mboost-dp1

unknown

Star Wars II sluppet ud

- Via Aftonbladet -

LA Times har meldt, at den nye Star Wars-film ‘Attack of the Clones’ findes som piratkopi på nettet. Mediekonsulent Bruce Forest mener, at omkring 1 mill. mennesker vil have set filmen inden premieren d. 16 Maj. Der er dog “kun” tale om en såkaldt cam-version.





Gå til bund
Gravatar #51 - FISKER_Q|roxxor
11. maj 2002 09:48
Der var da efter min viden da heller ikke ting der var teknologisk bedre end de ting i star wars episode 4-6 (De er bare bedre lavet i en den nye tid. Hvilket jo desværre kan siges er en smule synd.
Gravatar #52 - Archos
11. maj 2002 10:05
STAR WARS SKAL ses i bio, og ikke på et eller andet ringe film-format, der er blevet hendte fra nette.....

Man får ikke den samme oplevelse ud af det hjemme i stuen som man vil gøre i bio..... Det er ihvert fald min mening.....
Alle rigtige Star Wars fans bør se den i bio, som det første-------
Gravatar #53 - Archos
11. maj 2002 10:08
# 47
"""SW-universet bliver ødelagt af den her gang effekt-overkill uden ordentlig historie."""

historien er skrevet til alle filmene, så det holder ikke helt det du siger.....
Gravatar #54 - Wiking
11. maj 2002 10:15
Jeg sidder med 8 biletter til kloknen 00:01, i THX sertificeret biograf.
/me Glæder mig som et lille barn. :)
Gravatar #55 - Berg
11. maj 2002 10:26
Wiking-> Som/er it's all good.
Gravatar #56 - koger
11. maj 2002 10:30
#53
ja, men fordi historien er skrevet behøves de jo ikke følge den.
Der blev jo også taget en del små kunstneriske friheder under LOTR, som man kunne sidde og være lidt irriteret over, hvis man er hårdcore fan.
Ikke at jeg er det, ihvertfald ikke af SW :)
Gravatar #57 - XorpiZ
11. maj 2002 10:31
Wiking > du har ret. det bliver nice at se SW i en THX certificeret biograf ;)
Gravatar #58 - Net-Meister
11. maj 2002 10:39









<B>#54 </B>Bruger:<B>Wiking</B>Har du en bred røv eller hvad??
Gravatar #59 - Berg
11. maj 2002 10:42
LOL!
Gravatar #60 - Polyvinylchlorid
11. maj 2002 10:43
ting som jeg synes var elendige ved episode 1.
de værste ting kommer først.

jar jar biks
den evindelige underlægningsmusik
kedelig historie
uengagerede skuespillere og kedeligt skuespil
Gravatar #61 - Berg
11. maj 2002 10:45
Tak til PVC!
Ting jeg synes er dårligt ved SW:
<STRONG>Det hele</STRONG>

Det er krafteddeme ikke andet end en cowboy film, i rummet godt nok, men alli'wl!
Gravatar #62 - angelenglen
11. maj 2002 10:49

<STRONG>Mil0</STRONG>:
#19 > Du hentyder til de psykisk handicappede ?


Hvad har du imod psykisk handicappede ?
Gravatar #63 - Net-Meister
11. maj 2002 11:06
Jeg syns sq at ep1 var finfin. Bortset fra dårligt skuespil, For lidt <STRONG>rigtigt</STRONG> starwars, JarJarBix (var ved at gøre selv mord over den langørede spasser) Men resten er godt nok! Effekterne var fede. Passede godt til starwars!
Gravatar #64 - Net-Meister
11. maj 2002 11:08
Så ikke brokke jer!

(w00t, mit indlæg nr. 600 :)
Gravatar #65 - amokk
11. maj 2002 11:28
om starwars ep1 eller ep2 er god eller ej, er sådan set irrelevant...

jeg er ikke selv nogen starwars fan, har set de gamle SW film 4,5,6 men ikke deandre...

noget jeg undrer mig over er hvordan en "ekspert" kan forudsige at 1 mio mennesker vil se filmen inden premiere...?!?

(ikke at de mister 1 mio. kunder, det gør det garanteret ikke, da det måske er 1/3 af dem som ellers ville se filmen i bio overhovedet)

ang. kvaliteten, ja så er det jo klart at hvis du virkelig er fan og bare MÅ have den før andre, er det ikke så vigtigt om der er 5 kanals lyd eller om den er i DVD kvalitet eller blot VCD
lidt ligesom hvis du henter en optagelse fra en koncert du har været til, så er det da bedre at hente et bootleg end slet ingen ting?!?

i øvrigt, når man først har levet sig ind i filmens handling, tænker man ikke så meget over om filmen er i 640*400 eller i 320*200, eller om der er sourround sound.... det gælder selvfølgelig ikke hvis der er billed-udfald eller kæmpe skrat i lyden f.eks.

er der nogen der kan forklare mig forskellen på telesync og cam versioner? så vidt jeg ved er begge dele noget som er optaget i en biograf med et opstillet kamera?
Gravatar #66 - plexus
11. maj 2002 11:35
<STRONG>#62:</STRONG>
heh, bliver sku' nød til at spørge: Føler du dig ramt? :)
Gravatar #67 - Scotty
11. maj 2002 11:45
Var inde til Biograf ejernes preview i tirsdags i CinemaxX

Hold da kæft en kanon oplevelse drenge !!!

Det er den ultimative fedeste hidtil - ingen tvivl - det kommer fra en ægte StarWars fan.
Hold kæft det holder...i hvert fald 95% af det. Fedeste action og humor skal man sku kigge meget meget langt efter - for det findes ikke før nu.
<B>Helt sikkert en oplevelse værd - om ikke andet så for underholdningen - damn....aldrig har jeg grinet så meget til en Science Fiction film .......</B>
Den skal bare ses i biffen - alle de der skod kopier holder ikke en meter :)
Gravatar #68 - FISKER_Q|roxxor
11. maj 2002 12:55
Jeg har også billetter til 00:01, skal i skole dagen efter men wtf sover bare :D. Intet kan slå en Biograftur eller en dvd, da lige bortset fra et DVD-R :D
Gravatar #69 - Skum
11. maj 2002 12:56
#65

CAM releases er folk der har siddet i en biograf med et eller andet lamt kamera og filmet. I disse releases kan publikum ofte høres osv.

TELESYNC releases er også optaget i biografen, men ofte med et langt dyrere kamera, og lydkilden er ofte extern således man ikke kan høre publikum...

http://www.vcdhelp.com/faq.htm#cam
<A href="http://www.vcdhelp.com"></A>
Gravatar #70 - Emil
11. maj 2002 13:44
Så vidt jeg ved, så bliver lyden ved "TeleSync" optaget vha. det vi på dansk kalder teleslyng. Mennesker med høreapparat kan slå deres apparatet over på en eller anden frekvens, og så får de lyden direkte ind, ved TeleSync optager man lyden via den og får derved "super" lyd.
Gravatar #71 - annoia
11. maj 2002 14:19
Dog er mange begyndt at udgive cam-versioner som telesync, eller endda som screenere, så at der står telesync har ingen reel betydning. (læst et eller andet sted)
Gravatar #72 - atrox
11. maj 2002 15:03
Jeg synes det er dybt latterligt at sige til alle folk, at film SKAL ses i biffen (nu taler jeg generelt og ikke kun SW).
Det er da op til folk selv!!! Jeg er ikke den store SW fan, og derfor ser jeg den på computer, bare for at se den.

<STRONG>#36: </STRONG>Det er en stor FED løgn! Centropy har ikke released den endnu!
Gravatar #73 - amokk
11. maj 2002 15:03
ja der er mange der tror at en screener er en film der er optaget fra en skærm, f.eks. i en biograf... det er bare en anmelder-version af en film afaik
Gravatar #74 - Net-Meister
11. maj 2002 15:44
<STRONG>#73 (new)</STRONG>Bruger:<B>amokk</B>
Jeps. En screening er for eksempel det man kalder det når en biograf ejer ser filmen. F.eks. på Skywalker Ranch hvor det er det eneste sted at pressefolk må se det!
Gravatar #75 - IceHunter
11. maj 2002 15:52
#53 <STRONG>historie</STRONG><STRONG>n er skrevet til alle filmene,</STRONG>

Ja, det er jo spørgsmålet om man tror på det eller ej. Da den første (nu 4) kom frem, blev der sagt i interview at man jo nok ville lave en til, man havde et par ideer. etc Det er først senere at man begyndte med "vi har planlagt alt"

Og endelig selv om de har planlagt alt er det jo ikke sikkert det er en go historie :)
Gravatar #76 - K_Jr
11. maj 2002 16:11
fedt at hente film på nettet... Hvad er det fede ved at se en film nogle dage før man ka se den i biffen eller på dvd, og så endda i så dårlig kval ?
Personligt gider jeg ikke det mere, så hellere købe den når den udkommer...!

DVD er gud!
Gravatar #77 - fishbone
11. maj 2002 16:25
#75:
Enig! Der er lidt for mange overraskelser i de tre gamle film, som får mig til at tvivle på, at alle filmene var planlagt fra starten af. Hvordan ville Vader's afsløring af faderskabet være, hvis filmene havde være lavet i den såkaldte 'kronologiske' orden?
Jeg tror ikke på det.
Gravatar #78 - bnm
11. maj 2002 16:29
DVD er mam. Køber også mine anime favoritter når de kan fås på dvd. Mht. leech af film før premiere. Jeg vil mene at en stor del af min biograf oplevelse, da jeg så sw1, blev ødelagt af at jeg havde set den på en computer laaaang tid i forvejen. Det er som at spoile sig selv at gøre den slags. Så hellere se den i biffen eller helt undlade. Ingen grund til at leeche for at leeche.
Gravatar #79 - ShagNasty
11. maj 2002 16:31
Jeg håber sgu at den nye er bedre end episode one, for den stank virkeligt meget !!!!. Jeg sov det meste det meste af tiden da jeg så den i biografen, så kedelg var den. Eneste optur i filmen var pod racer scenen, der havde ham der styre den mægtige volumen forbarmet sig over os. Der blev skruet så hårdt op at sikringenerne sprang i hele biografen og vi sad i total mørke, da anakin fyrede op for afterburnene. Det var maks respekt, synes generelt at lyd niveauet er alt alt for lavt i biografen.
Gravatar #80 - annoia
11. maj 2002 17:09
#77 - Tjah, lad os nu se... Vi ved at Anakin i ep.2 indleder et forhold til regenten. Han tager sandsynligvis afsted før børnene bliver født, og *PUF*: Vi kan have en overraskelse i ep. 5.

Selvf. så bliver det lidt svært når begge personer hedder skywalker... Men at prinsesse Leia er Lukes bror tror jeg nu fortsat vil virke som en overraskelse (ikke at det betyder det store for handlingen).
Gravatar #81 - amokk
11. maj 2002 17:11
#75 er det ikke oprindeligt baseret på en serie bøger som handlingen går ud fra? eller er det bare mig der ik fatter noget?
Gravatar #82 - annoia
11. maj 2002 17:18
George Lucas havde skrevet handlingen for alle filmene før da han gik til tv-selskaberne... Grunden til at de startede med ep4 var at GL ikke mente at de var i stand til at lave de effekter der skulle til for at lave ep1-3. Det er iøvrigt George Lucas der har lavet IL&M (Industrial Light and Magic) for at få lavet effekter til SW.
Gravatar #83 - FISKER_Q|roxxor
11. maj 2002 18:39
Centropy udgiver ikke Star Wars Episode 2.
Gravatar #84 - atrox
11. maj 2002 21:49
Nemlig FISKER... Det er godt at der findes folk som os, der VED noget om tingene ;)
Gravatar #85 - Simm
11. maj 2002 22:29
#84: Så ved I måske også hvordan det er at punk'e en ostehøvl?

No offence (really!) men det er da lidt lamt at diskutere hvem fanden af Warez-grupperne der udgiver et film-rip på nettet..tror de fleste er ligeglade..
Gravatar #86 - freak
11. maj 2002 22:30
atrox... jer der VED noget om tingene ?? :p I modsætning til alle os andre dumme uvidende brugere ? :>

Ganske interessant kommentar når man tænker på at fisker tidligere påstod at der ville komme en TS fra Centropy, hvilket der hverken ville/gjorde/gør.
Gravatar #87 - Polyvinylchlorid
11. maj 2002 23:19
chewbacca smadrer jar jar biks og alle de andre...


chewbacca = star wars !


episode 1 er sgu ringere end et gammelt star trek afsnit med shatner !! og det siger fandme noget
Gravatar #88 - graynote
11. maj 2002 23:22
#85 Simm:

Normalt ville jeg give dig ret, men set i lyset af CTPs nylige svcd-ts-releases er det nu ikke helt uvæsentligt.

GrayNote
Gravatar #89 - SuperFLY2001
12. maj 2002 00:04
Hmm det er vel op til folk selv hvor/hvornår og hvordan de vil se en film... jeg har intet imod folk downloader den eller de andre SVCD version der sikkert også meget snart kommer ud, fordi de ik gider vente 100 år på dvd'en... men jeg syntes stadig man skal se film som denne allerførste gang i bio! Det ved jeg ihvertfald jeg skal...!
Gravatar #90 - SuperFLY2001
12. maj 2002 00:07
Så vil jeg også lige tilføje til whomever der sagde den skulle ses første gang i imperial at det er jeg 100% enig i... der er ligesom en stemning der, som slår alt andet! (ja også cinemaxx største)
Gravatar #91 - _SID_
12. maj 2002 00:17

jer med og de skide biografer :)
jeg har tænkt mig at se den på min 14" skærm med et par høretelefoner til 39,95kr. der er mindst ligeså godt billede her som der er i en eller anden smart biograf
... :)
Gravatar #92 - graynote
12. maj 2002 08:38
PVC:

Jeg bliver skuffet, hvis der ikke kommer en ny omgang dø-fiskemand-dø fra dig :)

GrayNote
Gravatar #93 - atrox
12. maj 2002 09:22
86 (freak)#: Tsk... jeg pointerede bare at jeg VED/VIDSTE at Centropy (og ikke CTP som nogen fejlagtigt forkorter det (CTP er en anden gruppe)) ikke ville lave et SVCD release, da jeg snakker jævnligt med 2 af ripperne derfra. Men jaja... hvis du er så klog...
Gravatar #94 - epedemic
12. maj 2002 11:23
lol @ 93
Gravatar #95 - atrox
12. maj 2002 11:45
94#: Intelektuelt tilskud du giver diskussionnen må man sige. Begrund lige det "lol"
Gravatar #96 - kristofferj
12. maj 2002 11:53
<B>#30</B>
<B>Net-Meister</B>
<STRONG>Jeg sidder med 2 billetter til Starwars Episode 2 AOTC til d. 1</STRONG><STRONG>5 maj 2002 kl. 23:59 biocity Århus sal 1, række 7 midt for.</STRONG>
<STRONG>Hvem er det lige der er en idiot?</STRONG>
Gravatar #97 - freak
12. maj 2002 11:58
atrox: Jeg mener aldrig at jeg har påstået at jeg er klog, eller at jeg ved noget..

Jeg fandt bare kommentaren "os der VED noget" sjov :)

ps: Angående hele den her diskussion.. Selvfølgelig skal film ses i biografen, men der er da ingen der siger at man ikke kan se den samme film 10 gange ? (og ikke nødvendigvis alle gangene i biografen). Vil mene at de fleste SW-fans ser filmen mindst 10 gange for at se samtlige detaljer og småting.. Og der er det sq klart et plus at kunne stoppe/pause/spole tilbage i en film :)
Gravatar #98 - epedemic
12. maj 2002 12:37
atrox: centropy er ikke ctp??? hvorfor hedder centropy's nfo'er så ctp-filmnavn.nfo? du har vist ikke spist dine l33to's i morges.... og de der to "rippere" du snakker med i #centropy på dalnet... tja ... det er nok ikke lige de rigtige :P
Gravatar #99 - SuperFLY2001
12. maj 2002 14:03
Jeg er ked af at sige det... men epedemic har ret!
(desuden er den rigtige IRC channel #Centropy på EF-Net) =)
Gravatar #100 - Berg
12. maj 2002 14:39
10-20-30-40-50-60-70-80-<STRONG>100</STRONG>
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login