mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Kællingen er bindegal.
Historien går åbenbart, at hun allerede var enlig mor til et par unger, da hun tog på oplevelsesrejse til Afrika og blev gravid med en negermand. Når man ser damens charme og uimodståelige lækkerhed, kan man ikke være i tvivl om, at han selvfølgelig er smaskhamrende forelsket i hende - og selvfølgelig gerne vil til Danmark for atscore kontanthjælp spille negermusik på Strøget (I guess).
Hun er i øvrigt ogå selv på kontanthjælp - det betaler sig lissom bedst, når man er enlig mor til 3-4 børn.
Historien går åbenbart, at hun allerede var enlig mor til et par unger, da hun tog på oplevelsesrejse til Afrika og blev gravid med en negermand. Når man ser damens charme og uimodståelige lækkerhed, kan man ikke være i tvivl om, at han selvfølgelig er smaskhamrende forelsket i hende - og selvfølgelig gerne vil til Danmark for at
Hun er i øvrigt ogå selv på kontanthjælp - det betaler sig lissom bedst, når man er enlig mor til 3-4 børn.
#12102: Kvinder som denne burde blive frataget muligheden for at have børn, indtil hun har taget sig en uddannelse og er i stand til at forsørge hendes afkom og sig selv og for øvrigt er i stand til at tage ansvar for sit eget liv.
Prøv at tænk på at alle de børn hun opdrager vil have hende som eneste rollemodel - En kvinde som forventer at samfundet forsørger hende og hendes børn, uden selv at bidrage med andet end utilfredshed over ikke at kunne få mere end det.
Prøv at tænk på at alle de børn hun opdrager vil have hende som eneste rollemodel - En kvinde som forventer at samfundet forsørger hende og hendes børn, uden selv at bidrage med andet end utilfredshed over ikke at kunne få mere end det.
Hvad har selvforsørgelse at gøre med om pigen kan se sin far?
Mig bekendt gælder pointsystemet også for folk, der er i arbejde.
Edit: Ad hominem
LinguaIgnota (12102) skrev:Kællingen er bindegal.
Historien går åbenbart, at hun allerede var enlig mor til et par unger, da hun tog på oplevelsesrejse til Afrika og blev gravid med en negermand. Når man ser damens charme og uimodståelige lækkerhed, kan man ikke være i tvivl om, at han selvfølgelig er smaskhamrende forelsket i hende - og selvfølgelig gerne vil til Danmark for atscore kontanthjælpspille negermusik på Strøget (I guess).
Jo jo, men han er jo både musiker... og murer.
Desuden må man ikke rejse ud af landet når man er på kontanthjælp.
Er det forresten dig der har skrevet det jeg linker til? Det kunne det godt være.
Jeg har lige chattet med EA support -.- startede med at man gik ind i chatten ved at skrive, hvad problemet var. Den besked fik Prateek tilsyneladende ikke -.- Og så tror jeg ikke han forstod særligt godt engelsk.
Hi, my name is Prateek. How may I help you?
Eva Lundsby Skov: did you get the message I wrote, where I described my problem?
Eva Lundsby Skov: anyways, It's about warhammer online.. I can't log into the game, through the launcher. I've tried everything.
Prateek: Okay.
Prateek: May I know the name of your country ?
Eva Lundsby Skov: Denmark
Prateek: Unfortunately, we here at chat support team do not have the authority to make changes in the account/billing information. I request that you contact us over the phone at is 650-628-1001 and [support hours are 10 a.m. to 10 p.m. EST, seven days a week] they will be able to update the account/billing details.
Eva Lundsby Skov: and what country would I be calling?
Prateek: It is not required.
Eva Lundsby Skov: what? I think you misunderstood.. what country would I be calling if I called that number you just wrote?
Prateek: It is for warhammer phone support.
Prateek: It is not country specific.
Eva Lundsby Skov: okay, but I need the country's phone code...
Prateek: calling from UK, dial 0870 243 2435. The hours of operation for them are 7:00am-7:00pm PST, Monday through Saturday
Eva Lundsby Skov: thank you
Prateek: Is there anything else I can help you with today?
Eva Lundsby Skov: I don't think so. I will call the number above tomorrow.. thank you
Prateek: Thank you for contacting EA support.
'Eva Lundsby Skov' disconnected ('Concluded by End-user').
yeah... så nu skal jeg bruge en formue på at ringe til England i morgen, for at få lortet til at virke.
Hi, my name is Prateek. How may I help you?
Eva Lundsby Skov: did you get the message I wrote, where I described my problem?
Eva Lundsby Skov: anyways, It's about warhammer online.. I can't log into the game, through the launcher. I've tried everything.
Prateek: May I know the name of your country ?
Eva Lundsby Skov: Denmark
Prateek: Unfortunately, we here at chat support team do not have the authority to make changes in the account/billing information. I request that you contact us over the phone at is 650-628-1001 and [support hours are 10 a.m. to 10 p.m. EST, seven days a week] they will be able to update the account/billing details.
Eva Lundsby Skov: and what country would I be calling?
Prateek: It is not required.
Eva Lundsby Skov: what? I think you misunderstood.. what country would I be calling if I called that number you just wrote?
Prateek: It is for warhammer phone support.
Prateek: It is not country specific.
Eva Lundsby Skov: okay, but I need the country's phone code...
Prateek: calling from UK, dial 0870 243 2435. The hours of operation for them are 7:00am-7:00pm PST, Monday through Saturday
Eva Lundsby Skov: thank you
Prateek: Is there anything else I can help you with today?
Eva Lundsby Skov: I don't think so. I will call the number above tomorrow.. thank you
Prateek: Thank you for contacting EA support.
'Eva Lundsby Skov' disconnected ('Concluded by End-user').
yeah... så nu skal jeg bruge en formue på at ringe til England i morgen, for at få lortet til at virke.
Spiderboy (12105) skrev:Hvad har selvforsørgelse at gøre med om pigen kan se sin far?
Selvforsørgelse har intet at gøre med om pigen kan se sin far. Hvis pigen vil se sin far, kan hun tage til Afrika og gøre det. Hvis udlændingeservice tillader det kan faderen også komme og besøge datteren i Danmark.
Men hvorfor skal jeg betale for at pigen kan få sin far at se, når det er moderens beslutning at få et barn med en far som bor i Afrika ?
Mort (12114) skrev:Men hvorfor skal jeg betale for at pigen kan få sin far at se, når det er moderens beslutning at få et barn med en far som bor i Afrika ?
Hvorfor skal det gå ud over pigen, at du ikke vil tillade hendes far at besøge hende? Barnet er da den mest uskyldige i alt dette her.
Jeg kan sagtens se din pointe. Men jeg vil hellere undlade at straffe en skyldig, end at straffe en uskyldig.
Spiderboy (12116) skrev:Hvorfor skal det gå ud over pigen, at du ikke vil tillade hendes far at besøge hende? Barnet er da den mest uskyldige i alt dette her.
Det står da faderen frit for at besøge barnet.
Det står ham dog ikke frit for at flytte fast til Danmark, hvis han ikke kan bevise at han ikke kun vil være til ulempe.
Spiderboy (12118) skrev:Det gør det så ikke. Der er grænser for hvor meget du har mulighed for at befinde dig i landet på almindelige visa.
Mener du at alle danskere automatisk bør have krav på at hente fædre/mødre, til deres børn til landet, lige meget om disse ikke vil have nogen kompetancer, som gør at de vil kunne få et arbejde i landet, og derfor vil komme til at leve resten af deres dage på bistandshjælp ?
Mort (12120) skrev:Mener du at alle danskere automatisk bør have krav på at hente fædre/mødre, til deres børn til landet, lige meget om disse ikke vil have nogen kompetancer, som gør at de vil kunne få et arbejde i landet, og derfor vil komme til at leve resten af deres dage på bistandshjælp ?
Nej, men jeg ønsker heller ikke den stik modsatte synspunkt, som er gældende i dag.
Jeg ønsker en mellemting - en afvejning - hvor både hensynet til barnet, og forælderens mulighed for integration betragtes.
Spiderboy (12124) skrev:Nej, men jeg ønsker heller ikke den stik modsatte synspunkt, som er gældende i dag.
Jeg ønsker en mellemting - en afvejning - hvor både hensynet til barnet, og forælderens mulighed for integration betragtes.
Hvad så med at moderen rejser til børnenes far i Afrika og tager børnene med ?
Dernede vil hun jo nok kunne få samme slags arbejde som de lokale besider - Hendes uddannelses niveau vil jo nok være på højde med eller bedre end hvad de har dernede.
Mort (12125) skrev:Hvad så med at moderen rejser til børnenes far i Afrika og tager børnene med ?
Dernede vil hun jo nok kunne få samme slags arbejde som de lokale besider - Hendes uddannelses niveau vil jo nok være på højde med eller bedre end hvad de har dernede.
Så pigen skal straffes ved at måtte flytte til Afrika?
Min prioritet er pigens velbefindende.
Jeg kan ikke vurdere, om hun er bedst uden sin far i Danmark, eller hun er bedst ved at være nede ved hendes far.
Spiderboy (12126) skrev:Min prioritet er pigens velbefindende.
Jeg kan ikke vurdere, om hun er bedst uden sin far i Danmark, eller hun er bedst ved at være nede ved hendes far.
Lige indtil du kom med dét argument, støttede jeg mestendels Morts synspunkter. Nu er jeg faktisk i tvivl, hvad jeg selv burde mene om situationen, da vores prioritet bør på være på "de uskyldige" (ikke ofrene i den forståelse, men de, der ikke er skyld i udfaldet).
Her tror jeg også, at jeg er mere humanistisk end kynisk økonomisk, men du fik mig til at tænke. Det tager jeg hatten af for... :)
vandfarve (12127) skrev:Her tror jeg også, at jeg er mere humanistisk end kynisk økonomisk, men du fik mig til at tænke. Det tager jeg hatten af for... :)
Jeg er overbevist om, at du er total hippie.. come on, du har selv snittet dine solbriller! Selvfølgelig vil du lukke enhver anden hippie ind i landet!
Information man bare ikke kan leve uden: http://peecee.dk/upload/view/326287
Hvornår sker det, at man ikke lægger mærke til dét?
Hvornår sker det, at man ikke lægger mærke til dét?
Det er ikke så meget det, det er mere hvad du har stukket ind hvor (pun intended)
Nogle fortæller jo at du har sat højttalere eller hovedtelefoner i fronthøjttalerudgangen og den slags smarte ting. Så er du sikker på at
1. softwaren indstiller lyden efter dit udstyr
2. du har sat det rigtige til, det rigtige sted
On topic:
Kender I det at man søger efter hotmail og finder de mest fantastiske hjemmesider?
The News of Capes Around The World
The Long Hair Community
Nogle fortæller jo at du har sat højttalere eller hovedtelefoner i fronthøjttalerudgangen og den slags smarte ting. Så er du sikker på at
1. softwaren indstiller lyden efter dit udstyr
2. du har sat det rigtige til, det rigtige sted
On topic:
Kender I det at man søger efter hotmail og finder de mest fantastiske hjemmesider?
The News of Capes Around The World
The Long Hair Community
Alrekr (12130) skrev:Ja, det plejer også at være svært at få dig til :)
Du gjorde det også. ;)
PS: Shit-storm incoming.
vandfarve (12134) skrev:Du gjorde det også. ;)
PS: Shit-storm incoming.
WOT - fuckit, du får den sejr.
Alrekr (12135) skrev:WOT - fuckit, du får den sejr.
Jeg, et småligt menneske. Du ramte ellers en nerve, og jeg talte mig varm, så du skal være velkommen til at smide et svar... og gerne kortere. Jeg følte blot, at jeg hellere måtte gøre mig umage for en gangs skyld.
Alrekr (12137) skrev:Orker det ikke. Der er for mange fornuftige bemærkninger og betragtninger til at jeg kan blive varm nok. Har desuden en diskussion på FB om 9/11. En gut som mener at vide, at alt i denne verden er konspirationer... Jeg burde bare ignorere ham..
Jeg kan informere, at Danish Dude har gennemgået alle mine argumenter.
vandfarve (12140) skrev:Yeah. Jeg lader ham svede lidt. Jeg burde egentlig også skrive den artikel og få lavet miniøvelsen til i morgen, så det bliver næppe i dag, at jeg vender tilbage.
Ah, mini-øvelsen
vandfarve (12140) skrev:Yeah. Jeg lader ham svede lidt. Jeg burde egentlig også skrive den artikel og få lavet miniøvelsen til i morgen, så det bliver næppe i dag, at jeg vender tilbage.
Så jeg skal altså ikke sidde og holde vejret, mens jeg venter på et nyt indlæg?!
Tak for info... pheeewwwww.. B~)
Danish
.. at det tilsyneladende ikke kan lade sig gøre at få LEGO Mindstorms' BlueTooth til at virke på bare en af 3 forskellige HP bærbare pc'ere med Windows 7.
Nu kører den på den ældste af dem, der så er neddroslet til Windows XP.
Knægten på 8 har allerede kommenteret, at 'det ser gammeldags ud
- ligesom hjemme hos farfar'!
Suk!
Danish
Danish Dude (12142) skrev:Så jeg skal altså ikke sidde og holde vejret, mens jeg venter på et nyt indlæg?!
Tak for info... pheeewwwww.. B~)
Jeg har skrevet 146 ord på artiklen og mangler derfor ca. 850 ord. Desuden er jeg endnu ikke begyndt på miniøvelsen. Jep, det bliver en lang nat, men heldigvis har jeg både U2, kamillethe og vingummibamser.
Inb4 retard
Danish Dude (12143) skrev:.. at det tilsyneladende ikke kan lade sig gøre at få LEGO Mindstorms' BlueTooth til at virke på bare en af 3 forskellige HP bærbare pc'ere med Windows 7.
Bare rolig - selv i Legoland kunne vi ikke få det skrammel til at fungere optimalt.
Spiderboy (12126) skrev:
Så det du siger er at det er umenneskeligt at sende pigen til Afrika, selvom faderen er fra Afrika ?
Hvad med alle de andre børn som er i Afrika, er det så ikke også synd for dem, burde de ikke også kunne komme til Danmark og bo ?
Hvad er det der gør at det er mere synd for den pige som har en dansk mor end for den pige som har to afrikanske forældrer ?
Hvis pigens tilhørsfold er lige så stort til Afrika, som det er til Danmark, så kan jeg ikke se at det skulle være synd for hende at flytte derned, specielt ikke hvis det betyder at hun så vil have begge forældrer hos sig.
Alrekr (12145) skrev:Bare rolig - selv i Legoland kunne vi ikke få det skrammel til at fungere optimalt.
Når der er Windows XP på den bærbare, kører det bare derudaf.
Med Windows 7 kan jeg sagtens lave en pc initieret BlueTooth forbindelse - men det er kropumuligt fra LEGO's software.
Nettet vrimler med cases... også med deres nye 2.0 software, der tilsyneladende ikke er et hak bedre.
Nå - så får knægten lært et andet operativsystem end Windows 7 - og den anden dag fandt jeg installationsdisketterne til Windows 3.11. Det bliver en lærerig weekend!
'Hør engang, min søn. Dengang far var knægt, var vi så fattige, at vi klippede et hak i disketterne for at kunne bruge dem på begge sider'.
B~)
Mort (12146) skrev:Spiderboy (12126) skrev:
Så det du siger er at det er umenneskeligt at sende pigen til Afrika, selvom faderen er fra Afrika ?
Hvad med alle de andre børn som er i Afrika, er det så ikke også synd for dem, burde de ikke også kunne komme til Danmark og bo ?
Hvad er det der gør at det er mere synd for den pige som har en dansk mor end for den pige som har to afrikanske forældrer ?
Hvis pigens tilhørsfold er lige så stort til Afrika, som det er til Danmark, så kan jeg ikke se at det skulle være synd for hende at flytte derned, specielt ikke hvis det betyder at hun så vil have begge forældrer hos sig.
Jeg har hørt, at det pågældende afrikanske land ikke vil have indvandrere ind, med mindre de kender til landets kultur og kan tale deres sprog.
Man skal vist også have nogle point fordelt på forskellige områder - og så er der noget ned en paratvidenstest!*
Danish
* Det er bare for sjov! Sådan ville selv et u-land aldrig behandle sine borgere!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.