mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Zhadow (12302) skrev:Jo, tak, men havde det måske ikke været smart at lave et afløb?
Tror jeg heller ikke der var i vores kemilokale i skoletiden.
Afløb er knap så vigtigt som at undgå en kemisk barbering. HVis det fx betyder man skal lave noget voldsomt om i hele bygningen :)
Anti Joke chicken?
Tjah, afhængigt af hvor meget vand, man lukker ud et tilfældigt sted på tredje sal i et hospital, kan det nemt komme til at koste halve til hele millioner at tænde for den.
SlettetBruger (12299) skrev:Big news, jeg kommer hurtigere end lyset når en tøs smiler til mig.
http://ekstrabladet.dk/nyheder/videnskab_og_teknik...
http://jp.dk/indland/kbh/article2556766.ece skrev:Også Post Danmarks biler og skraldevogne kommer til at betale, fortsætter hun: :-(
For en god orden skyld lavede jeg et screenshot
Clauzii (12314) skrev:Link virker ikke :(
That!
De kunne have stukket naboens søn en 1½ liters cola. Det havde da været billigere. Suk
Jakob Jakobsen (12316) skrev:Too much chili?
Så var låget skoda smeltet og væggende ved at at disintegrere :)
Jeg synes også det er fusket. Hvis han nu fik programmerne til at skrive tilfældige characters (både store og små bogstaver, mellemrum og de specialtegn som Shakespeare brugte), og at han så sammenlignede værk med værk i stedet for sætning for sætning - så ville det være i orden, og i ordsprogets ånd.
På den anden side har man forsøgt med aber. De er for dumme:
På den anden side har man forsøgt med aber. De er for dumme:
Also in 2003, Paignton Zoo carried out a practical test by putting a keyboard connected to a PC into the cage of six crested macaques. After a month the monkeys had produced five pages of the letter "S" and had broken the keyboard.
Og så prøver jeg lige med et mere relevant indlæg...
Stupidity overload!
Stupidity overload!
markjensen (12329) skrev:Han snyder lidt for meget imo
Jeg ser det som et proof-of-concept, hvor han fjerner nogle variable ("begræsningerne"), men ikke piller ved kernen i problematikken.
Desuden kan der vel ikke herske tvivl om, at et uendeligt antal aber, der skriver i uendelig tid, vil kunne producere Shakespeares samlede
ITT: Things that make you go sad :(
Familiemedlems statusopdatering på FB skrev:FACEBOOK netop udgivet deres net til medlemskab. 9,99 dollar per måned for GULD MEDLEM TJENESTER, 6,99 dollar per måned for SØLV Member Services, $ 3,99 per måned For BRONZE Member Services, gratis, hvis du kopiere og indsætte denne besked, før midnat. NÅR du logger på i morgen tidlig vil du blive bedt FOR BETALING INFO ... DET ER OFFICIEL Det var endda i nyhederne. Facebook vil starte opladningen grund af den nye PROFIL ændringer Hvis du kopiere denne på din væg dit ikon lyser blåt og Facebook vil være gratis for DIG Giv venligst denne PÅ HVIS IKKE din konto vil blive slettet, hvis du ikke betaler.
Sidste halvdel af denne side.
Ikke særlig hmm i forhold til hvad man ellers ser i manga, men... <3
Ikke særlig hmm i forhold til hvad man ellers ser i manga, men... <3
Just-Eat fungerer tilsyneladende ligeså ringe i UK, som det gør i DK. Det er sjovt, så mange af klagerne man kan genkende fra sine egne oplevelser.
Jeg har kun oplevet problemer med Just-Eat en enkelt gang, hvor pizzariaet var oversvømmet. Pizzariaet havde ikke meldt det ind, hvilket sikkert skyldtes at de ikke havde noget elektronik, der virkede, og måske havde andre bekymringer.
De ringede dog fra Just-Eat og sagde det til mig, så hurtigt, de fandt ud af det.
De ringede dog fra Just-Eat og sagde det til mig, så hurtigt, de fandt ud af det.
Jeg vil tro, at jeg oplever problemer med Just-Eat hver anden eller tredje gang, jeg bestiller. Ofte er det "restauranten", der fejler, f.eks. ved at undlade at medbringe en eller flere ting - den helt klassiske, er den, hvor der mangler pepperoni på pepperonipizzaen eller ost i cheeseburgeren - væsentligt forsinket levering, iskold mad, mv. Men altså, når man bestiller igennem Just-Eat, og Just-Eat lægger navn til, så er det Just-Eats ansvar, at tingene er som de skal være. Kan en "restaurant" ikke levere service på et helt grundlæggende niveau, så bør Just-Eat ikke repræsentere dem.
Noget andet er, at der snydes helt vildt med anmeldelserne på siden. Jeg har en enkelt gang skrevet til Just-Eat for at gøre opmærksom på snyderiet hos et bestemt pizzeria og modtog efter 14 dages tid en mail, hvor der stod, at de ville kigge på det. 3 mdr. senere var der stadig ikke sket en skid.
De har et pissefedt koncept, men de magter ikke at administrere det.
Noget andet er, at der snydes helt vildt med anmeldelserne på siden. Jeg har en enkelt gang skrevet til Just-Eat for at gøre opmærksom på snyderiet hos et bestemt pizzeria og modtog efter 14 dages tid en mail, hvor der stod, at de ville kigge på det. 3 mdr. senere var der stadig ikke sket en skid.
De har et pissefedt koncept, men de magter ikke at administrere det.
Ronson (12333) skrev:ITT: Things that make you go sad :(
http://www.3.dk/Privat/Kundeservice/Driftsinformation/ skrev:Vores kunder på Sjælland er i øjeblikket ramt af driftsforstyrrelser.
Det skyldes, at et kraftværk i Sverige, der leverer strøm til 3, oplevede et midlertidigt nedbrud. Normalt ville 3 Danmarks eget reservestrømanlæg træde i stedet, men tilfældet ville, at vores teknikere arbejdede på anlægget, netop som strømmen gik ned.
Stadig nede. ):
.. at Samsung reklame her på newz sender en til Facebook, hvor man kan 'disse' sine venners fjernsyn.
http://peecee.dk/upload/view/328795
.. måske man lige skulle have kontrolleret sine tilsvininger med Daniel-Dane først?!
Du kan da ikke seriøst forvente, at jeg raser over en nutrids-r-fejl, når du indleder en sætning med et adverbium uden at vende ordstillingen.
.. at Daniel-Dane forventer, at jeg vender ordstillingen, når jeg starter sætningen med et adverbium.
.. at Daniel-Dane tilsyneladende tror, at det drejer sig om, hvor vidt han har sagt, at han forventer, at jeg vender ordstillingen, når jeg indleder sætningen med et adverbium, når det i virkeligheden drejer sig om, at jeg ikke vender ordstillingen, når jeg begynder sætningen med et adverbium - kun for at irritere ham.
.. at jeg tror, at det nok skal lykkedes. B~)
.. at jeg tror, at det nok skal lykkedes. B~)
Onkel:
Jeg har sgu aldrig haft problemer med just-eat, og de mennesker der giver dårlige reviews baseret på at restauranten er nederen, fatter ikke hvordan tingene hænger sammen.
Hvis du har en dårlig oplevelse med en restauration, så kan du både rate dem og anmelde dem, og efterfølgende blive enig med dig selv om, at den restaurant bestiller du ikke fra igen.
Men næææ nej, det er just-eat's fejl. :D
(Jaja, jeg så godt at du havde prøvet, men der sidder også dovne røvhuller som ikke fatter jeres job hos just-eat - lige som alle andre steder.
Hvis det derimod er en tendens, så er det problematisk.)
Husker du at tænke "Yay, tak for mad just-eat!" når en ordre går godt? Eller tænker du nærmere "Mmm, mad." eller måske "Mmm, tak for mad lokal-gurker-salon"?
Jeg har sgu aldrig haft problemer med just-eat, og de mennesker der giver dårlige reviews baseret på at restauranten er nederen, fatter ikke hvordan tingene hænger sammen.
Hvis du har en dårlig oplevelse med en restauration, så kan du både rate dem og anmelde dem, og efterfølgende blive enig med dig selv om, at den restaurant bestiller du ikke fra igen.
Men næææ nej, det er just-eat's fejl. :D
(Jaja, jeg så godt at du havde prøvet, men der sidder også dovne røvhuller som ikke fatter jeres job hos just-eat - lige som alle andre steder.
Hvis det derimod er en tendens, så er det problematisk.)
Husker du at tænke "Yay, tak for mad just-eat!" når en ordre går godt? Eller tænker du nærmere "Mmm, mad." eller måske "Mmm, tak for mad lokal-gurker-salon"?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.