mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Mark 404 Jensen
Kan man ændre sin HTTP404-fejl, hvis det ikke er min egen server? Jeg ved hvordan man gør det i f.eks. ISS - men kan jeg gøre det på mit domæne, når det bliver ejet af [udbyder] - if so, how?
Kan man ændre sin HTTP404-fejl, hvis det ikke er min egen server? Jeg ved hvordan man gør det i f.eks. ISS - men kan jeg gøre det på mit domæne, når det bliver ejet af [udbyder] - if so, how?
Dvs, hvis jeg redigerer min .htacess fil, og skriver
Så ændres det? Arh geil mann! Prøver det lige ved lejlighed.
Dvs, hvis jeg redigerer min .htacess fil, og skriver
ErrorDocument 404 /404.html
Så ændres det? Arh geil mann! Prøver det lige ved lejlighed.
Sol Jensen
Jeg er nisseven for en, som hedder Sol. Nu skal jeg være lidt irriterende, så jeg har tænkt mig at skrive en masse små sedler med linjer fra sange, hvori Sol indgår. Der vil også være et par talemåder.
So far:
[list]
[li]"Når man taler om Solen, så skinner den."[/li]
[li]"Dele sol og vind lige."[/li]
[li]God morgen, Sol[/li]
[li]Se, det summer af sol[/li]
[li]Min lille sol[/li]
[li]Costa del sol[/li]
[li]Solsang[/li]
[/list]
Jeg er nisseven for en, som hedder Sol. Nu skal jeg være lidt irriterende, så jeg har tænkt mig at skrive en masse små sedler med linjer fra sange, hvori Sol indgår. Der vil også være et par talemåder.
So far:
[list]
[li]"Når man taler om Solen, så skinner den."[/li]
[li]"Dele sol og vind lige."[/li]
[li]God morgen, Sol[/li]
[li]Se, det summer af sol[/li]
[li]Min lille sol[/li]
[li]Costa del sol[/li]
[li]Solsang[/li]
[/list]
Ronson (22411) skrev:Kunne du ikke bare lave et kæmpe skilt hvor der står "Du har et fjollet navn. HAHA!"?
Jo.
http://peecee.dk/uploads/122012/images1.jpg
http://www.fdim.dk/statistik/internet/toplisten om den er helt præcis ved jeg ikke.
Mark "Apple" Jensen
Kan det virkelig passe at en sen 2011/tidlig 2012 15" macbook pro kun kan klare 2x4 giga ram og ikke 2x8? (Lion 7.5), photoshop er mega ram liderlig, så ville gerne smide noget extra i damens macbook, men virker fjollet at den ikke kan tage 16 når den nu er 64bit. Apples support side siger max 8, men det kunne jo være den var outdated.
Kan det virkelig passe at en sen 2011/tidlig 2012 15" macbook pro kun kan klare 2x4 giga ram og ikke 2x8? (Lion 7.5), photoshop er mega ram liderlig, så ville gerne smide noget extra i damens macbook, men virker fjollet at den ikke kan tage 16 når den nu er 64bit. Apples support side siger max 8, men det kunne jo være den var outdated.
OxxY (22418) skrev:Mark "Apple" Jensen
apple siger tit mindre. Andre siger 16 er fint. Hent mactracker og se.
http://peecee.dk/uploads/122012/Screen_shot_2012-1...
OxxY (22418) skrev:macbook pro kun kan klare 2x4 giga ram
Er ret sikker på der ikke bliver lavet chipset der kun kan klare så lidt.
En T61 fra 2006 kan klare 8GB.
OxxY (22418) skrev:Mark "Apple" Jensen
16 GB.
Klik
SlettetBruger (22420) skrev:OxxY (22418) skrev:macbook pro kun kan klare 2x4 giga ram
Er ret sikker på der ikke bliver lavet chipset der kun kan klare så lidt.
En T61 fra 2006 kan klare 8GB.
Det var også min tanke, men man ved jo aldrig med apple :)
apkat (22419) skrev:OxxY (22418) skrev:Mark "Apple" Jensen
apple siger tit mindre. Andre siger 16 er fint. Hent mactracker og se.
http://peecee.dk/uploads/122012/Screen_shot_2012-1...
Vil jeg prøve, tak.
Mark Jensen skal have et sted at opbevare kærestens legetøj
Hvor køber man skrin/kasser/æsker, med lås - uden at det er noget antikvitets-crap?
Hvor køber man skrin/kasser/æsker, med lås - uden at det er noget antikvitets-crap?
SlettetBruger (22424) skrev:Mark Jensen skal have et sted at opbevare kærestens legetøj
Skal du have mulighed for at låse dildoerne væk så hun rent faktisk gider lege med dig?
edit: men hvad med sådan nogle pengekasser? Dem i noget metal med lås i toppen, de fås i et hav af størrelser. http://www.harald-nyborg.dk/p2741/pengekasse-250x1...
OxxY (22425) skrev:Skal du have mulighed for at låse dildoerne væk så hun rent faktisk gider lege med dig?
mja, det er ikke ting man lige vil ha liggende fremme, så ligesågodt få en kasse med lås, da en kasse i sig selv er relativ interessant at kigge i :P
Tak, sådan en lille blå en sikrer også at hun ikke finder noget der er større end 25cm - ikke fordi 25cm ikke ville være længe nok til at give mindre-værdskomplekser.
Mja, vi sover 15cm over gulvet :P (futon på trægulv) så det ville nok se dumt ud - medmindre man skære benene af.
Jeg har et lille problem, som i tøser herinde helt sikkert kan hjælpe mig med ;)
I min jagt på online backup, har jeg kigget lidt på Amazon cloud, men jeg kan ikke helt gennemskue hvad det koster. Lad os sige jeg skal bruge 500GB plads et sted i deres cloud, og jeg har specielle krav, andet end at det kunne være praktisk med en løsning ala dropbox, hvor jeg så blot kunne udpege et directory der skulle backes up fra.
Men god gammeldags ftp eller lign overførsel kunne jeg nu også sagtens "nøjes" med :)
Måske er det slet ikke Amazon, jeg skal kigge på, men hvor skal jeg så kigge hen?
Hvis det har nogen betydning, så er det RAW filer fra mit Canon kamera jeg gerne vil have en online backup af.
I min jagt på online backup, har jeg kigget lidt på Amazon cloud, men jeg kan ikke helt gennemskue hvad det koster. Lad os sige jeg skal bruge 500GB plads et sted i deres cloud, og jeg har specielle krav, andet end at det kunne være praktisk med en løsning ala dropbox, hvor jeg så blot kunne udpege et directory der skulle backes up fra.
Men god gammeldags ftp eller lign overførsel kunne jeg nu også sagtens "nøjes" med :)
Måske er det slet ikke Amazon, jeg skal kigge på, men hvor skal jeg så kigge hen?
Hvis det har nogen betydning, så er det RAW filer fra mit Canon kamera jeg gerne vil have en online backup af.
HAr altid været mountainbike/mange gear -typen. MEn det er sku slut nu.
For høj pris, og for mange bevægelige dele der skal serviceres.
For høj pris, og for mange bevægelige dele der skal serviceres.
Kildemoes, har en city-bike-ting, utrolig nem at vedligeholde, 8 gear, kostede ca 4k
Kildemoes, har en city-bike-ting, utrolig nem at vedligeholde, 8 gear, kostede ca 4k
wc4 (22433) skrev:Hvis man skal have sig en ny ordentlig herrecykel, som kan holde til at det danske vejr, hvilken skal man så anskaffe sig?
Evt. nogle fynboere som kan anbefale en butik?
har ikke været i selve butikken, men han har gode priser på hjemmesiden og svarer hurtigt på mail http://www.kjeldscykler.dk/Page/72.html
Personligt kan jeg anbefale Centurion Ultimate 2012, godt stift stel fast frempind, flot (imho), kommer med rullebremser og skærme, god pris pga limited 2012 edition.
Jeg er ikke så glad for Kildemoes, syntes tit de driller med gearerne og er for tunge.
Hvad gør man for at streame DR's radiokanaler til ens Windows Phone?
Synes ikke jeg kan finde en god løsning.
Synes ikke jeg kan finde en god løsning.
markjensen vil ikke være nøgen
Er denmarkabercrombieandfitch.eu for real? Den ser lidt underlig ud og har underlige/manglende oversættelser
Er denmarkabercrombieandfitch.eu for real? Den ser lidt underlig ud og har underlige/manglende oversættelser
Jeg ville ikke bruge en netbutik der ikke skriver deres adresse på siden. Enten i bunden af siden eller under Kontakt os.
SlettetBruger (22440) skrev:Hvad gør man for at streame DR's radiokanaler til ens Windows Phone?
Tunein radio?
markjensen (22442) skrev:markjensen vil ikke være nøgen
Lyder
Fra siden skrev:
Abercrombie and Fitch Danmark Outlet, et godt tilbud på 2000 + A & F Samlinger, 2012 Sidste HOT New Style i aktier nu. Gratis og hurtig København fragt på alle ordrer. Abercrombie and Fitch Danmark Online Hot salg. Abercrombie & Fitch har altid er den mest populære fritids tøjmærke blandt unge i Amerika, det er også det mest i Brand blandt amerikanske universitetsstuderende. At være en århundrede gammel amerikansk mærke, A & F har holdt sin forpligtelse til at flytte grænserne for ydeevne fra rundt omkring i USA og Canada, fortsatte med at smitte af på Europa og Asien, og til sidst resulterede i en ny global måde. Abercrombie and Fitch har bevist sig selv en leverandør af mere end bare stil, men af mode fortaler for en bestemt livsstil. Nogle skændes med virksomhedens budskab og metoder, men millioner fortsætte med at betale højere priser for den simple tøj emblazoned med sit navn. Virksomheden fører tilsyn med cirka 250 butikker på landsplan, primært i indkøbscentre, og også markedsfører sine tøj på nettet og i kataloger. Vores Abercrombie and Fitch Danmark online butik lancerer serie af A & F tøj og tilbehør, herunder frakker, veste, t-shirts, nederdele, sweater, jeans, bukser, hatte, fodtøj og tasker. Gå nu og find din favorit med priser op til 50% rabat, særlige tilbud, gratis forsendelse.
Til at være noget der står på en officiel forhandlers side? Selvfølgeligt er det en kopi butik. Og hvorfor vil du overhovedet gå i sådan noget tøj?
Nu hvor vi er ved emnet.. Er der nogen der ved hvor man kan få nogle kopi ray-bans?
Fjolle (22445) skrev:Til at være noget der står på en officiel forhandlers side?
Næ, egentlig ikke, tænkte at det måske bare var en outlet eller lignende. Og havde nok brugt mere tid på tøjet end på teksterne (i starten).
Fjolle (22445) skrev:Og hvorfor vil du overhovedet gå i sådan noget tøj?
De havde en pæn trøje og nogle af deres skjorter er pæne. Alt det andet med hætter og store logoer er crap. Men hvis du har et bedre forslag, vil jeg da meget gerne høre. Kan bedst lide at kigge på tøj hjemmefra(1) så jeg ikke har en ekspedient til at puste mig i nakken.
(1) Edit: Altså så jeg kan blive inspireret og danne mig en mening uden jeg føler et pres som enten gør jeg køber noget jeg fortryder eller ikke køber noget jeg egentlig gerne ville have. Jaja, jeg er svag, sosumi.
Bachy (22429) skrev:Jeg har et lille problem, som i tøser herinde helt sikkert kan hjælpe mig med ;)
kan anbefale http://www.livedrive.com/... jeg bruger selv denne løsning fra dem, og synes den er meget stabil og har samtidig god hastighed (kan fuldt udnytte skolens 100/100 forbindelse på up/download til og fra min backup) der er dog det med den at det kun er dig selv der kan uploade til den, men du kan godt give andre tilladdelser til at downloade udvalgte filer (du kan dele mapper med bestemte e-mail addresser, eller bare lave en public mappe som dem du vil dele med frit kan downloade fra)
Du kan jo altid starte med deres 14 dages trial og se om det er noget for dig
Mark "casual gamer" Jensen
Jeg savner noget bygge/sim spil. Jeg har specielt gode minder med Rome hvor man byggede romerske byer. Nogen der kender nogle nye lignende spil (eller gamle ports) der kan køre enten på en Atom netbook, eller evt xbox arcade? (jeg har ingen tablets eller lign)
Jeg savner noget bygge/sim spil. Jeg har specielt gode minder med Rome hvor man byggede romerske byer. Nogen der kender nogle nye lignende spil (eller gamle ports) der kan køre enten på en Atom netbook, eller evt xbox arcade? (jeg har ingen tablets eller lign)
Thoroughbreed (22449) skrev:#22448
Transport Tycoon (Open TTD, gratis)
Colonization
Kigger på Transport Tycoon, har aldrig rigtig været inde i hele Tycoon serien.
Colonization er lidt for meget byggeri med krigsførelse som mål, jeg vil helst have noget hvor der er commercial goals for at vinde :) (skulle jeg måske have sagt).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.