mboost-dp1

Things that make you go hmm -leg

Gå til bund
Gravatar #4451 - gnаrfsan
24. jul. 2010 11:18
DiZaster (4450) skrev:
Men det er kun apple folk der opførerer sig som hysteriske møgunger når der er negativ omtale omkring noget apple relateret.

Og det er kun Android kunder der opfører sig som præster, der konstant skal forkynde herligheden ved deres OS, og at hvis man bare bruger deres OS, så har man verden for sinde fødder.
Gravatar #4452 - DiZaster
24. jul. 2010 11:24
gnarfsan (4451) skrev:
Og det er kun Android kunder der opfører sig som præster, der konstant skal forkynde herligheden ved deres OS.

Enig... Det er en anden hmmm... faktor. Det at folk kan komme så meget op i det røde felt, blot pga. af noget så ligegyldigt som mærket/OS'et på en telefon eller laptop...

Forstår ikke de folk som kan lade så ubetydelige ting have så stor en indflydelse på deres dagligdag. Men det er nok det samme der spiller ind, som når jeg ser sports tilhængere gå amok over en eller anden fodbold klub.
Gravatar #4453 - LinguaIgnota
24. jul. 2010 11:27
DiZaster (4450) skrev:
Men det er kun apple folk der opførerer sig som hysteriske møgunger når der er negativ omtale omkring noget apple relateret.

Du har aldrig læst en Android-tråd?
Gravatar #4454 - DiZaster
24. jul. 2010 11:41
LinguaIgnota (4453) skrev:
Du har aldrig læst en Android-tråd?

Jo, der er også mange der mener de har fundet den hellige gral i Android. (Hvilket det langt fra er imho.)

Men det er endnu ikke så slemt som jeg oplever det med Apple. Bare det at enkelte Apple fan boy's nægter at acceptere, at der er nogle små skavanker med Apple's nye telefon, og gerne udstiller deres ignorance til offentligt skue for alle, er for mig at se hjernevask. Det endda efter at Apple har indrømmet at der er problemer. (Omend på deres egen særprægede facon)

Men der er også folk der frivilligt stiller op til bukkake med heste, så der er stupide ekstremer i alle lejre uanset hvor man kigger hen.
Gravatar #4455 - gnаrfsan
24. jul. 2010 11:49
DiZaster (4454) skrev:
Bare det at enkelte Apple fan boy's nægter at acceptere, at der er nogle små skavanker med Apple's nye telefon

Det eneste, jeg har set er at de nægter at tro på at problemet er mærkbart i praksis. Hvis du holder den i venstre hånd og klemmer til, kan du opleve det, men håndtræning er det, jeg har min power ball til.
Jeg er bare generelt træt af folk der går helt amok over sensationsnyheder. Jeg har godtnok ikke set mange af dem, der har noget på sig i virkeligheden. Hverken de positive eller de negative.

Folk elsker at hejse flag og male fanden på væggen.
Gravatar #4456 - DiZaster
24. jul. 2010 11:57
Det hele minder mig om en tidligere arbejdsplads hvor BMW ejerne kørte hetz på de andre klaphatte der f.eks. kørte Alfa Romeo... Der var argumenterne ofte det samme på begge sider...

Der handlede det også blot om at overbevise "modstanderen" om at man var klogere, mere med på beatet og havde truffet det rigtige valg mht. køretøj.

Måske er jeg blot ved at være gammel, men jeg fatter vitterligt ikke hvordan folk kan føle et lille stykke hardware til få tusinde kroner kan definere dem som person, og få enkelte individer til at føle sig bedre end andre. Jeg ser hele Apple flasher sagen som fattigmandens forsøg på at fremstå som mere end vedkommende er. Lidt ligesom poptøsen der flasher sin Prada taske og tror andre synes hun er uber cool...

Men så igen. Det er måske bare mig der ikke falder for reklamerne? Jeg bliver heller ikke imponeret når nogen flasher deres Ferrari eller lign..? (Jeg er langt mere interesseret i at vide hvordan de er nået dertil, og om jeg kan lave forretninger med dem :-))
Gravatar #4457 - Slettet Bruger [1254964853]
24. jul. 2010 11:59
DiZaster (4456) skrev:
Det hele minder mig om en tidligere arbejdsplads hvor BMW ejerne kørte hetz på de andre klaphatte der f.eks. kørte Alfa Romeo... Der var argumenterne ofte det samme på begge sider...

Man er ikke en bilentusiast hvis man ikke har ejet en Alfa. finito :)

...Det sir de selv på Topgear. ^^
Gravatar #4458 - DiZaster
24. jul. 2010 12:01
gnarfsan (4455) skrev:
Det eneste, jeg har set er at de nægter at tro på at problemet er mærkbart i praksis. Hvis du holder den i venstre hånd og klemmer til, kan du opleve det, men håndtræning er det, jeg har min power ball til.
Jeg er bare generelt træt af folk der går helt amok over sensationsnyheder. Jeg har godtnok ikke set mange af dem, der har noget på sig i virkeligheden. Hverken de positive eller de negative.

Enig igen. Den her sag har helt sikkert fået mere opmærksomhed en fortjent, men det er jo Apple det handler om, og de er jo kendt for at have store armbevægelser og nedgøre andre...

Det er lidt ligesom at læse kommentarerne på Ektstra Bladet til nyheden om at endnu en prangende kendis er gået fallit. Der finder du også masser af skadefro personaer som hellere end gerne ytrer sig negativt om emner de intet aner om.
Gravatar #4459 - gnаrfsan
24. jul. 2010 12:02
DiZaster (4456) skrev:
Jeg ser hele Apple flasher sagen som fattigmandens forsøg på at fremstå som mere end vedkommende er. Lidt ligesom poptøsen der flasher sin Prada taske og tror andre synes hun er uber cool...

Jeg har ikke købt min for at være flashy, men det er en anden ting jeg ikke bryder mig om. Folk skal skæres over en kam.
Jeg købte en iPod Touch 1G, og blev imponeret af dens interface. Så kom Android, og jeg blev imponeret over det, men så så jeg i hundredevis af reviews og hands-on videoer på youtube af begge dele, og blev alligevel ved iPhone OS. Jeg er totalt ligeglad med hvad andre mener om min iPhone.
DiZaster (4456) skrev:
Det er måske bare mig der ikke falder for reklamerne?

Nej, jeg falder heller ikke for reklamerne. Jeg falder primært for funktioner. iPhonen og iPod Touchen tilbød noget nyt: Multitouch, og ingen knapper. Jeg måtte simpelthen finde ud af om det var lykkedes for dem at lave en god grænseflade.

Senest vil jeg helst have Windows 7. Men det er der jo ikke endnu.
Gravatar #4460 - LinguaIgnota
24. jul. 2010 12:03
Alfa, for sure. Gal, de er sjove at køre i. Og så ser de meget, meget frækkere ud.
Gravatar #4461 - gnаrfsan
24. jul. 2010 12:08
Jeg har aldrig brudt mig om BMW og Alfas designs. Giv mig en Audi tak.
Gravatar #4462 - DiZaster
24. jul. 2010 12:12
SlettetBruger (4457) skrev:
Man er ikke en bilentusiast hvis man ikke har ejet en Alfa. finito :)

...Det sir de selv på Topgear. ^^

Heh, jeg har selv haft 2 stk. 159 (Begge 2009 modeller), men er ikke synderligt imponeret over dem. Min personlige favorit indtil nu er en 2009 BMW 525. Den var fun, og meget lækker at køre 5+ timers stræk i. (Jeg har haft fingrene i knapt 40 biler i 2009 frem til nu. Alle 2009/10 modeller)

Jeg har desværre ikke haft muligheden for en MB endnu, men har pt. kig på en 2005 CL55 AMG med 500HK :-)
Gravatar #4463 - Slettet Bruger [1254964853]
24. jul. 2010 12:15
BMW'er er gået hen og blevet kedelige at kigge på imo. Det er forbeholdt gurkere og direktøre. så man ved hvem der er hvem.

På et senere tidspunkt kan vi banne alle BMW ejere fra danmark og så falder gurker bestanden med 40%. xD

Var ved at købe en fræk lille mito engang, indtil jeg så den kostede en testikkel at forsikre.
Gravatar #4464 - LinguaIgnota
24. jul. 2010 12:16
DiZaster (4462) skrev:
Heh, jeg har selv haft 2 stk. 159 (Begge 2009 modeller), men er ikke synderligt imponeret over dem.

Vi kan ikke være venner mere.
Gravatar #4465 - DiZaster
24. jul. 2010 12:29
gnarfsan (4459) skrev:
Jeg har ikke købt min for at være flashy, men det er en anden ting jeg ikke bryder mig om. Folk skal skæres over en kam.
Jeg købte en iPod Touch 1G, og blev imponeret af dens interface. Så kom Android, og jeg blev imponeret over det, men så så jeg i hundredevis af reviews og hands-on videoer på youtube af begge dele, og blev alligevel ved iPhone OS. Jeg er totalt ligeglad med hvad andre mener om min iPhone.

Selvfølgeligt er der mange personer som er ligeglad med hvad andrer mener, men som bliver sat i bås med alle de andre... (Har vi ikke hørt den før med f.eks. invandrer kriminalitet også :D)

En ting der irriterer mig er de folk som prædiker Apple's produkter som fejlfrie.

Vi har adskillige apple produkter hos os (I og med at vores mest benyttede software KUN kan køre på MAC's), men jeg har oplevet ligeså mange fejl på deres produkter som jeg gør på vores ikke Apple produkter.

Som nævnt i en anden tråd har vi en f.eks. en MBP som er blevet repareret 3 gange (Samt vinder de ikke kredit på det faktum at vi hver gang skal kæmpe med Apple's repair center, for at bevise det er en kendt Apple fejl. Gør vi ikke det, skal vi betale €900 for at få skiftet MB'et)

Derudover har jeg haft en defekt iPod Nano der stod af inden for garanti perioden

Været i et studie hvor en hel dags session ikke blev til noget fordi deres nyindkøbte Mac Pro stod af, og Apple ikke kunne hjælpe. Det endte med at vi fandt et andet studie hvor vi kunne låne reservedele.

Oplevet en 27" iMac der konstant brændte varm (Den tidligere dual core model) efter få timers arbejde.

Så alt i alt er det som de fleste selvtænkende personer herinde godt er klar over. Alle store som små firmaer laver fuck ups uanset hvad. Tror man mig ikke, kan man jo blot google sit yndlings produkts navn sammen med keywords som error, issue ol.. :)
Gravatar #4466 - DiZaster
24. jul. 2010 12:40
LinguaIgnota (4464) skrev:
Vi kan ikke være venner mere.

Jeg er faktsik selv fan af Alfa's design, og synes at fronten på den nye alfa 159 ser hammer ond ud, men den var simpelthen ikke egnet til langture. Vognbunden var meget hård, og sæderne ikke særligt komfortable. Har man kørt de engelske veje tynde, ved man sikkert hvor elendig stand de er i. Mange af deres hovedveje minder mig om de betonveje jeg oplevede som barn da vi kørte igennem Polen.

Grunden til at jeg havde 2 stk. var fordi det eletriske system delvist fuckede op i den første, så basale ting som vinduesviskere, cigaret tændere (Satnav) ol. ikke fungerede. (Den brændte konstant sikringer af)
Gravatar #4467 - DiZaster
24. jul. 2010 12:41
SlettetBruger (4463) skrev:
BMW'er er gået hen og blevet kedelige at kigge på imo

Men for fanden hvor kører de dog godt... Gad sindsygt godt at prøve en nyere M5 eller M6 :-)
Gravatar #4468 - gnаrfsan
24. jul. 2010 14:11
DiZaster (4465) skrev:
En ting der irriterer mig er de folk som prædiker Apple's produkter som fejlfrie.

Også mig. De har haft alle mulige fejl, og det sker da også af og til at en app crasher eller at noget opfører sig underligt på iPhonen. Og man kan være heldig eller uheldig med alle produkter. Til sammenligning, med din iPod oplevelse, så fungerer min gamle touch stadig, efter 3 år. Min bror har den dog nu.
DiZaster (4465) skrev:
Alle store som små firmaer laver fuck ups uanset hvad.

Ja
Gravatar #4469 - Slettet Bruger [1254964853]
24. jul. 2010 14:54
http://www.kitchencritic.co.uk/2008/08/joseph_jose...

At jeg har købt overstående og først idag når jeg fik det af posten kommet til at tænke over det freudiske design
Gravatar #4470 - Ronson ⅍
24. jul. 2010 15:57
Folk der ser top gear skulle have nosserne klippet af med en meget præcis og skarp saks (ingen grund til at forvolde dem yderligere smerte, de må have det skidt nok i forvejen)
Gravatar #4471 - XorpiZ
24. jul. 2010 16:06
Wat!

Top Gear er brilliant underholdning. Det er ikke så videnskabeligt, og det er ret scripted, men det er stadig fantatisk underholdende.
Gravatar #4472 - LinguaIgnota
24. jul. 2010 16:12
XorpiZ (4471) skrev:
Wat!

Top Gear er brilliant underholdning. Det er ikke så videnskabeligt, og det er ret scripted, men det er stadig fantatisk underholdende.

This.

Jeg kunne ikke være mere ligeglad med biler, men jeg ser stadig Top Gear fra tid til anden. Clarkson er superhyggelig.
Gravatar #4473 - XorpiZ
24. jul. 2010 16:23
I concur.

Og så er deres challenges altid herlige.
Gravatar #4474 - gnаrfsan
24. jul. 2010 16:33
Gravatar #4475 - Slettet Bruger [1254964853]
24. jul. 2010 17:09
At jeg for at kunne rippe film, skal formatere min pc.

Der er et eller andet under installation af vobsub der er fucket. og nu kommer der ikke undertekster med når jeg konvertere til AVI med autoGK.

Gravatar #4476 - Slettet Bruger [1254964853]
24. jul. 2010 17:52

omkring 1:20 knægten med paintgøbben
Gravatar #4477 - Slettet Bruger [1254964853]
24. jul. 2010 22:48
Haiti er et godt eksempel på hvad vi mennesker gør forkert.

Engang var det en perle i det caribiske hav. idag kan det ikke engang føde dets eget population. kun 2% af hvad der engang var et rigt vegetation er tilbage, intet stopper nu solen fra at tørlægge jorden og umuliggøre rig plantevækst.

Borneo havde engang en smuk smuk skov, med masser af liv og vækst. om 10 år vil den sidste del være forsvundet, og erstattet af Oliepalme. 10% af Amazon er blevet rydet og bliver nu brugt til at produceret soyabønner der skal føde køer, der skal stille sulten efter kød, her i EU.

... scratch den del med Borneo, fandt lige ud af Palmeolie bliver brugt til napalm WOO.

Det eneste der overgår vores griskhed er vores trang til at sprænge ting i luften :D

So what, mennesket gør skade på planeten vi ikke kan fikse igen. worst case er at menneskeheden når nær-uddød status. sammen med resten af jordens beboere. Vi har alligevel kun været her i et øjeblik hvis man kigger på multiversets store ur. Jorden skal nok klare sig. True at i de første 50 år efter vi opdagede olie lavede mere ravage på jorden end vi har gjort siden vi begyndte at gå på 2 ben. Men hey, vi dør, rådner, bliver ædt af små organismer, og "bliver måske selv" til olie en dag. ^^

nok pis, sørgeligt er det dog. Som at se en slinky ned af den store trappe i Ace ventura - when natures call. og ligemeget hvor mange gange man ser filmen, ved man at for hver trin den tager, er den ét skridt tættere på det andet nederste trin hvor den ikke kan klare mere.

Rapanui folket VAR et levene bevis for hvad der kan ske. De levede på påskeøen, men er den dag idag uddøde. Fra hvad der var et fantastisk civilisation gik de langsomt mod enden med deres egen griskhed, de var moderne, havde skulptøre, briliante navigatøre. og med en fantastisk fiskeindustri. Men deres dumhed ledte dem i deres grav, da de huggede mer og mer træ ned til brænde. Det resulterede i jorderosion. inden længe kunne de ikke få afgrøde fra jorden. Intet træ til både. slut!

Andre sjove fakta, de rigeste 2% af jordens befolkning udgør 50% af den samlede rigdom. 50% af jordens fattigste lever i er mest resourcefyldteområder af jorden. 1/6 af jordens befolkning lever under så kummerlige og overpopulerede forhold, at de ikke har adgang til dagligt vand, sygehjælp og strøm.
Sult har indflydelse på næsten 1mia mennesker jorden omkring, på trods af at der dagligt bliver smidt tonsvis af mad væk andre steder i verdenen. Her har 7/11 dog fat i noget af det rigtige. det mad de har til overs i butikkerne gives til fattige og hjemløse... dagligt.

Anyhow, det som en interessant tekst. se det som noget generisk. eller se det som reklame :) jeg fandt denne på boxee. Den er meget spændende.

Gravatar #4478 - LinguaIgnota
24. jul. 2010 22:54
SlettetBruger (4477) skrev:
Hai guise, jeg har sniffet helt enormt meget lim. Det dufter bare herregodt. Og så noget med en skov på Borneo, mkay.
Gravatar #4479 - Slettet Bruger [1254964853]
24. jul. 2010 23:13

i'm not done ^^ der er postitive ting også.

Antarktisk er et kontinent med uanede mængder af resourcer, en skattekiste INGEN kan tage for sin egen. En aftale underskrevet af 49 nationer. Beskytter den, som et fristed til videnskab og fred.

Costa rica stod med et dilemma, bruge resourcer på krig, eller naturen, landet har ikke længere en hær. istedet går pengene til skoler, natur og økotourisme.

Sydkoreas skove lå i ruiner efter krig. takket være landets stærke indsats dækker skove nu 65% af landet. 75% af al papir bliver genandvendt.

Gabon er et af verdens førene "producenter" af træ. stærke love bestemmer at man ikke må fælde mere end ét træ, pr hektar. De har indset deres skove er deres vigtigste indtægtskilde, og giver den derfor til til at hele.

Danmark bliver nævnt 2 gange. for vores vindmølleparker ud for kysten. og vores kulkraftværk der frigiver co2'en ned i jorden istedet for i luften. hmm!

Så det er ikke alt skidt ^^ Don't be a pessimist it's to late...
Gravatar #4480 - LinguaIgnota
24. jul. 2010 23:16
Costa rica stod
med et dilemma, bruge
resourcer på.

Worst. Haiku. Ever.
Gravatar #4481 - Slettet Bruger [1254964853]
24. jul. 2010 23:17
I don't get it.

Men det er vel også meningen med den her tråd ;-)
Gravatar #4482 - gnаrfsan
24. jul. 2010 23:24
Det er fuldstændigt vanvittigt at erstatte hele regnskoven med palmer. Der er mange flere penge i opium og hash.
Gravatar #4483 - zin
24. jul. 2010 23:25
#4480:

LinguaIgnota (4480) skrev:
Costa rica stod
med et dilemma, bruge
resourcer på krig

Fix'd.
Gravatar #4484 - Slettet Bruger [1254964853]
24. jul. 2010 23:33
ZiN (4483) skrev:
Fix'd.

Nogen speciel begrundelse for flamebaiten den Herre?
Gravatar #4485 - Ronson ⅍
25. jul. 2010 00:19
Ja det vil jeg også gerne vide
Gravatar #4486 - Slettet Bruger [1254964853]
25. jul. 2010 00:21
Han kan måske ikke li den friske duft af napalm om morgenen?
Gravatar #4487 - zin
25. jul. 2010 01:01
... Det var Ronson, der gjorde det. :-(
Gravatar #4488 - Daniel-Dane
25. jul. 2010 01:07
http://newz.dk/~zin skrev:
Datateknikerelev ved SDU i Sønderborg - og selvfølgelig det mest uoplyste menneske på planeten.
Gravatar #4489 - gnаrfsan
25. jul. 2010 10:17
Googles nye billedsøgning.
Gravatar #4490 - LinguaIgnota
25. jul. 2010 10:21
gnarfsan (4489) skrev:
Googles nye billedsøgning er awesome.
Gravatar #4491 - gnаrfsan
25. jul. 2010 10:28
indlæg #4490 :P
Gravatar #4492 - gnаrfsan
25. jul. 2010 10:43
#4477:
Samme historie i Danmark btw, bare meget meget tidligere i historien, og korn istedet for oliepalmer.
Gravatar #4493 - LinguaIgnota
25. jul. 2010 10:47
12-årig kineser med herrestore patter.
Gravatar #4494 - Ronson ⅍
25. jul. 2010 10:55
herrestore vamle patter
Gravatar #4496 - Qw_freak
25. jul. 2010 11:59
Vælg en hvilken som heltst video på youtybe, pause den når den går i gang, hold venstre pil-tast nede og vupti et lille snake spil/påskeæg.....
Gravatar #4497 - MiniatureZeus
25. jul. 2010 13:22
LinguaIgnota (4493) skrev:
herrestore patter

De er åbenbart så store, så militæret må hjælpe! (side 2)
Gravatar #4498 - MiniatureZeus
25. jul. 2010 13:23
gnarfsan (4489) skrev:
Googles nye billedsøgning.

Hvad er der nyt ved den?
Gravatar #4499 - gnаrfsan
25. jul. 2010 13:28
MiniatureZeus (4498) skrev:
Hvad er der nyt ved den?

Den er anderledes i IE her. En hel masse javascript hover halløj, så den er lidt af et minefelt, hvis man bare hurtigt vil finde et billede.
Man scroller sig frem til alting. Jeg ville meget hellere have sider, som før.
Gravatar #4500 - Ronson ⅍
25. jul. 2010 13:59
MiniatureZeus (4498) skrev:
Hvad er der nyt ved den?

http://www.google.com/images?um=1&hl=en&sa...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login