mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Clauzii (350) skrev:Told og Skat
Skal vi gætte på, at det enten er en intern joke, der er sivet til offentligheden, eller at det er en aprilsnar? Datoen for udgivelsen er "4/2004", så det kunne sagtens være et månedsblad, hvor denne version er fra april (= 4. måned).
http://www.business.dk/article/20090423/techmobil/...
... flamewar på et ellers så pænt site som Business.dk.
... flamewar på et ellers så pænt site som Business.dk.
Min iPhone skulle ikke være alverden meget større for at dræbe alle eksisterende netbooks... bare noget i retning af:
1. 1600 x 1050 pixels oled skærm
2. 12 Megapixel kamera
3. 100 GB disc
4. Multi-core processor
5. Dedikeret grafik kort
6. GPS
7. Stadig ikke større end at den passer i min bukse-lomme
7. Pris: 7-800 $
Jeg håber da virkelig han er sarkastisk i det her indlæg. For det første: OLED skærm og en pris på 800$? Allerede der er den gal. 12 MP kamera? Eh, okay. Multi-core cpu i en mobil? Right... Dedikeret grafikkort, godt så. Og mindre end en bukselomme.
Hvis han virkelig mener det skal han da slås hårdt med et eller andet.
Clauzii (356) skrev:#355:
Ligner meget Yamaha Tenori-On
Ja, i sådan en lidt low-tech discountagtig udgave.
Tak for linket i øvrigt - jeg havde [url= den før[/url], men jeg anede ikke, at den havde et navn; og at man rent faktisk kunne købe den.
Ufatteligt at han bliver boende samme sted, og alligevel overlever!
Ufatteligt at han bliver boende samme sted, og alligevel overlever!
Jeg synes det mest interessante ved videoen #361 er det sted hvor Leonard siger nogle faktisk temmelig observante ting:
1) "You're enjoying this, aren't you!" (til journalisten)
Selvfølgelig nyder han det. Han får enorm popularitet ved at lave sensationsjournalisme som en pædofil der går frit omkring hans tidligere ofres forældre og hjem.
2) "Last time you had sex with anybody that was an unholy affair wasn't it?!"
Selvom jeg naturligvis ikke er for at støtte pædofili eller lovliggørelsen af dette må vi indse, som mennesker at pædofili eksisterer, uanset om vi vil det eller ej. Det er ikke noget der vil gå væk medmindre vi gør noget aktivt (og sandsynligvis ekstremt umenneskeligt). Nogle mennesker vil bare have en fetish for at have sex med mindreårige, eller at bryde loven - og selvom langt de fleste mennesker synes det er frastødende, så vil der altid være nogen der vil finde det naturligt... Og løsningen er i hvert fald ikke, som Danmark, at stikke hovedet i jorden og lade som om det ikke eksisterer, eller som Australien at forfølge, og chikanere tidligere dømte mennesker og råbe og pege af ham kun for at udstøde ham endnu mere fra samfundet end han allerede er.
Nej, hvor jeg hader sensation journalisme. :-(
1) "You're enjoying this, aren't you!" (til journalisten)
Selvfølgelig nyder han det. Han får enorm popularitet ved at lave sensationsjournalisme som en pædofil der går frit omkring hans tidligere ofres forældre og hjem.
2) "Last time you had sex with anybody that was an unholy affair wasn't it?!"
Selvom jeg naturligvis ikke er for at støtte pædofili eller lovliggørelsen af dette må vi indse, som mennesker at pædofili eksisterer, uanset om vi vil det eller ej. Det er ikke noget der vil gå væk medmindre vi gør noget aktivt (og sandsynligvis ekstremt umenneskeligt). Nogle mennesker vil bare have en fetish for at have sex med mindreårige, eller at bryde loven - og selvom langt de fleste mennesker synes det er frastødende, så vil der altid være nogen der vil finde det naturligt... Og løsningen er i hvert fald ikke, som Danmark, at stikke hovedet i jorden og lade som om det ikke eksisterer, eller som Australien at forfølge, og chikanere tidligere dømte mennesker og råbe og pege af ham kun for at udstøde ham endnu mere fra samfundet end han allerede er.
Nej, hvor jeg hader sensation journalisme. :-(
The Macbook Wheel.
Jeg ved ikke hvor kendt den er, men jeg synes den er råsjov og et kig værd.
"The new MacBook Wheel. Only a few houndred clicks away!"
Kilde: The Onion
Jeg ved ikke hvor kendt den er, men jeg synes den er råsjov og et kig værd.
"The new MacBook Wheel. Only a few houndred clicks away!"
Kilde: The Onion
#366:
Man kan jo altid købe den til at køre ræs - rattet er jo ligesom på plads :)
--
OT:
Jamen så lad os skrive en masse besværlige ord på den der MacWheel:
The Phrontistery
Man kan jo altid købe den til at køre ræs - rattet er jo ligesom på plads :)
--
OT:
Jamen så lad os skrive en masse besværlige ord på den der MacWheel:
The Phrontistery
Nu er pædofili ikke noget der bare er opstået af sig selv. Iflg. historien har det eksisteret mange tusinde år men da var det ikke pædofili, men helt normalt at man fik en ung kone eller flere.
Det var først da man her i de moderne tider satte en grænse, at pædofili kom til, altså det udtryk man bruger på dem der trosser denne grænse.
Så man kunne sige at det faktisk er loven der har skabt pædofili, om end nødvendig for at udgå det misbrug og de åbenlyse tosser som ham i #361.
For lige at sætte det lidt mere i perspektiv så er der en del lande hvor det endnu er lovligt at blive gift og eller "kende"/"omgå" 12 årige.
"kende" for dem der har set Bibelen - På Nørrebro Teater ;-)
Og nej det skal absolut ikke ses som fortaler for pædofili. Men blot for at illustrere et perspektiv man bør have i baghovedet.
Det var først da man her i de moderne tider satte en grænse, at pædofili kom til, altså det udtryk man bruger på dem der trosser denne grænse.
Så man kunne sige at det faktisk er loven der har skabt pædofili, om end nødvendig for at udgå det misbrug og de åbenlyse tosser som ham i #361.
For lige at sætte det lidt mere i perspektiv så er der en del lande hvor det endnu er lovligt at blive gift og eller "kende"/"omgå" 12 årige.
"kende" for dem der har set Bibelen - På Nørrebro Teater ;-)
Og nej det skal absolut ikke ses som fortaler for pædofili. Men blot for at illustrere et perspektiv man bør have i baghovedet.
Kan ikke huske om jeg har smidt denne (men ellers får i den bare igen)
http://www.pointshop.dk/images/shopcashback/655x65...
http://www.pointshop.dk/images/shopcashback/655x65...
DiZaster (371) skrev:#368
Gaaaay...
Dine seksuelle præferencer interesserer mig ikke. Og selvom det er rart at se, at du har modet til at springe ud, så svinger jeg ikke selv i dén retning - eller med andre ord; nej, du får ikke lov til at sutte min pik. Jeg er ærlig talt en lille smule træt af dine tryglende privatbeskeder, og hvis du ikke straks ophører med at sende billeder af dine små anallege, så ser jeg mig nødsaget til at kontakte politiet.
Som jeg allerede har forklaret, så blander jeg mig ikke i, hvad voksne mennesker vælger at gøre med deres afføring, men jeg synes, det er ret ulækkert, at du bruger dine fækalier som læbestift, når du klæder dig nøgen og poserer med både hænder, underarme og piskeris (WTF?!) oppe i røven. Og den måde, hvorpå du ivrigt og legende slikker dine fingre rene for fæces er ikke frækt og sensuelt: det er forstyrrende, DiZaster.
Jeg ser også gerne, at opkaldene stopper. Selvom jeg går ind for, at folk skal have lov til at udtrykke- og udfolde sig, som de har lyst, så er det anstrengende, at du ringer på alle tider af døgnet og delagtiggører mig i, hvordan du stikker tegnestifter i pungen. Hvad der i starten virkede en anelse aparte, men alligevel harmløst, skiftede karakter og blev direkte uhyggeligt, da det gik op for mig, at det ikke var din egen pung, det gik ud over - og det har ærlig talt fået mig til at betvivle din egnethed som pædagogmedhjælper. Nej betyder nej, Dizaster, og når dine "partnere" endnu ikke har udviklet et sprog, så må du sgu lære at tolke deres andre signaler. Spytter de sutten ud og stikker i et øresønderrivende hyl, så betyder det formentlig, at de ikke er interesseret i din specielle form for opmærksomhed.
Du mistede retten til at arbejde med ældre, da det blev opdaget, at du stjal deres brugte voksenbleer og blendede dem til en uhellig lysebrun smoothie, som du senere indtog, og jeg ser så nødigt, at du mister endnu et job. Det er svært nok at finde beskæftigelse, når ens spidskompetence er, at man næsten kan undlade at savle. Og det bliver ikke lettere af, at din straffeattest viser, hvor glad du er for dine forældre. Selvfølgelig har også du ret til at eksperimentere med heteroseksuel sex, du må bare forstå, at samfundet har visse tabuer, og der er ting, som man bare ikke gør med sin mor.
Vi er bekymrede for dig...
That is all.
what the hell..?! Ved første tanke, giver det jo overhovedet ikke mening, men når man tænker over det, så er det jo egentligt meget anderledes end folk som er lammet fra halsen og ned.. Er er kroppen bare fysisk fjernet... Gad vide om man så kan få en hel donor krop? Der er jo en spansk kvinde som har fået to nye hænder fra en anden kvinde...
what the hell..?! Ved første tanke, giver det jo overhovedet ikke mening, men når man tænker over det, så er det jo egentligt meget anderledes end folk som er lammet fra halsen og ned.. Er er kroppen bare fysisk fjernet... Gad vide om man så kan få en hel donor krop? Der er jo en spansk kvinde som har fået to nye hænder fra en anden kvinde...
#377 Ikke hvis du prøver i Internet Explorer, men de er det også hos mig i Firefox
#378; Hvis du læser hans post vil du faktisk indse at du (angiveligvis) ikke holder dine optagelser/billeder for digselv, tværtimod. :-(
Oh, og for alles information, er jeg altså også godt træt af at du ringer til lingualgnota, mens vi forsøger at have en seriøs S/M sæssion, specielt fordi Lin-Lin (som er hans kaldenavn) får enormt nederen over at høre/se/lugte afføring eller anden form for afføring (som han selv nævner, navnligt - og ofte - fækalier).
Det er specielt frustrerende fordi Lin-Lin foretrækker lange, hårde objekter i ... Ja, den eneste indgang en mand nu har, og når han så derpå hører/ser/lugter dette, begynder hans egen tyndtarm at gå helt amok. Sidste gang blev han nød til at slikke hele gulvet ren for sin egen afføring, og selvom det virker for mig betyder det jo ikke at det virker for ham - men hans stolthed forbød ham dog fra at bruge sikkerhedsordet (som i øvrigt, sjovt nok, er numzegaz).
Oh, og for alles information, er jeg altså også godt træt af at du ringer til lingualgnota, mens vi forsøger at have en seriøs S/M sæssion, specielt fordi Lin-Lin (som er hans kaldenavn) får enormt nederen over at høre/se/lugte afføring eller anden form for afføring (som han selv nævner, navnligt - og ofte - fækalier).
Det er specielt frustrerende fordi Lin-Lin foretrækker lange, hårde objekter i ... Ja, den eneste indgang en mand nu har, og når han så derpå hører/ser/lugter dette, begynder hans egen tyndtarm at gå helt amok. Sidste gang blev han nød til at slikke hele gulvet ren for sin egen afføring, og selvom det virker for mig betyder det jo ikke at det virker for ham - men hans stolthed forbød ham dog fra at bruge sikkerhedsordet (som i øvrigt, sjovt nok, er numzegaz).
!! Announcement to everyone in this thread. !!
Please check your navigation, Im sure somebody took a very wrong turnand smelly road. Please correct that and get back inline asap.
;D
Please check your navigation, Im sure somebody took a very wrong turn
;D
Jeg ringer egentligt blot til Lin-Lin for at besvare hans tekst og telefonsvar beskeder, da han tilsyneladende ikke forstår et nej.
Billederne han har fået, har han selv bestilt på foreningens hjemmeside, i forbindelse med vores seneste projekt.
Han er tidligere blevet afvist som hovedperson til projektet, da hans udstyr overhovedet ikke lever op til de nødvendige cm3. (Han søgte ind som hovedpersonen i produktionen af det manglende matriale som nævnes i #268, link 1)
Linket postede han da han i sin iver troede at han ville blive en superstar, og da han senere måtte indse at dette ikke ville ske, synes han at han ville trække vores medlemmers privatliv frem i lyset.
Så i bund og grund tror jeg blot at han er lidt mavesur over at blive afvist.
Nu er tråden jo tagged med "Things that makes you go hmm", og jeg har det indtryk at vores private udskejelser kan få andre til netop at tænke hmm...
Ellers var indlæg #371 mere myntet på link nr. 2 i #268, hvor ordet gay bliver anvendt til at starte en flamewar. På newz.dk er det blot en opfordring til privat fest ^^
Men hvad. Nogen skal jo filme og uploade det manglende matriale som der bliver hentydet til i #268, link 1. Alene folks reaktioner når de ser resultatet er det hele værd :D
Jeg ringer egentligt blot til Lin-Lin for at besvare hans tekst og telefonsvar beskeder, da han tilsyneladende ikke forstår et nej.
Billederne han har fået, har han selv bestilt på foreningens hjemmeside, i forbindelse med vores seneste projekt.
Han er tidligere blevet afvist som hovedperson til projektet, da hans udstyr overhovedet ikke lever op til de nødvendige cm3. (Han søgte ind som hovedpersonen i produktionen af det manglende matriale som nævnes i #268, link 1)
Linket postede han da han i sin iver troede at han ville blive en superstar, og da han senere måtte indse at dette ikke ville ske, synes han at han ville trække vores medlemmers privatliv frem i lyset.
Så i bund og grund tror jeg blot at han er lidt mavesur over at blive afvist.
Nu er tråden jo tagged med "Things that makes you go hmm", og jeg har det indtryk at vores private udskejelser kan få andre til netop at tænke hmm...
Ellers var indlæg #371 mere myntet på link nr. 2 i #268, hvor ordet gay bliver anvendt til at starte en flamewar. På newz.dk er det blot en opfordring til privat fest ^^
Men hvad. Nogen skal jo filme og uploade det manglende matriale som der bliver hentydet til i #268, link 1. Alene folks reaktioner når de ser resultatet er det hele værd :D
Er det ikke at trække den lidt :PDiZaster (382) skrev:kan få andre til netop at tænke hmm
Da det eneste hmm jeg fik, var vel og mærke efter jeg måtte aflevere min aftensmad, om jeg med rette kunne fakturere dig & co for en ny. ;-)
Nu var #381 nødvendigvis heller ikke myntet på du/i havde gjort noget "direkte" forkert. Men se overstående og hermed håber du/i evt. skåner mit næste måltid.
Ellers må jeg jo bare skifte til hård kost eller noget :D
#375 Sådan en har min mor engang haft. (Hun er tidligere frisør.)
http://peecee.dk/upload/view/168296
Jeg ejer en Lenovo 3000 V100 med ét DVD-drev, men for et par dage siden besluttede min computer også lige pludselig, at der nu sidder et HD-DVD-drev i den. What? Det giver vist ikke helt mening...
O.o
Jeg ejer en Lenovo 3000 V100 med ét DVD-drev, men for et par dage siden besluttede min computer også lige pludselig, at der nu sidder et HD-DVD-drev i den. What? Det giver vist ikke helt mening...
O.o
Kan det ikke være Daemon Tools eller andet der har "installeret" et virtuelt drev?
En ren installation af Daemon Tools vil give dig et enkelt virtuelt HD-DVD-drev.
En ren installation af Daemon Tools vil give dig et enkelt virtuelt HD-DVD-drev.
NoScript modifies other extensions to allow self serving scripts and ads.
Attention noscript users
Attention noscript users
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.