mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hvad fanden har det lige være i gang den sidste måned siden mange af alle vores retards har været væk? Tror satme jeg skal mere ud af den fantasiverden som folk kalder det virkelige liv og så mere ind på Newz.
For lige at vende tilbage til mit "ny telefon?"-spørgsmål...
Jeg er indtil videre blevet anbefalet en WP/Samsung Omnia W/Nokia Lumia 800, men er der en telefon, jeg bare ikke må overse? Er I ufatteligt glade for jeres egne telefoner, så flash dem! Jeg skal nok bestille denne her weekend, så det kunne være awesome, hvis jeg kunne beslutte mig snart. OBS: Jeg gider ikke iPhones, og jeg er vant til Nokia, hvis sidstnævnte da har noget som helst at sige.
Jeg er smartphone-N00b, so talk to me like one.
Jeg er indtil videre blevet anbefalet en WP/Samsung Omnia W/Nokia Lumia 800, men er der en telefon, jeg bare ikke må overse? Er I ufatteligt glade for jeres egne telefoner, så flash dem! Jeg skal nok bestille denne her weekend, så det kunne være awesome, hvis jeg kunne beslutte mig snart. OBS: Jeg gider ikke iPhones, og jeg er vant til Nokia, hvis sidstnævnte da har noget som helst at sige.
Elskov (19753) skrev:Er I ufatteligt glade for jeres egne bryster, så flash dem!
Ja kom gerne. Nej vent. Ingen manboobs!
Hey, ehm, jeg har jo dette hersens Apple TV tilsluttet tv'et, som står på et bord med hjul. Det bliver rullet lidt frem og tilbage, så det dur ikke rigtigt at have for mange kabler og skidt og gejl liggende. Derfor kunne jeg godt tænke mig at få noget trådløs lyd sendt til 2-4 mindre højtalere, som jeg kan placere rundt omkring i lokalet - sådan på en hylde eller whatever. Det skal ikke være noget særligt, bare noget, som kan spille sådan en ministue op og levere lidt film- og serielyd.
Men altså, jeg er helt på bar bund. Hvordan anskaffer man sig lettest og billigst sådan et setup? Jeg har vitterligt ikke de store krav; så længe lortet kan kontrolleres med en fjernbetjening, så er jeg glad.
Men altså, jeg er helt på bar bund. Hvordan anskaffer man sig lettest og billigst sådan et setup? Jeg har vitterligt ikke de store krav; så længe lortet kan kontrolleres med en fjernbetjening, så er jeg glad.
Elgiganten kører tilbud på HTC Sensation til 2499,- (eller var det et dagstilbud?).Elskov (19753) skrev:For lige at vende tilbage til mit "ny telefon?"-spørgsmål...
LinguaIgnota (19755) skrev:Hey, ehm, jeg har jo dette hersens Apple TV tilsluttet tv'et, som står på et bord med hjul. Det bliver rullet lidt frem og tilbage, så det dur ikke rigtigt at have for mange kabler og skidt og gejl liggende. Derfor kunne jeg godt tænke mig at få noget trådløs lyd sendt til 2-4 mindre højtalere, som jeg kan placere rundt omkring i lokalet - sådan på en hylde eller whatever. Det skal ikke være noget særligt, bare noget, som kan spille sådan en ministue op og levere lidt film- og serielyd.
Når du nu er apple-mand burde et sæt aktive højtalere der understøtter apple airport vel være et oplagt bud?
læst evt http://elektronik.guide.dk/Højttaler/Dynaud...
En anden mulighed er at slutte sådan en her til dit nuværende anlæg http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&i... det er ihvertfald billigt, men ved ikke omde understøtter apple-tv.
Elskov (19757) skrev:Jeg synes bare, jeg har hørt nogle stykker brokke sig over htc-telefoner... Har hørt, de kræver lidt tålmodighed :P
Jeg har ikke erfaring med HTC's Android telefoner, men umiddelbart ligner den et rigtigt godt tilbud.
Der ser ikke ud til at være voldsomt meget brok på XDA-developers. Men se dig om efter user reviews.
Jeg har selv en HTC Titan med WP7, og den er jeg rigtigt glad for. Men den er i en lidt anden prisklasse. Jeg er dog blevet ret imponeret af udførslen. Helt klart på linie med en iPhone, hvis man ser på byggekvaliteten.
Jeg har det her at gøre godt med:
http://www.ehomeupgrade.com/wp-content/uploads/app...
Så vi skal ud i noget, der har en optisk indgang.
Jeg har det her at gøre godt med:
http://www.ehomeupgrade.com/wp-content/uploads/app...
Så vi skal ud i noget, der har en optisk indgang.
Hvad med at stripse ledningerne sammen til en pølse? Du skal jo alligevel have ledninger hen til bordet alligevel.
Elskov (19753) skrev:Er I ufatteligt glade for jeres egne telefoner, så flash dem!
Jeg har en HTC Mozart (WP7), og der er ikke så meget at sige om den, imo.
Ikke noget nederen at nævne, men heller ikke noget wauw. :P
Jeg ville klart vælge Lumia 800 over Mozart. 16 GB storage vs 8 GB storage.
Mnc (19763) skrev:16 GB storage vs 8 GB storage.
noneffictive argument
Counterargument:
S-LCD (Mozart) vs AMOLED (Lumia 800)
ITS SUPER EFFECTIVE:
http://www.mobiletechworld.com/wordpress/wp-conten...
http://st.gsmarena.com/pics/10/08/htc-desire-slcd/...
http://www.swedroid.se/wp-content/uploads/2010/09/...
"Jeg lytter til de 3 samme numre på repeat, men hvis jeg ikke samtidig har 15,99GB andet musik på telefonen bliver jeg negativ"
Det er alt jeg læser af det du skriver...
Countercountercounter argument:
Udskiftelig batteri, Standard batteri i både Lumia og Mozart er skod. Men mozarten kan du butfucke med 1800maH
Det er alt jeg læser af det du skriver...
Countercountercounter argument:
Udskiftelig batteri, Standard batteri i både Lumia og Mozart er skod. Men mozarten kan du butfucke med 1800maH
Mnc (19765) skrev:
Counterargument:
Ikke nok plads til min musik! Rend mig. :(
Counter-counter argument: Stream lortet.
Mnc (19765) skrev:Ikke nok plads til min musik! Rend mig. :(
Google Music. Der er plads til 20.000 musiknumre. Det kræver så en Android-telefon, eller en telefon med browser. Android med Google Music-appen giver den bedste oplevelse, men alle browsere som går ind på music.google.com kan bruges.
LinguaIgnota (19769) skrev:Alrekr (19768) skrev:Det kræver så en Android-telefon, eller en telefon med browser.
Bitch, please.
Findes der også en app til WP så? Det vil da være optur for alle jer andre :)
Edit: Det ser sådan ud: http://www.phonearena.com/news/Access-Google-Music...
Okay, så jeg har fået at vide, at det er Android og ikke WP, der har alle de fede apps...? True/not true? Og min far vil gerne have, jeg får en android, så jeg kan lære ham at bruge hans egen telefon xD Så hvis vi nu siger, det skal være en Android, hvad siger I så?
Mnc (19765) skrev:Ikke nok plads til min musik!
SlettetBruger (19766) skrev:Jeg lytter til de 3 samme numre på repeat, men hvis jeg ikke samtidig har 15,99GB andet musik på telefonen bliver jeg negativ
Jeg kan ikke se ligheden, men fair nok!
Jeg har måttet sortere noget musik fra (fordi "andet" synes det skal fylde over 2 GB). :(
Jeg kører altid random. Okay, ikke altid, cirka 1 ud af 25 gange smider jeg et album på, men resten af tiden tager jeg bare
Music -> Songs -> Shuffle All
Kommer der så musik jeg ikke er i humør til, så bruger jeg bare Next knappen. Det er primært en blanding af hiphop, rock/metal, en lille smule electronic og så klassisk.
Also Frank Sinatra. Yndlingsmusik til når man er på farten.
Elskov (19771) skrev:Okay, så jeg har fået at vide, at det er Android og ikke WP, der har alle de fede apps...? True/not true? Og min far vil gerne have, jeg får en android, så jeg kan lære ham at bruge hans egen telefon xD Så hvis vi nu siger, det skal være en Android, hvad siger I så?
Jeg ville gå ned i en TDC-forretning og prøve et par Android-telefoner og et par WP-telefoner. Evt. kan du krydre besøget med at have en iPhone 4S i hånden og så se hvad du bedst kan li'.
Elskov (19775) skrev:Also, den skal være til at købe på tdc-shoppen, da jeg skifter til tdc og vil afbetale min telefon igennem mit abonnement.
HTC Sensation eller Samsung Galaxy SII.
Det skal være en telefon, hvor Elskov kan ramme en enkelt tast ad gangen. Jeg foreslår Samsung Galaxy Note.
Hurrr
Var i byen til klokken syv, ude på opgave klokken 12, nu er jeg hjemme, hvad skal jeg se?!? Need movies og kan ikke finde noget spændende!
Var i byen til klokken syv, ude på opgave klokken 12, nu er jeg hjemme, hvad skal jeg se?!? Need movies og kan ikke finde noget spændende!
LinguaIgnota (19781) skrev:Hvilken genre?
Sci-Fi er altid godt, desto flere mennesker der kradser af/kan kradse af desto bedre, Wargames, Terminator etc etc, den stil!
Eller en god krigsfilm eller biografi etc etc.
Endte med at se "Eagle Eye". Første film jeg har set med Shia La Bouf hvor man faktisk glemmer, at det er ham. Helt ok, sådan, på en lørdag aften...
Ronson (19785) skrev:Var det det eventyr?
Det er svært at svare på. Måske google kan hjælpe dig lidt, men ellers kunne en backup vel for satan i helvede også have reddet lidt data, din inkompetente pauseklovn?
Eller var du ude efter ja/nej svar? Jeg er lidt forvirret nu...
OxxY (19788) skrev:du må have haft slemme tæmmermænd. MAgen til skodfilm skal man da lede længe efter.
Ha, det er sgu langt fra den ringeste film jeg har set. In Time, den er så ringe, at man griner af den. Inception er også væsentligt ringere. Alle nye film sucks, så nu ser jeg Christmas Vacation, Chevy Chase rock.s
Ok, man skal altså lede samtlige tråde på siden igennem før man poster et link?!?. Virkeligt genialt.
Nej det er ikke en gentagelse.
For at det er en gentagelse skal det, medmindre det spammes i samtlige tråde, være fra samme tråd.
Synes ikke man kan gå og straffe folk for ikke at have gennemlæst samtlige tråde på siden.
Nej det er ikke en gentagelse.
For at det er en gentagelse skal det, medmindre det spammes i samtlige tråde, være fra samme tråd.
Synes ikke man kan gå og straffe folk for ikke at have gennemlæst samtlige tråde på siden.
Daniel-Dane (19794) skrev:Det ændrer da ikke på, at det er en gentagelse. (;
Efter som det er en dokumentar der blev offentliggjort for et par dage siden, synes jeg da det er godt klaret hvis jeg har glemt at jeg har posted den tidligere.
Jakob Jakobsen (19798) skrev:Daniel-Dane (19794) skrev:Det ændrer da ikke på, at det er en gentagelse. (;
Efter som det er en dokumentar der blev offentliggjort for et par dage siden, synes jeg da det er godt klaret hvis jeg har glemt at jeg har posted den tidligere.
http://newz.dk/forum/tagwall/things-that-make-you-...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.