mboost-dp1
deltemeninger.dk
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg fandt lige dette site (www.deltemeninger.dk) hvor folk skriver deres meninger om alle mulige produkter det ser spændene ud. Man kan læse andres meninger og komme med sine egne.
Din profil blev oprettet klokken 20.15, aktiveret klokken 20.16 og du opretter denne tråd klokken 20.20 (ca.).
Det at dit første indlæg har at gøre med at du liiiiiiige kom til at snuple over et site, det holder bare ikke. Umiddelbart fremstår det som en reklamestunt for at få opmærksomhed på sitet.
... jeg tror det er det der menes med #2.
Din profil blev oprettet klokken 20.15, aktiveret klokken 20.16 og du opretter denne tråd klokken 20.20 (ca.).
Det at dit første indlæg har at gøre med at du liiiiiiige kom til at snuple over et site, det holder bare ikke. Umiddelbart fremstår det som en reklamestunt for at få opmærksomhed på sitet.
... jeg tror det er det der menes med #2.
Jeg synes ikke det gør noget at vi får den slags indlæg. Jeg sidder i hvert fald og morer mig over dem :) Flere tak!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.