mboost-dp1
Youtubetråden (NSFW)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Når man bruger application shortcuts er det lidt nemmere at højreklikke. Specielt efter at Google af uvisse årsager har fjernet "Copy URL"...
bbb2020 (804) skrev:Okay, men så er du nok den eneste, da jeg tror de fleste bruge F6 som er standart i alle browsere. :-)
Men F6 er netop ikke standard! I hvert fald ikke i Firefox til Windows ...
- okay, nu skal jeg selvfølgelig passe på ... Men sidst jeg brugte Firefox i Windows kom jeg ikke op i adresselinien ved at trykke F6 - der skulle jeg derimod trykke CTRL+L
Thoroughbreed (807) skrev:Men F6 er netop ikke standard! I hvert fald ikke i Firefox til Windows ...
- okay, nu skal jeg selvfølgelig passe på ... Men sidst jeg brugte Firefox i Windows kom jeg ikke op i adresselinien ved at trykke F6 - der skulle jeg derimod trykke CTRL+L
På arbejde har jeg adgang til en lille Linux box med Firefox. Deri virker F6 godt nok og F6 virker på IE derhjemme, så jeg gik ud fra... Dumt, dumt, dumt.
skal jeg prøve når jeg kommer hjem.Ronson (808) skrev:Har altid brugt CTRL+L, virker i "alle" browsere.
Jeg bruger metoden med at trykke en gang i adresselinjen, så alt er markeret, og derefter ctrl-c + ctrl-v. Evt. redigere lidt "fnuller" væk.
Thoroughbreed (807) skrev:Men F6 er netop ikke standard! I hvert fald ikke i Firefox til Windows ...
I min Firefox til Windows virker F6, alt+d, ctrl+l. F6 har altid virket for mig, til gengæld virker F4 ikke længere til det formål.
Og i et forsøg på at blive on-topic:
Dragon Age Origins, fordi jeg spiller det for tiden.
CTRL+L betyder (okay, er på en Mac, så det er i mit tilfælde CMD+L) "Åbn adresse", og så hopper den automatisk til adresselinien og markerer alt - betyder det det samme i Vin-på-dåse?
Jakob Jakobsen (829) skrev:Lyder lige som da jeg var med til at slagte svin.
Av......... AVAVAVAVAV!
De siger ellers, at akupunktur skulle være så godt...
Clauzii (832) skrev:5 afsnit om computerens begyndelse, The Machine that Changed the World: Giant Brains. 1992 Documentary
Nu har jeg endelig haft tid til at se dem alle og skønt dokumentaren har nogle år på bagen, var det en oplevelse af de store. Flere af den slags link.
er det naturligt at man har lyst til at tæve de forældre som er i den video?
er det naturligt at man har lyst til at tæve de forældre som er i den video?
Jakob Jakobsen (845) skrev:Hvorfor man ikke burde have lov til at til at hjernevaske sine børn.
"Thank god for dead soldiers" - til en begravelse?... Så er man fandme ikke helt rask!
bbb2020 (848) skrev:[url= Shark Seeks Help[/url]
Speedos? Og underlægningsmuzak? -.-'
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.