mboost-dp1
Youtubetråden (NSFW)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ronson (1302) skrev:Knægt der får mor til at prøve en masse OS'er
"it just looks like the first version ever, and then all the others have been improved on this" made my day :-D
Ronson (1287) skrev:Igen - det ville måske være sjovt hvis hans "rage" blev indspillet mens han spillede og ikke bagefter under redigeringen.
Men det er måske bare mig.
Hvor har du den info fra?
Nu har jeg ikke genset de to videoer igen, men så vidt jeg husker og kan lige se, så filmes kommentarene sammen med videoen som man kan se fra behind the scene:
Undskyld på forhånd, at jeg bryder Terms Of Service ved at linke til en video, der ikke er på YouTube, men jeg håber, I vil bære over med mig.
Prøvesmagning af Chili-mango-ingefær-citron juice:
https://www.facebook.com/photo.php?v=1020102368688...
Godt det ikke er mig.
Prøvesmagning af Chili-mango-ingefær-citron juice:
https://www.facebook.com/photo.php?v=1020102368688...
Godt det ikke er mig.
ved ikke om den starter det rigtige sted, men det er 23:01 inde :-P den random duude som lige broker sig ind game(skru lidt op så du kan høre det)
så du kan slet ikke høre den der sure chinese agtige person? som brokker sig ved 23:01
og den startede ved 03:10 ved mig?! o.0 selvom den der bar der viser hvor langt man er nået i videoen var det rigtige sted så var det video fra 03:10 den afspillede
så du kan slet ikke høre den der sure chinese agtige person? som brokker sig ved 23:01
og den startede ved 03:10 ved mig?! o.0 selvom den der bar der viser hvor langt man er nået i videoen var det rigtige sted så var det video fra 03:10 den afspillede
#33 - hos mig starter den på 21:01 (det står osse i det link du postede) og ham inderen (chinese måske?) siger noget med "i told you, you won't fucking listen goddamn you, you fucking bastard" og så griner de to gutter som kommenterer videoen.
Jeg kan heller ikke høre noget sjov omkring 03:10 :-)
Jeg kan heller ikke høre noget sjov omkring 03:10 :-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.