´. Rock and roll og ikke andet. El-guitar og saxofon vil vi ha‚. Rock and roll og ikke andet."
Børge og lille Lasse, Karl Herman og jeg slutted´ i Cafe "Skuden" og bytted´ vort grej. Børge han valgte guitar og jeg klarinet, Lasse en saxofon, Karl et brugt vaskebræt.
"El-guitar og saxofon ska´ de ha´. Rock and roll og ikke andet. El-guitar og saxofon vil vi ha‚. Rock and roll og ikke andet."
Børge og lille Lasse, Karl Herman og jeg var på turne et år, og det gik som en leg. Vi tjente kasse nok til et godt lille sted. Og der drøned´ vi deruda´, og folk skråled´ med :
"El-guitar og saxofon vil vi ha´. Rock and roll og ikke andet. El-guitar og saxofon vil vi ha‚. Rock and roll og ikke andet."
Børge og lille Lasse, Karl Herman og jeg var ble´t lidt grå i toppen, så vi gik hver sin vej. Lasse har købt et slot, men han åbner sin dør, så spiller vi lidt Mozart præcis li´som før.
Men på søndag ska´ vi på den igen. Børges dreng han fylder atten. Vi tre andre stiller op med vor ven, og så får den ´en på hatten.
"El-guitar og saxofon ska´ de ha´. Rock and roll og ikke andet. El-guitar og saxofon vil vi ha‚. Rock and roll og ikke andet."
Musik : Ulf Peder Olrog / Dansk tekst : John Mogensen Udgivet 1976 ˆ PLAY 2117 (a)
Børge og lille Lasse, Karl Herman og jeg spilled´ i Cafe "Skuden"- en dødssyg galej. Hver gang den fik lidt Mozart og den slags musik skred publikum på stedet og sa´ da de gik :
Børge og lille Lasse, Karl Herman og jeg slutted´ i Cafe "Skuden" og bytted´ vort grej. Børge han valgte guitar og jeg klarinet, Lasse en saxofon, Karl et brugt vaskebræt.
Børge og lille Lasse, Karl Herman og jeg var på turne et år, og det gik som en leg. Vi tjente kasse nok til et godt lille sted. Og der drøned´ vi deruda´, og folk skråled´ med :
Børge og lille Lasse, Karl Herman og jeg var ble´t lidt grå i toppen, så vi gik hver sin vej. Lasse har købt et slot, men han åbner sin dør, så spiller vi lidt Mozart præcis li´som før.
Men på søndag ska´ vi på den igen. Børges dreng han fylder atten. Vi tre andre stiller op med vor ven, og så får den ´en på hatten.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.