mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Man bestiller noget på DX, som ER på lager, til prisen 80,19 DKK. Men det viser sig så, at de IKKE har det på lager, så har først fået en bekræftelse i dag. Og så lige, når dollaren er på vej op!
Nu er varen 82,63 DKK (jf. valutakurser.dk) værd (yay), så jeg vil blive fucking pissed, hvis den bliver taget i tolden!
Nu er varen 82,63 DKK (jf. valutakurser.dk) værd (yay), så jeg vil blive fucking pissed, hvis den bliver taget i tolden!
Var det ikke 81?
http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1770359&vId=0
Hvorfor skal SKVAT være så vag? Nogen, som ved, hvor man finder noget præcist i lovgivningen?
Hvorfor skal SKVAT være så vag? Nogen, som ved, hvor man finder noget præcist i lovgivningen?
Jeg læste den nu som meget ubestemt: "at forsvare [...] et militær". Ellers burde det jo strengt taget også være "militæret".
Daniel-Dane (3604) skrev:Var det ikke 81?
Jeg mener bestemt at alle de toldopgivelser jeg har haft har været afrundet (måske enda nedrundet) til nærmeste hele krone. Og jeg er ret sikker på grænsen ikke er en lov, men bare en fastsat bagatelgrænse for hvornår det administrativt kan være iorden at ophæve gebyr.
Så hvis du vil have et endegyldigt og præcist svar må du nok rette henvendelse til skat :)
http://newz.dk/~anne-kristine skrev:Nu har jeg vidst luret herinde længe nok - og jeg har derfor valgt at oprette en profil her, så jeg aktivt kan give mit besyv med!
- Nogen skal jo holde Terracide i ørene og se til at kontenancen bevares i debatten :)
http://newz.dk/~anne-kristine skrev:
Første indlæg:
1. nov. 2009 08:58
Seneste indlæg:
11. nov. 2009 15:54
Indlæg i alt:
18
SOMEONE is doing a pretty lousy job!
Jeg er virkelig aktiv i dag, hva'! Mere Hmm:
For en time siden blev jeg spontant snotforkølet (måske havde jeg fanget fluen) med løbende næse, osv. Nu er jeg pludselig rask igen.
WTF?
For en time siden blev jeg spontant snotforkølet (måske havde jeg fanget fluen) med løbende næse, osv. Nu er jeg pludselig rask igen.
WTF?
Jeg har nu fået et svar fra nordea omkring netbank bruger 100 % cpu og crasher nogle gange.
"Vi kan ikke give dig et svar, da vi ikke har support af linux
nu hvor du bruger linux vil jeg så anbefale dig at søge i nogle af deres
forums om der moske ikke er en ande som er støt på samme problem og om der
er ikke er en løsning du kan bruge der"
Nå ja, jeg spørger da bare i linux' forums... -.-
Og hvad har moskéer med netbank at gøre?!
"Vi kan ikke give dig et svar, da vi ikke har support af linux
nu hvor du bruger linux vil jeg så anbefale dig at søge i nogle af deres
forums om der moske ikke er en ande som er støt på samme problem og om der
er ikke er en løsning du kan bruge der"
Nå ja, jeg spørger da bare i linux' forums... -.-
Og hvad har moskéer med netbank at gøre?!
Men mine luftveje havde det ellers fint, ingen hævelse eller røde... hey wait, mine øjne kløede faktisk.markjensen (3613) skrev:Kan det ikke være noget allergi?
Hmm. This calls for further investigation.
Spiderboy (3617) skrev:Jeg tror godt det kan være allergi alligevel.
Enig. Det lyder fint som allergi.
Over for hvad? Jeg har nærmest levet i en boble de sidste par dage. Det eneste nye her for nyligt er asparges, da mit værelse ikke er sååååå støvet igen.
snesman (3615) skrev:#3614: Har du prøvet at genstarte:)
lol ja.
Jeg har dog fundet ud af noget: det sker ikke HVER gang. Og så kaster den også en masse exceptions hvis man kører firefox i gennem terminalen :)
Oh, and btw, jeg har sendt dem endnu en email med nogenlunde udførlig fejlbeskrivelse samt et linkt til en bug report på launchpad med nogle nordmænd der har samme problem med den norske version. Og et lille "FUUUU, gi' så support til linux" mellem linjerne. Lidt. Næsten. Måske... ikke...
Daniel-Dane (3619) skrev:Over for hvad? Jeg har nærmest levet i en boble de sidste par dage. Det eneste nye her for nyligt er asparges, da mit værelse ikke er sååååå støvet igen.
There's your problem!
Det er normalt fænomen blandt alle homo sapiens med ét X og ét Y-kromoson. Du kan simpelthen ikke tåle grøntsager, mens du givetvist vil være prædetermineret til at have en kost bestående udelukkende af animalske produkter.
Jeg anbefaler dig, at du smider alt, hvad der minder om frugt og grønt ud af både fryseren og køleskabet. I samme forbindelse bør du nok ringe til en slagter og få arrangeret en semiprofessionel indkøbsordning.
Hvad så med XXY- og XYY-mænd*? Eller hvis det ene kromosom har ét halvt par for meget, for mongoler "tåler" så heller ikke grøntsager.vandfarve (3624) skrev:There's your problem!
Det er normalt fænomen blandt alle homo sapiens med ét X og ét Y-kromoson.
*)
Ja, de findes skam. XXY-mænd er meget feminine i udseendet, men skulle ellers være velfungerenede, hvor XYY-mænd er dumme og kendt for lavkriminalitet.
LinguaIgnota (3629) skrev:Er det ikke nærmere Elskov, der ligger på fortovet og spreder baller?
omfg det sagde du bare ikke xD
bliver her i tråden og F5'er indtil hun læser det.
qw_freak (3633) skrev:SlettetBruger (3632) skrev:omfg det sagde du bare ikke xD
bliver her i tråden og F5'er indtil hun læser det.
er hun ikke på ferie i egyten eller sårn noget?
Nej, Guatemala, åbenbart.
Ifl. en kommentar på Ing.dk kunne der have været et luftfyldt hulrum. Det ville også forklare udseendet, da den kollapsede lodret ned.
Daniel-Dane (3635) skrev:Ifl. en kommentar på Ing.dk kunne der have været et luftfyldt hulrum.
Det er jo det jeg siger!
...LinguaIgnotas nye profiltekst.
Det har lige taget mig ~10 minutter at læse den. Og jeg forstod kun ~halvdelen. Nu har jeg ondt i øjnene.
o.O
Det har lige taget mig ~10 minutter at læse den. Og jeg forstod kun ~halvdelen. Nu har jeg ondt i øjnene.
Lingushizzle skrev:
one night at my friend hous we did a sayounce i think i spelled wrong all well and we went in this small room no window no lights and we had a porslen doll and it had a roking chare with it so we put there in middle of us me my sister and my two other friend and there dad. we but a big candle all so in the middle but we dident get to close to the doll and so you only could see the out line of the doll. then we hold hands then ask the spirits to move the doll and the hands of the doll were down in the begening and if you konw a porslen doll is. they dont move easly at all.
and we as the spirits to move the doll hands we did for about 15 minits.then we stared to talk about in Nabraska they had a old farm house and how we all had exsperns up there how there are 4 or more ghost there.so then we ask the ghost from Nabraska hous to move the doll we did that about 6 mints then i said the doll moved. then the siad no it didnt then i siad yes it did so i pushed the candle clouser and both of the hand were up then about 10 seconds later we were in shock then a cold breses came out of no were and the candle when out and i tell you what i was the first one out of the room and i was the farest one from the door and the hveyst one in the hole group i weigh 230 and i beet all them out the door. thatmy little doll story.
o.O
Systran (3641) skrev:Lingushizzle skrev:
one night at my friend hous we did a sayounce i think i spelled wrong all well and we went in this small room no window no lights and we had a porslen doll and it had a roking chare with it so we put there in middle of us me my sister and my two other friend and there dad. we but a big candle all so in the middle but we dident get to close to the doll and so you only could see the out line of the doll. then we hold hands then ask the spirits to move the doll and the hands of the doll were down in the begening and if you konw a porslen doll is. they dont move easly at all.
and we as the spirits to move the doll hands we did for about 15 minits.then we stared to talk about in Nabraska they had a old farm house and how we all had exsperns up there how there are 4 or more ghost there.so then we ask the ghost from Nabraska hous to move the doll we did that about 6 mints then i said the doll moved. then the siad no it didnt then i siad yes it did so i pushed the candle clouser and both of the hand were up then about 10 seconds later we were in shock then a cold breses came out of no were and the candle when out and i tell you what i was the first one out of the room and i was the farest one from the door and the hveyst one in the hole group i weigh 230 and i beet all them out the door. thatmy little doll story.
o.O
Cool story, bro!
Rasmus064 (3645) skrev:Ville det ikke være mere nørdet at sige Azeroth?
Jo, delvist, men for en gruppe übernørder som Newz-brugere vil det formodentligt ikke virke.
Det er sjovere, hvis man siger det til ens forældre, der derefter går hjem og googler det.
... men, igen, det er også bare mig.
This:
http://www.skysite.dk/rudy/
Rudy Frederiksen, som vi alle jo husker fra Operation X, forklarer hvor uskyldig han er, ved at svine Arto og Spiegelhauer til. Made me go hmm and hmm again..
Rudy Frederiksen, som vi alle jo husker fra Operation X, forklarer hvor uskyldig han er, ved at svine Arto og Spiegelhauer til. Made me go hmm and hmm again..
Armadodo (3647) skrev:This:
Kan godt lide at han skriver tv2 bekylder ham for alt muligt, og så skriver han dette:
Narkotika-fælde???
Der kom i sommeren 2006 en fragtmand for at aflevere en mystisk pakke til
mig fra Operation-X/TV2
Jeg kørte ud til fragtmandsfirmaet og nægtede modtagelse, hvortil fragtmanden sagde ”den sender vi bare retur”
Var det en narko-fælde??? Endnu én af OperationX mange fælder - som man ønskede mig dømt for??? Jeg har gemt beviset: Fragtbrevet
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.