mboost-dp1
Skal du have noget med fra Canada?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Halløj Newz'ere!
Jeg skal til CSCW konferencen i Vancouver i næste uge, og nu hvor jeg alligevel er der, så kan jeg købe noget med hjem, hvis der er nogen, der kunne tænke sig noget?
Rent praktisk, så kan jeg nok ikke lægge ud, så det skal være noget med, at overføre penge først. Men jeg kan stille noget ID eller et eller andet til rådighed som sikkerhed.
Derudover, er der så nogen, jeg kan låne/leje et Canon zoom objektiv af i den uge? Mit eget går kun til 135mm, og jeg kunne godt tænke mig, at have noget med en høj længde med.
Jeg skal til CSCW konferencen i Vancouver i næste uge, og nu hvor jeg alligevel er der, så kan jeg købe noget med hjem, hvis der er nogen, der kunne tænke sig noget?
Rent praktisk, så kan jeg nok ikke lægge ud, så det skal være noget med, at overføre penge først. Men jeg kan stille noget ID eller et eller andet til rådighed som sikkerhed.
Derudover, er der så nogen, jeg kan låne/leje et Canon zoom objektiv af i den uge? Mit eget går kun til 135mm, og jeg kunne godt tænke mig, at have noget med en høj længde med.
Har ingen anelse om priserne, men ellers er der ihvertfald mulighed for at leje et objektiv her:
http://www.click.dk/lej-et-objektiv.5273.aspx?retc...
http://www.click.dk/lej-et-objektiv.5273.aspx?retc...
Jeg har et Canon EF 70-300 IS USM til salg (billigt) var det noget? Fejler absolut intet, og har ikke skader o.l. der medfølger selvfølgelig UV-filter samt modlysblænde
Ja, det bliver sgu for dyrt med de priser. Ellers tak for tippet.
Ja, har godt set din tråd, og det er godt nok også fristende! Men det er lige et prisleje eller to for højt for mig, som stakkels, sulten og fattig studerende =( Nu har jeg også lige brugt alle mine penge på at deltage i konferencen, så har desværre ikke det store at gøre godt med.
Og du nævner heller ikke PrivatGaranti™, så ved jeg sgu ikke helt om jeg tør.
Ja, det bliver sgu for dyrt med de priser. Ellers tak for tippet.
Ja, har godt set din tråd, og det er godt nok også fristende! Men det er lige et prisleje eller to for højt for mig, som stakkels, sulten og fattig studerende =( Nu har jeg også lige brugt alle mine penge på at deltage i konferencen, så har desværre ikke det store at gøre godt med.
Og du nævner heller ikke PrivatGaranti™, så ved jeg sgu ikke helt om jeg tør.
BetaLyte (6) skrev:Og du nævner heller ikke PrivatGaranti™, så ved jeg sgu ikke helt om jeg tør.
Kan man godt forstå, han er jo kendt bandit og sønderjysk krejler.
Lad os kalde det "Lån med køb for øje" - og PrivatGaranti™ medfølger SELVFØLGELIG! Hvor i landet befinder du dig? Som gengæld for at låne det, kan vi jo altid finde ud af et eller andet du skal tage med hjem for mig ;)
Lad os kalde det "Lån med køb for øje" - og PrivatGaranti™ medfølger SELVFØLGELIG! Hvor i landet befinder du dig? Som gengæld for at låne det, kan vi jo altid finde ud af et eller andet du skal tage med hjem for mig ;)
Jeg skal forresten til Nigeria og hente 10 millioner.
Jeg vil gerne dele men så skal i lægge ud for at dække overførelses omkostningerne..
Jeg vil gerne dele men så skal i lægge ud for at dække overførelses omkostningerne..
IT-ekspert Yvossen (7) skrev:Kan man godt forstå, han er jo kendt bandit og sønderjysk krejler.
Ja, det er jo præcis det jeg mener!
5 liter bliver nok for meget. Jeg ved ikke hvad, en liter sirup vejer, men jeg tror, at jeg kommer over min bagage-vægt-kvote, også styrter flyet jo ned. Og alt det for en smule sirup. Tænk at du kan være det bekendt!
Det lyder da ikke som en hel dum løsning. Hvor meget tænker du, at du skulle have for det i sidste ende så? Problemet er selvfølgelig, at jeg er på Sjælland og du er i en eller anden mørk afkrog af det dersens fastlandsdanmark, også er vi jo lige vidt.
TB fik sendt pakken i god tid, og jeg regnede med at have den torsdagen før jeg skulle afsted, men som sædvanligt, så fuckede PostDK op, så jeg sidder lige nu i Canada uden objektivet =(
Anyways, jeg er som sagt i Canada nu, og bliver her en uges tid, så I kan stadig nå at komme på noget, I gerne vil have med hjem.
Anyways, jeg er som sagt i Canada nu, og bliver her en uges tid, så I kan stadig nå at komme på noget, I gerne vil have med hjem.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.