mboost-dp1
Swype Inc.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Ja var lidt skeptisk over for denne metode men på deres setup hvor de har et helt keyboard der kan den indbyggede ordbog finde ud af det.
Men tror ikke ville ikke virke på en normal telefon hvor hver tast kan betyde 3 tegn.
Men på alle devices hvor man har mulighed for et fuldt alfabet vil det helt sikkert styre.
Men tror ikke ville ikke virke på en normal telefon hvor hver tast kan betyde 3 tegn.
Men på alle devices hvor man har mulighed for et fuldt alfabet vil det helt sikkert styre.
læs lige denne del igen
denne software er beregnet til touch screen devices(mobiltelefon, tablet pc, pda'er osv).
jeg tror jeg vil prøve beta'en når den bliver tilgængeligt http://www.swypeinc.com/beta.html
den ser da fancy ud, og kan godt blive den nye standard
læs lige denne del igen
han mener kan revolutionere hvordan man skriver på berøringsfølsomme skærme
denne software er beregnet til touch screen devices(mobiltelefon, tablet pc, pda'er osv).
jeg tror jeg vil prøve beta'en når den bliver tilgængeligt http://www.swypeinc.com/beta.html
den ser da fancy ud, og kan godt blive den nye standard
Norrah (1) skrev:Det ser faktisk godt ud...
Vil jeg da gerne prøve.
Og mon ikke der kommer en mulighed til iPhonen?
Findes allerede til iPhone som en app fra app store... :)
Er det ikke et problem at glide fingeren henover skærmen, lige så snart man har bare en lille smule fugtige fingre ? Jeg har da flere gange stået med min PDA og prøvet at dragge ting med fingrene, og måtte opgive fordi fingeren hopper henover skærmen fordi den er blevet lidt fugtig.
#10 Hmm har siddet og ledt efter det på App Store, men kan ikke lige huske det... Vil lige lede mere efter :) Men kan også godt være, at det kun var en installer app...
Spændende teknologi! Touchscreen er fremtiden - har selv haft en og det er sgu træls at skulle tilbage til knapperne - har taget mig selv i at trykke på skærmen på min Nokia 6300 og undre mig over at der ikke skete noget ;)
Den eneste svaghed ved touchscreen har været sløv tekst-indtastning.
#7 Swype er et glimrende og endda dækkende navn (i modsætning til skype).
Main Entry: swipe
Function: verb
Inflected Form(s): swiped; swip·ing
Date: circa 1825
intransitive verb : to strike or move with a sweeping motion
Den eneste svaghed ved touchscreen har været sløv tekst-indtastning.
#7 Swype er et glimrende og endda dækkende navn (i modsætning til skype).
Main Entry: swipe
Function: verb
Inflected Form(s): swiped; swip·ing
Date: circa 1825
intransitive verb : to strike or move with a sweeping motion
Det lå på AppStore til iPhone for noget tid siden..
Det hed WritingPad, har det på min iPhone..
Men det ser ud til at det er blevet fjernet igen..
Ingen anelse hvorfor..
Står mere om det her:
http://www.shapewriter.com/iphone.html
Det hed WritingPad, har det på min iPhone..
Men det ser ud til at det er blevet fjernet igen..
Ingen anelse hvorfor..
Står mere om det her:
http://www.shapewriter.com/iphone.html
hvad så hvis man skal skrive et ord som "dertil"
hvor at "ert" ligger lige efter hinanden, vil den så opfatte at man også ville skrive "r"et, da dette blot bliver kørt over uden at ændre retning ?
Er lidt skeptisk
hvor at "ert" ligger lige efter hinanden, vil den så opfatte at man også ville skrive "r"et, da dette blot bliver kørt over uden at ændre retning ?
Er lidt skeptisk
#18: tror pointen er at den bruger ordbogen til at gætte sig frem til det ord du ønsker at skrive.
De bogstaver hvorfra du har ændret retning er derfor selvfølgelig de vigtigste for algoritmen, men den medtager de bogstaver som du har ført fingeren henover (med en lavere vægtning) når den forsøger at lokalisere ordet i ordbogen.
Det er dog blot mit gæt på hvordan det fungerer, hvis nogen ved det helt præcist vil jeg gerne korrigeres :)
De bogstaver hvorfra du har ændret retning er derfor selvfølgelig de vigtigste for algoritmen, men den medtager de bogstaver som du har ført fingeren henover (med en lavere vægtning) når den forsøger at lokalisere ordet i ordbogen.
Det er dog blot mit gæt på hvordan det fungerer, hvis nogen ved det helt præcist vil jeg gerne korrigeres :)
#22 Året før dem, anmodede SlideIT patent på samme teknologi.
www.dasur.co.il/Product/SlideIT/SlideIT.php
Med alle de patenter der konflikter, forstår jeg godt vi ikke har set noget til det her endnu.
www.dasur.co.il/Product/SlideIT/SlideIT.php
Med alle de patenter der konflikter, forstår jeg godt vi ikke har set noget til det her endnu.
Der er desværre blevet rettet i min nyhedstekst, for det er ikke programmet de kalder Swype. Swype er navnet på deres firma. Programmet kalder de Z1 - men det har redaktøren af newz.dk åbenbart valgt at overse.
Jeg havde også til at starte med blot set nyheden fra comon.dk - men da jeg så videoen fortæller de hele tiden om Z1, og ikke swype.
-----
Hmm.. Nogen der er klogere end mig på dette? (ja, det er der, kvikke). Z1 som de taler om i videoen, er det ikke softwaren?
Jeg havde også til at starte med blot set nyheden fra comon.dk - men da jeg så videoen fortæller de hele tiden om Z1, og ikke swype.
-----
Hmm.. Nogen der er klogere end mig på dette? (ja, det er der, kvikke). Z1 som de taler om i videoen, er det ikke softwaren?
Jeg tossede lidt rundt på deres hjemmeside, og alt tyder på det er "Swype inc" som er navnet på firmaet. Men "Swype" som er navnet på deres produkt:
Det virker meget smartere end t9 til touchscreen, det er helt sikkert :)
Jeg tossede lidt rundt på deres hjemmeside, og alt tyder på det er "Swype inc" som er navnet på firmaet. Men "Swype" som er navnet på deres produkt:
Swype was developed by founders Cliff Kushler and Randy Marsden, along with a very talented team of software programmers and linguists.
Det virker meget smartere end t9 til touchscreen, det er helt sikkert :)
"Why type when you can Swype." xD
Ser da utroligt fornuftigt ud, og det ser jo rent faktisk ud til at det virker (næsten) perfekt. (Siger ikke næsten fordi jeg kan se fejl, men de er der altid.)
Nu skal vi bare have vores telefonproducenter med på idéen, men de kommer jo nok med sådan en smuk opfindelse som denne.
Yeay, nu kan jeg med god samvittighed købe touchscreen tlf's.
##18, 20, 28
Nej, det er jo ikke sådan at den skriver det bogstav du kører over.
Du kører bare din finger sådan nogenlunde over de bogstaver du gerne vil have sammensat, også finder den selv ordet der ligner, ud fra dens ordbog.
Netop det syntes jeg lyder utroligt at den kan, men det kan den jo tydeligvis, såå... FEDT!
Ser da utroligt fornuftigt ud, og det ser jo rent faktisk ud til at det virker (næsten) perfekt. (Siger ikke næsten fordi jeg kan se fejl, men de er der altid.)
Nu skal vi bare have vores telefonproducenter med på idéen, men de kommer jo nok med sådan en smuk opfindelse som denne.
Yeay, nu kan jeg med god samvittighed købe touchscreen tlf's.
##18, 20, 28
Nej, det er jo ikke sådan at den skriver det bogstav du kører over.
Du kører bare din finger sådan nogenlunde over de bogstaver du gerne vil have sammensat, også finder den selv ordet der ligner, ud fra dens ordbog.
Netop det syntes jeg lyder utroligt at den kan, men det kan den jo tydeligvis, såå... FEDT!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.