mboost-dp1

15mm blæser

Gå til bund
Gravatar #1 - Plimmer
22. dec. 2008 13:04
Jeg har samlet et mediecenter og det kører fint, bortset fra at den cpu blæser jeg har larmer. Mit problem er så at jeg ikke har plads til en 25mm eller 20mm blæser og jeg kan ikke finde nogen der er 15mm.

Nogen der vil hjælpe med at google? :)

EDIT: Skal lige siges at det er 15mm i højden, hvor stor den ellers er ligemeget.
Gravatar #3 - vandfarve
22. dec. 2008 13:13
#1 Hvilken CPU har du og hvor fingerfærdig er du?
Gravatar #4 - Norrah
22. dec. 2008 13:14
Hvordan kan du kun havde plads til 1,5cm blæser?

Er det med kobber profil og det hele?

For den der er 2,7cm høj.

Ellers må du i gang med noget vandkølling
Gravatar #5 - engfeh
22. dec. 2008 13:18
Mon ikke der kun er 15 mm fra toppen af køleren til kabinettet?
I så fald skal du også huske at der skal være plads til at der kan strømme luft ind - blæseren nytter ikke så meget hvis den ene side er dækket af kabinetssiden ;-)
Hvis der ikke er plads til det kunne du evt. prøve med en centrifugalblæser fra en bærbar?!
Gravatar #7 - Plimmer
22. dec. 2008 13:50

De ser fine ud, men ser umiddelbart ikke ud til at jeg ville vinde noget i forhold til lyd.

Amd 4200 X2 something, har undervoltet den lidt, så det er ikke meget varme der skal være, men passivt duer ikke. Mine fingre fejler ikke noget.

Det er ex kobberprofil, der har jeg nemlig en der ligner den der.

http://www.silverstonetek.com/products/p_contents.... luften kan strømme ind og ud gennem gitteret i toppen, helt dum er jeg ikke. ;)

Umiddelbart vil jeg tro den der burde kunne gøre det. Gad godt vide hvor mange watt den kan flytte dog.

Nogen af jer andre der ikke mener at #6's forslag vil være for lidt?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login