mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
#46 + #49
Der er ingen autorun.inf på den (har allerede tjekket efter det), og disken er blevet formateret tre gange også.
Dog er øverste mulighed ved højreklik "Installer eller kør program fra mediet". Kan det være noget der (burde) ligger i controlleren? Det er bare et gammelt tomt "kabinet" jeg har smidt en harddisk i, fra en gammel laptop..
Der er ingen autorun.inf på den (har allerede tjekket efter det), og disken er blevet formateret tre gange også.
Dog er øverste mulighed ved højreklik "Installer eller kør program fra mediet". Kan det være noget der (burde) ligger i controlleren? Det er bare et gammelt tomt "kabinet" jeg har smidt en harddisk i, fra en gammel laptop..
zymes (26951) skrev:#46 + #49
WD-kabinet?
Ved de smider noget software på deres diske, måske i controlleren?
og du har ikke kun formateret den synlige partition? I gamle dage lå der en ekstra partition med alt deres software på, som man så skulle finde sig i poppe op hver gang man smed disken i, medmindre man kunne finde ud af at slette det hele...
What he said ^
Du kan med windows gå ind og se alle partitioner på din USB harddisk...
Også skjulte partitioner... Nedlæg alle partitioner på disken og opret en ny stor partition som udnytter hele disken.
går ud fra du kører win 7 ?
Kontrolpanel\Alle elementer i Kontrolpanel\Administration\Computeradministration
diskhåndtering
find disken, vælg alle partitioner den måtte have, højreklik slet disk enhed, højreklik opret ny...
What he said ^
Du kan med windows gå ind og se alle partitioner på din USB harddisk...
Også skjulte partitioner... Nedlæg alle partitioner på disken og opret en ny stor partition som udnytter hele disken.
går ud fra du kører win 7 ?
Kontrolpanel\Alle elementer i Kontrolpanel\Administration\Computeradministration
diskhåndtering
find disken, vælg alle partitioner den måtte have, højreklik slet disk enhed, højreklik opret ny...
Nielson (26963) skrev:ADVARSEL! NSFW! Er der nogle der kan tilgå wifelovers.com? Hvis ja, hvilken udbyder sidder i på?
Det er arbejds relateret (tro det eller ej) og skal bruge det til en case jeg har med en kunde...
Loader fint på http://www.wifelovers.com/discus/index.html
Bare en masse tekst, ikke særlig kønt design. På Yousee.
#Allesvarenetildeneksterneharddisk
Har allerede prøvet at slette alle partioner, lave én ny og langsom format til NTFS, det hjalp ingenting. Kabinettet er et der er købt tomt engang, kan ikke huske navnet, og der står ikke noget på det..
Har smidt den efter kæresten nu, hendes computer (W8.1P på begge) tager den uden bøvl :P
Har allerede prøvet at slette alle partioner, lave én ny og langsom format til NTFS, det hjalp ingenting. Kabinettet er et der er købt tomt engang, kan ikke huske navnet, og der står ikke noget på det..
Har smidt den efter kæresten nu, hendes computer (W8.1P på begge) tager den uden bøvl :P
Nielson (26963) skrev:ADVARSEL! NSFW! Er der nogle der kan tilgå wifelovers.com? Hvis ja, hvilken udbyder sidder i på?
Det er arbejds relateret (tro det eller ej) og skal bruge det til en case jeg har med en kunde...
Virker på TDC
Hej allesammen har lige et spørgsmål, skal nemlig rejse til usa om ca. En måneds tid. Men jeg har desværre mistet kørekortet pga. Jeg havde THC (hash) i blodet. Det var virkelig en dum fejl jeg begik har selvfølgelig lært af min fejl, men når jeg skal søge visum er der en af punkterne hvor de spørger om jeg er blevet taget med hash. Kan jeg få afslag for den sags skyld. Har aldrig lavet noget dumt ud over det der. Håber jeg kan få noget hjælp.
Der er vel forskel om du er blevet stoppet af færdselspolitiet med THC i blodet, og om du har været i besiddelse af hash. Umiddelbart vil jeg forstå spørgsmålet du hentyder til, som omhandlende besiddelse.
Der er vel forskel om du er blevet stoppet af færdselspolitiet med THC i blodet, og om du har været i besiddelse af hash. Umiddelbart vil jeg forstå spørgsmålet du hentyder til, som omhandlende besiddelse.
Mark Skal barberes Jensen
Leder efter et sted hvor man kan få skrabere på abonnement...
Er ved at være træt af, at løbe tør for blade til min skraber - og er alt for doven til at bruge min ragekniv hver gang ...
Har ført set om de dersens abonnement tjenester, og tænkte om der var nogle Newz'ere der havde erfaring i den dur ...
tl;dr
Hvor køber man skrabere på abonnementsbasis?
Er ved at være træt af, at løbe tør for blade til min skraber - og er alt for doven til at bruge min ragekniv hver gang ...
Har ført set om de dersens abonnement tjenester, og tænkte om der var nogle Newz'ere der havde erfaring i den dur ...
tl;dr
PHP-Ekspert Thoroughbreed (26975) skrev:Mark Skal barberes Jensen
tl;dr
Jeg har brugt efi et par gange, men har fået stockpilet en del, så lige pt har jeg ikke noget "abonnonement".
http://www.efi.dk/barbering/
PHP-Ekspert Thoroughbreed (26975) skrev:Er ved at være træt af, at løbe tør for blade til min skraber - og er alt for doven til at bruge min ragekniv hver gang ...
Har du overvejet en sikkerhedsskraber (safety razor)?
bobdenhøje (26969) skrev:Hej allesammen har lige et spørgsmål, skal nemlig rejse til usa om ca. En måneds tid. Men jeg har desværre mistet kørekortet pga. Jeg havde THC (hash) i blodet. Det var virkelig en dum fejl jeg begik har selvfølgelig lært af min fejl, men når jeg skal søge visum er der en af punkterne hvor de spørger om jeg er blevet taget med hash. Kan jeg få afslag for den sags skyld. Har aldrig lavet noget dumt ud over det der. Håber jeg kan få noget hjælp.
Det er umuligt at sige, men de kikker nok efter nogle andre ting, tror det der er bagatelgrænsen. Ved da i hvert fald, at de er ligeglade med hærværk. Du får iøvrigt svar lynhurtigt. Og spørgsmålet er vel om du har fået en dom for besiddelse, ikke om du har røget det.
Manofsciencemanoffaith (26978) skrev:Har du overvejet en sikkerhedsskraber (safety razor)?
Altså, har en Gillette Mark 5? Den der fusion-ting ... Og glemmer altid at købe blade til den ...
PHP-Ekspert Thoroughbreed (26981) skrev:Altså, har en Gillette Mark 5? Den der fusion-ting ... Og glemmer altid at købe blade til den ...
Køb en elektrisk barbermaskine?
gramps (26984) skrev:SlettetBruger (26977) skrev:Kunne man ikke købe sådan en dimmer til at slibe dem?
Razorpit kaldes en af dem. Jeg har haft en. Jeg kunne ikke få den til at arbejde sammen med Gillette Fusion. Det kan sagtens have været en Fejl 40.
Razorpit funker af l...! Det eneste den kan er at fjerne skidt fra bladene efter en barbering, så bladene MÅSKE holder et par gange mere. Fup og fiduser.
Zombie Steve Jobs (26982) skrev:Køb en elektrisk barbermaskine?
You've got to be kidding me >_<
Jeg nægter at give 3.000+ for noget der *måske* kan gøre mig glat.
Næh du, et skarpt knivblad i den rette vinkel!
sidst jeg købte blade købte jeg dem her: http://www.postmeshave.dk/
du kan vel bare købe til et helt år ad gangen ? :P
du kan vel bare købe til et helt år ad gangen ? :P
husker jeg helt forkert, eller var der ikke en tråd herinde for et år eller 2 siden, med en newz'er der havde lavet en hjemmeside hvor man kunne købe abonnement på den slags?
Edit: fandt siden http://newz.dk/forum/programmering/konstruktiv-kri...
Edit: fandt siden http://newz.dk/forum/programmering/konstruktiv-kri...
Har prøvet at bestille derinde - nu må vi se ...
Det ærger mig dog lidt at han tilsyneladende er blevet inaktiv - der burde være Newz-rabat!
Har prøvet at bestille derinde - nu må vi se ...
Det ærger mig dog lidt at han tilsyneladende er blevet inaktiv - der burde være Newz-rabat!
PHP-Ekspert Thoroughbreed (26981) skrev:Altså, har en Gillette Mark 5? Den der fusion-ting ... Og glemmer altid at købe blade til den ...
Gillettes multiblade skrabere er lort. Du har faktisk kun behov for et enkelt blad: http://wiki.badgerandblade.com/Safety_razors
Ronson ⅍ (26986) skrev:Og efi/wilkinson fungerer også bedre end engangskrabere men er ikke på højde med gillette.
You must be holding it wrong:p
Syntes personligt wilkinson er skarpere og giver en tættere barbering end gillete (mach 3-4 stykker har jeg prøvet). Bruger 2-blads FX modellen der kan flexe lidt. Ved ikke hvorfor man skal bruge alle de extra blade.
PHP-Ekspert Thoroughbreed (26987) skrev:You've got to be kidding me >_<
Jeg nægter at give 3.000+ for noget der *måske* kan gøre mig glat.
Næh du, et skarpt knivblad i den rette vinkel!
Det kan de sgu da alle sammen, hvis man ikke køber noget til 4 kroner? Det er da billigere end barberblade, og 3K + koster de sgu ikke.
Men hvis du skal barbere løgnen og røvhullet er det elvfølgelig ikke den bedste løsning og jeg kan derfor forstå din frustration.
Har en fra Skousen til 2.400 ... Den er ikke nær så glat som en skraber/ragekniv. Skal endda trimme skægget før jeg kan barbere mig helt! Skrammel ...
Har en fra Skousen til 2.400 ... Den er ikke nær så glat som en skraber/ragekniv. Skal endda trimme skægget før jeg kan barbere mig helt! Skrammel ...
Mark Bitlocker Jensen
Jeg sidder og roder med Bitlocker og tænker på, hvordan den har det med flere drev. Den laver en recovery key med et dertilhørende ID, det kan man så gemme, hvis man nu skulle skifte bundkort og hvad ved jeg, men jeg vil gerne kryptere tre drev. Jeg er indtil videre i gang med at kryptere to og fået to keys med hver deres unikke ID jeg kan printe eller gemme et sted etc. Jeg har også gemt recovery keys på min Microsoftkonto (det spørger den om), men der er kun én og en key, der ikke er magen til dem jeg selv gemte. Yderligere er det en anden type ID (8 chars mod de 36 bitlocker gav mig)
Der står dog bare computerens navn, så betyder det, at denne key gælder til begge drev?
WAT
Jeg sidder og roder med Bitlocker og tænker på, hvordan den har det med flere drev. Den laver en recovery key med et dertilhørende ID, det kan man så gemme, hvis man nu skulle skifte bundkort og hvad ved jeg, men jeg vil gerne kryptere tre drev. Jeg er indtil videre i gang med at kryptere to og fået to keys med hver deres unikke ID jeg kan printe eller gemme et sted etc. Jeg har også gemt recovery keys på min Microsoftkonto (det spørger den om), men der er kun én og en key, der ikke er magen til dem jeg selv gemte. Yderligere er det en anden type ID (8 chars mod de 36 bitlocker gav mig)
Der står dog bare computerens navn, så betyder det, at denne key gælder til begge drev?
WAT
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.