mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Du vil simpelthen have, at jeg skal være taknemmelig, når lortet en sjælden gang virker?
Hvis jeg køber et muggent brød i Fakta, så vil jeg også være utilfreds med Fakta, fremfor leverandøren af brødet. Der er deres hylder og dem der formidler salget, så det er deres ansvar, at varen er i orden.
Nu er det sådan, at jeg ikke har oplevet andet end ligegyldighed fra Just-Eats side. De sanktionerer tilsyndeladende ikke engang de "restauranter", som konsekvent leverer et utilfredsstillende produkt. Man kan ikke bare tilbyde, og opkræve penge, for en service, for derefter at fraskrive sig ansvaret.
Havde det været et spørgsmål om, at jeg en enkelt- eller et par gange havde modtaget kold, afbrændt mad halvanden time efter det oplyste leveringstidspunkt, så ville jeg selvfølgelig bare tænke shit happens, men når det sker så tit, bliver jeg lidt ærgerlig i fjæset.
Just-Eat kunne jo f.eks., bare som en start, indskærpe overfor restauranterne, at de ikke skal godkende leveringer til senest kl. 20:00, hvis de ikke magter at levere senest kl. 20:00.
Hvis jeg køber et muggent brød i Fakta, så vil jeg også være utilfreds med Fakta, fremfor leverandøren af brødet. Der er deres hylder og dem der formidler salget, så det er deres ansvar, at varen er i orden.
Nu er det sådan, at jeg ikke har oplevet andet end ligegyldighed fra Just-Eats side. De sanktionerer tilsyndeladende ikke engang de "restauranter", som konsekvent leverer et utilfredsstillende produkt. Man kan ikke bare tilbyde, og opkræve penge, for en service, for derefter at fraskrive sig ansvaret.
Havde det været et spørgsmål om, at jeg en enkelt- eller et par gange havde modtaget kold, afbrændt mad halvanden time efter det oplyste leveringstidspunkt, så ville jeg selvfølgelig bare tænke shit happens, men når det sker så tit, bliver jeg lidt ærgerlig i fjæset.
Just-Eat kunne jo f.eks., bare som en start, indskærpe overfor restauranterne, at de ikke skal godkende leveringer til senest kl. 20:00, hvis de ikke magter at levere senest kl. 20:00.
Tjah, resturanterne betaler for at få lov at bruge just-eat. Derfor er just-eat ikke interreseret i at smide resturanterne ud. Men resturanterne er irriterede over at skulle betale fordi det mindsker deres profit, og derfor får justeat ordre ikke altid samme prioritet, men de føler sig nødtvunget til at være med fordi mange bruger det :P
Jeg ringer personligt altid til pusheren, fordi så er der kun et led at brokke sig til. :)
Jeg ringer personligt altid til pusheren, fordi så er der kun et led at brokke sig til. :)
LinguaIgnota (12351) skrev:Du vil simpelthen have, at jeg skal være taknemmelig, når lortet en sjælden gang virker?
Well, hvad er det der ikke virker? Jeg har kun oplevet problemer med just-eat, når de skifter design. Resten af tiden har siden virket fint.
Protip: Just-eat hverken laver eller bringer din mad.
LinguaIgnota (12351) skrev:Hvis jeg køber et muggent brød i Fakta, så vil jeg også være utilfreds med Fakta, fremfor leverandøren af brødet. Der er deres hylder og dem der formidler salget, så det er deres ansvar, at varen er i orden.
Det er en kende svært at tage dig seriøst når du sidestiller just-eat med et supermarket.
Just-eat's primære rolle er at varetage kommunikationen mellem dig og restaurationen, ikke at have varer på lager som du kan købe af dem.
LinguaIgnota (12351) skrev:Nu er det sådan, at jeg ikke har oplevet andet end ligegyldighed fra Just-Eats side. De sanktionerer tilsyndeladende ikke engang de "restauranter", som konsekvent leverer et utilfredsstillende produkt.
Det er selvfølgelig et problem hvis de ikke håndterer de henvendelser ordenligt, men det må de jo om. Det er deres omdømme.
Jeg vælger den mindre omstændige vej, når jeg støder på problemer:
1) Rate restaurationen negativt med en kommentar
2) Bestil et andet sted fra i fremtiden.
LinguaIgnota (12351) skrev:Man kan ikke bare tilbyde, og opkræve penge, for en service, for derefter at fraskrive sig ansvaret.
Jeg kan ikke se at de har det store ansvar. De modtager din bestilling, videresender den til restaurationen, og modtager et "OK" og et leveringstidspunkt.
Resten må du tage op med din lokale pizzapusher.
LinguaIgnota (12351) skrev:Havde det været et spørgsmål om, at jeg en enkelt- eller et par gange havde modtaget kold, afbrændt mad halvanden time efter det oplyste leveringstidspunkt, så ville jeg selvfølgelig bare tænke shit happens, men når det sker så tit, bliver jeg lidt ærgerlig i fjæset.
Det er jo igen gurkerne i dit nærområde der er problemet, og hvis alle restaurationer i dit nærområde har problemet, så er der ikke skide meget just-eat kan gøre. Eneste løsning for dem, er jo bare at de så pludselig ikke har nogle restaurationer at tilbyde folk.
LinguaIgnota (12351) skrev:Just-Eat kunne jo f.eks., bare som en start, indskærpe overfor restauranterne, at de ikke skal godkende leveringer til senest kl. 20:00, hvis de ikke magter at levere senest kl. 20:00.
Det er vel ikke anderledes hvis du ringer til din lokale gurker, og han så siger 'en times tid', og så tager det længere tid?
Jeg pleje at traske ned til pusheren - så kan man bilde sig selv ind, at man har forbrændt alt det fedt der er i maden :) Samtidig er det frisk, varm mad, forretningen tjener flere penge - og man kan ofte få maden som man vil have den (det er ikke altid forretningerne ser kommentarerne).
Vi er meget uenige om, hvilken rolle Just-Eat spiller i det der madcirkus, så vi kommer nok ikke tættere på hinanden. Lad os skilles som venner, får jeg snotter dig i ansigtet og bider dig i pikken.
Kommentaren var også til ham- nu har jeg personligt aldrigt lavet en pizza til ham- men hvis jeg fik chancen kan i bande på at jeg havde både højest givet ham 60% af de pepperonier der burde være, og sørget for at den var lunken.
Wollah, nej, habibi, jeg snakker til dem med den accent fra Nørrebro, så de føler den accept i deres brune fjæs, forstår du.
Hvor er det typisk fremmedarbejdere! Og så forstår I ikke, at der bliver skåret i starthjælpen...
Mamad (moveax1ret) (12358) skrev:Kommentaren var også til ham- nu har jeg personligt aldrigt lavet en pizza til ham- men hvis jeg fik chancen kan i bande på at jeg havde både højest givet ham 60% af de pepperonier der burde være, og sørget for at den var lunken.
Hvor er det typisk fremmedarbejdere! Og så forstår I ikke, at der bliver skåret i starthjælpen...
Racisme? Ok, det er måske ikke ligefrem racisme i den forstand, men min pizzamand har direkte sagt at tyrkere altid kommer først i køen. Jeg ved ikke om den ene slags forskelsbehandling er bedre end den anden.
Men jeg behandler ham naturligvis altid pænt.
Men jeg behandler ham naturligvis altid pænt.
Well, der er kun én ting, som krakkemutter hader mere end racisme - og det er hvide mennesker. :( Nå ja, og negere. Så det er to ting. Og grønlændere! Det er tre ting.
Jeg dømmer ikke folk for deres gener, jeg dømmer folk for kultur, af ting jeg ikke kan lide er: Perkere, racister, autonome, nazister, besættere, folk med fordomme, folk der ikke bidrager til Danmark, folk der ikke vil indordne sig under demokratiet, folk der prøver på at styre hvordan andre skal leve deres liv, og nasserøve.
Det er ignorant at tro man kan bedømme en persons personlighed pga. gener.
Medmindre det er jøder...........fuck dem!
Det er ignorant at tro man kan bedømme en persons personlighed pga. gener.
Medmindre det er jøder...........fuck dem!
Mamad (moveax1ret) (12363) skrev:jeg dømmer folk for kultur
Det er for det meste også det, der bliver kaldt racisme. Nok mest af alt fordi folk ikke fatter begrebet.
Men vi er tilsyneladende ret enige. Bortset fra at jeg ikke har noget specielt imod jøder.
Mamad (moveax1ret) (12363) skrev:Jeg dømmer ikke folk for deres gener, jeg dømmer folk for kultur,
Det er vel også at regne for racisme, nu da begrebet er blevet så utroligt udvandet. Det er i hvert fald den samme argumentation, som bruges af racister.
Pis også, snipet af Zhadow.
Det var det også engang, men nu er det:
ordnet.dk skrev:diskrimination eller fjendtlig holdning over for grupper af mennesker pga. deres etniske baggrund og fremmedartede udseende, kultur m.m.
bahhhhhh, det er den fucking vattede venstre orientrede kommunistiske ("antifacistiske?!?!") blødsødne kvalmende tilgang til emnet der fuldstændigt ødelægger debatten.
Kan man nu ikke gå ind for indvandrestop og stå ved at vi har et ghetto problem uden at være racist?
Kan man nu ikke gå ind for indvandrestop og stå ved at vi har et ghetto problem uden at være racist?
Mamad (moveax1ret) (12368) skrev:bahhhhhh, det er den fucking vattede venstre orientrede kommunistiske ("antifacistiske?!?!") blødsødne kvalmende tilgang til emnet der fuldstændigt ødelægger debatten.
Jæps, racist er blevet så voldtaget i sporget det har tabt dets orginale betydning.
De røde kegler forsøger så at gøre ALLE der ikke er enige med deres misudenselpolitik til racister....
Den venstre orienterede propaganda maskine virker fandeme godt.
Og at enhedslisten rykker sådan og dens nære kontakt til anfacistisk aktion og antiracistisk netværk er skræmmende.
Og at enhedslisten rykker sådan og dens nære kontakt til anfacistisk aktion og antiracistisk netværk er skræmmende.
Mamad (moveax1ret) (12368) skrev:Kan man nu ikke gå ind for indvandrestop og stå ved at vi har et ghetto problem uden at være racist?
Nej. Du kan lige så godt skrue over på Radio Oasen.
Selvom jeg ikke har høje tanker om Dansk Folkeparti og deres vælgere formår de i det mindste at smide erklærede nazister ud.
Men hvad gør enhedslisten?
http://junikredsen.wordpress.com/2008/05/23/enheds...
Men hvad gør enhedslisten?
http://junikredsen.wordpress.com/2008/05/23/enheds...
http://www.curavita.dk/
"Sundhed er ikke alt, men uden sundhed er alt intet"
Hvordan helvede kan det overhovedet give mening?
"Sundhed er ikke alt, men uden sundhed er alt intet"
Hvordan helvede kan det overhovedet give mening?
qw_freak (12380) skrev:Michelle vil gerne have Michael
Holy crap. Hvorfor har han to toolbars og en bogmærkelinje i IE8?! Der er jo ingen plads til hjemmesiderne!!
qw_freak (12378) skrev:Tøs med skæg????
jaja, det er også tragisk, helt sikkert...
han var sgu lækker.
Colapusheren (12385) skrev:[url= kan ikke undgå at blive en smule skræmt.[/url]
I had the weirdest boner.
Youtube fejl:
500 Internal Server Error
Noget gik galt.
Vi har sendt et hold trænede aber af sted for at håndtere situationen.
If you see them, show them this information:
--Indsæt en lang base 64 encoding her--
snesman (12390) skrev:Henrik Sass Larsen: WTF? Vandfarve enlighten us...
Det kan vist ikke forklares "uddybende meningsfuldt". Den tidl. adm. direktør for PET ligesom en kendt juraprofessor har udtalt, at det ikke giver mening, at PET ikke vil godkende HSL, ift. deres viden om PET's normale praksisser.
De vil dog ikke udelukke, at PET har valgt ikke at sikkerhedsgodkende HSL alene pga. hans kontakt med Bandidos-rockeren, så det er svært at vurdere sandheden i HSL's udsagn.
Flere politiske kommentatorer er derfor begyndt at spekulere i, hvorvidt det er et skjul for andre ting, fx at han alligevel ikke ville være blevet minister (det får vi at se snarest), at han dækker over andre ulovlige forhold eller anklager, som vi ikke har kendskab til nu, at han havde ventet på en god undskyldning for at trække sig politisk (for Helles skyld, for regeringens skyld, for Socialdemokraternes skyld, who knows?), etc.
Jeg ved ikke, hvad jeg skal sige eller mene. Jeg kunne godt lide ham, men omvendt kunne jeg ikke lade være med at smile lidt, da jeg hørte det.
HSL har i min optik været lidt af en douche på det sidste, og nu er sandsynligheden så det større for, at posten går til de Radikale i form af Margrethe Vestager. Derfor er mit bedst svar: "Meh!"
Jeg hører Bjarne Corydon nævnt, men tænkte også selv mere på Vestager. Men det kan vel også tænkes at posten er så vigtig, at den er "tildelt" for længe siden, og at S derfor ikke vil afgive den?
Anywho, jeg gætter på at der må ligge mere bag hans manglende godkendelse, end et møde med en rocker.
Anywho, jeg gætter på at der må ligge mere bag hans manglende godkendelse, end et møde med en rocker.
snesman (12392) skrev:Jeg hører Bjarne Corydon nævnt, men tænkte også selv mere på Vestager.
Jep. Jeg ved ikke, hvor han ender nu. Han blev i første omgang tiltænkt (igen, ifølge "uafhængige" kommentatorer) et lettere ministerium uden det store lovarbejde, så han kunne hellige sig regerings- og det politiske arbejde.
Her kommer vi til din anden pointe og dit spørgsmål, for posten som finansminister regnes som den næstvigtigste og som en af de hårdeste (hvis ikke den hårdeste) arbejdsmæssigt, fordi det kræver så enorm indsigt i alle politikområder.
En tommelfingerregel i dansk... Næh, al form for politik er, at du ikke kan noget uden finansiering. Derfor kræver det godkendelse af finansministeren, hvis du skal udvide dit ministeriums arbejde, hvorfor posten også kræver meget, rigtig meget af finansministeren, da ministeren skal binde hele regeringens politik og indsats sammen økonomisk.
Derfor tror jeg ikke, at Bjarne Corydon får posten, men jeg er egentlig meget usikker. For at svare på dit spørgsmål, så vil S unægteligt gøre meget for at beholde posten af ovenstående årsager, men R skal have et eller flere kødben for at kunne støtte den kommende regering. Sådan et kødben kunne godt være en post som finansminster - af samme grund pitches Vestager som enten økonomi- eller finansminister.
Aaaaanywho...
snesman (12392) skrev:Anywho, jeg gætter på at der må ligge mere bag hans manglende godkendelse, end et møde med en rocker.
Jeg er til dels enig, men jeg ved ærlig talt ikke, hvad jeg skal tro i denne sag.
Der var klart noget douche-agtigt over ham, da han mente at visse medier var for kritiske...
Kunne man forestille sig at der spekuleres i at opnå en bredere accept af regeringen i befolkningen, hvis R får posten, da de jo så "garanterer" for den økonomiske ansvarlighed?
Kunne man forestille sig at der spekuleres i at opnå en bredere accept af regeringen i befolkningen, hvis R får posten, da de jo så "garanterer" for den økonomiske ansvarlighed?
snesman (12396) skrev:Kunne man forestille sig at der spekuleres i at opnå en bredere accept af regeringen i befolkningen, hvis R får posten, da de jo så "garanterer" for den økonomiske ansvarlighed?
Muligvis, men omvendt skal Enhedslisten heller ikke stødes (så meget) væk, at de slet ikke vil støtte dem i fremtiden.
Lige nu er det vigtigst at købe R's støtte, men man skal ikke undervurdere EL's vigtighed eller SF's for den sags skyld, så længe der ikke findes andre partier at samarbejde med end EL, V og DF. R ville derfor primært få posten, fordi Vestager ville kræve den; ikke fordi, at S skal købe point på økonomisk ansvarligheds-skalaen. ;)
Sagen er derfor langt fra så enkel, som den har været under de sidste 10 år og tre Anders Fogh Rasmussen (AFR)-regeringer. Rød blok vandt med mindst mulige mandat, ligesom de er tvunget til at basere deres regering på R og få støtte fra EL for overhovedet at have en fungerende regering. AFR kunne i det mindste regere ved hjælp af det langt simplere flertal VKO i sin tid, det kan Helle Thorning-Schmidt (HTS) ikke.
Jeg smutter i seng nu, men vi kan altid tage en videre diskussion af Danmarks fremtid i morgen.
Sov godt, snuskebasse.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.