mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ronson (12152) skrev:SÅ DEEET!!!!!!!!!!!!
Han ligner en fed, ung udgave af ozzie.
Der kommer Final Fantasy X remake til ps3 og ps vita!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og måske en ps vita med umd!!!
markjensen (12155) skrev:Der kommer Final Fantasy X remake til ps3 og ps vita!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og måske en ps vita med umd!!!
Du er et svin
( Xbox ejer )
Maps.google.com - søgte efter "Odense Offentlige Slagtehuse. Rugårdsvej 60., Odense, Denmark"
Resultat:
http://peecee.dk/upload/view/326534
Æhm.. Jeg skal ikke derhen..
Resultat:
http://peecee.dk/upload/view/326534
Æhm.. Jeg skal ikke derhen..
http://www.heraldsun.com.au/lifestyle/the-other-si...
Så kan EB fanme lære det. DET er sku en overskrift der vil noget det der!
Så kan EB fanme lære det. DET er sku en overskrift der vil noget det der!
OxxY (12165) skrev:At de ovre i Føtex sælger Valg-cupcakes i rød og blå og holder barometer over hvor mange de har solgt af hver ...
I statsbibliotekets kantine her i Århus var der også "husk at stemme i dag"-kager i rød og blå. Der var taget mest af den røde :p jeg tog af den blå, men kun fordi den så bedst ud :p
Man kan overhovedet ikke mounte hende.......
Hun er knaldhamrende lesbisk!
Fisse til morgenmad, fisse til aftensmad og patter til frokost!
Jeg kender udmærket godt typen.
Hun er knaldhamrende lesbisk!
Fisse til morgenmad, fisse til aftensmad og patter til frokost!
Jeg kender udmærket godt typen.
Mnc (12181) skrev:Sauce?
https://blogs.msdn.com/b/b8/archive/2011/09/14/met...
Ganske vist kan man stadig få Flash til Windows 8 - men det understøttes ikke i IE10 fra start af (som jeg læser det):
For the web to move forward and for consumers to get the most out of touch-first browsing, the Metro style browser in Windows 8 is as HTML5-only as possible, and plug-in free. The experience that plug-ins provide today is not a good match with Metro style browsing and the modern HTML5 web.
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1621857.ece skrev:Men det er ikke nødvendigvis, fordi engelske børn er meget højreorienterede, at eksplosionen af racistiske bemærkninger kan observeres.
Hvis man er højreorienteret, så må man nemlig nødvendigvis være homofob og racist. Vorherrebevares.
Hvordan kan det overhovedet være lovligt (i en demokratisk forstand med frihed og sådan noget) at overvåge, notere og for evigt gemme børns opførsel og udtalelser (gøren og laden)?
Hvordan kan det overhovedet være lovligt (i en demokratisk forstand med frihed og sådan noget) at overvåge, notere og for evigt gemme børns opførsel og udtalelser (gøren og laden)?
En opgave i DatF (Datalogi for Fysikere).
Numerisk integration ved brug af Euler:
Lærer skriver: Upræcis i dette tilfælde. Jeg får: Pissepræcis.
Numerisk integration ved brug af lidt mere avanceret algoritme, som passer til vores problem:
Lærer skriver: Pissepræcis. Jeg får: Upræcis langt ind i helvede.
Altså, wtf.
Numerisk integration ved brug af lidt mere avanceret algoritme, som passer til vores problem:
Altså, wtf.
Ingen beskriver valgkampen så godt som den gode gamle Egon Olsen:
Må jeg være fri! Ti stille! Det er for galt. Jeg finder mig ikke i det! Det er det samme hver gang. Det er det samme hver eneste gang. Man har en plan - en genial plan! - og så er man omgivet af hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere, talentløse skiderikker, impotente grødbønder..
- Ti stille, sindssyge kvindemenneske!
Må jeg være fri! Ti stille! Det er for galt. Jeg finder mig ikke i det! Det er det samme hver gang. Det er det samme hver eneste gang. Man har en plan - en genial plan! - og så er man omgivet af hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere, talentløse skiderikker, impotente grødbønder..
- Ti stille, sindssyge kvindemenneske!
Daniel-Dane (12191) skrev:En opgave i DatF (Datalogi for Fysikere).
Altså, wtf.
Uden at vide en skid om din situation, så kunne jeg forestille mig, at den avancerede algoritme generelt set er bedre, men der kan være nogle særlige tilfælde, hvor den simple algoritme er bedst, og det kan være det er sådan et tilfælde du sad med.
Eksempel: quicksort er for det meste meget hurtigere end bubble sort, men hvis du har en liste, som allerede er næsten sorteret, så er bubblesort hurtigst.
Nej, vi har ét problem, som skal løses ved brug af disse to metoder. Jeg ville meget gerne linke, men så finder I bare ud af, at fejlen ligger hos mig.
Nej, vi har ét problem, som skal løses ved brug af disse to metoder. Jeg ville meget gerne linke, men så finder I bare ud af, at fejlen ligger hos mig.
Tabu på NatGeo lige nu.
En mand onanere til sin VW Boble fra 1975 og skriver digte til den, fordi han er forelsket i den. Altså rigtigt forelsket..
Senere i programmet er det en dame der elsker offentligt med berlinmuren..
Så deeeet...
En mand onanere til sin VW Boble fra 1975 og skriver digte til den, fordi han er forelsket i den. Altså rigtigt forelsket..
Senere i programmet er det en dame der elsker offentligt med berlinmuren..
Så deeeet...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.